Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: станція технічного обслуговування Учасника
Кількість:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання у кількості 600 людино-годин/або нормо-годин
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 730 000,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2023 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 02.09.2023 до 00:00 год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
730 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
Період оскарження:25.08.2023 17:08 - 30.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:9361cbb0938c4b3f97790e85b9157ee0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-25-010906-a.c1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( (СТО), Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 20 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (с. Віта Поштова Києво-Святошинського району, Київської області) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 20-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.08.2023 07:08
Вирішення:Дякуємо за звернення!
Важливим завданням Національної академії внутрішніх справ (надалі – Замовник) як вузу зі специфічними умовами навчання є забезпечення швидкого переміщення курсантів, професорсько-викладацького складу, персоналу, перевезення продуктів харчування та інших товарно-матеріальних цінностей між об’єктами Замовника, що розміщені в різних районах Києва та Київської області, наявним автомобільним транспортом. Для виконання вищезазначеного завдання з метою підтримання автомобільного транспорту в працездатному стані Замовник закуповує послуги з його технічного обслуговування і ремонту. Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань, час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту (технологічний простій транспорту) також обмежений.
Пунктом 13 Додатку № 5 до Тендерної документації передбачено, що під час дії договору з надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, в разі необхідності, Виконавець повинен забезпечити надання послуг евакуатора. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в переліку транспортних засобів, які необхідно ремонтувати та обслуговувати, вказані великогабаритні пасажирські автобуси та інший вантажний транспорт, переміщення якого на великі відстані потребує значних матеріальних затрат (залучення спеціалізованої техніки та обладнання) та збільшує технологічний простій транспорту, який щоденно використовується Замовником для здійснення своєї діяльності. Відповідно не дотримується принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Зазначення в технічній специфікації (Додаток 5 до тендерної документації) вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє за часом технологічного простою швидко дістатися та відремонтувати транспортний засіб (враховуючи умови руху транспорту у м. Києві). Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат, що нівелює можливе зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у тендерній пропозиції у порівняні з іншими Учасниками торгів, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у тендерній документації. Проведеним моніторингом можна зазначити про наявність більш ніж 10 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками торгів.
Національна академія внутрішніх справ при проведенні процедур закупівель діє виключно в правовому полі і у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, попередньо здійснює аналіз ринку на аналогічні товари й послуги та жодним чином не обмежує конкуренцію для потенційних учасників.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником у тендерній документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі". Підстави для задоволення вимоги у Замовника відсутні.