-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України та філії Національного військово-історичного музею України - Музею важкої бомбардувальної авіації
Завершена
542 915.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 696.62 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 696.62 UAH
Період оскарження:
25.08.2023 16:14 - 30.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
5ed5761815cc4cd7a0b0fea1558c3fe8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-25-010391-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
04.09.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, оголошеної Національним військово-історичним музеєм України на закупівлю: «Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України та філії Національного військово-історичного музею України – Музею важкої бомбардувальної авіації код за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-25-010391-a.
Загальна очікувана вартість закупівлі: 542`915.00 грн.
Очікувана вартість закупівлі по Лоту 1: 169`662.00 грн.
Очікувана вартість закупівлі по Лоту 2: 373`253.00 грн.
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" (далі – Скаржник) приймало участь у закупівлі лише по Лоту 1: послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України (м. Київ).
06.09.2023 Замовник прийняв рішення (Протокол № 16 від 06.09.2023) про відхилення пропозиції ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" і оприлюднив його в електронній системі закупівель.
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" вважає, що Замовник прийняв це рішення з порушенням процедури закупівлі і тому воно підлягає скасуванню.
Більш того, рішення Замовника порушує права ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
08.09.2023 Замовник прийняв рішення (Протокол № 17) про визнання переможцем закупівлі по лоту 1 ТОВ "АНТАРЕС-3000" (далі – Переможець) та оприлюднив відповідне повідомлення в електронній системі закупівель.
Однак зазначене рішення було прийняте з порушенням процедури закупівлі, оскільки в тендерній пропозиції Переможця містяться певні невідповідності, які Замовник проігнорував і не виставив відповідних вимог щодо їх усунення. Такий підхід свідчить про неоднакове ставлення Замовника до учасників і, навіть, упереджене ставлення до Скаржника.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Постанова 1178 або Особливості).
Пунктом 1 Постанови 1178 визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з п. 55 Постанови 1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 3 пункту 59 Постанови 1178 встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
В зв’язку із зазначеним ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» вимушене звернутися з цією скаргою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником процедури закупівлі при розгляді тендерних пропозицій та відхиленні пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» в цій процедурі закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ:
Щодо Скаржника
1. Підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначив:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: розрахунок за одиницю послуги 1 охоронця на годину (Додаток№6) та розрахунок вартості послуги за кожен місяць.
Вказані вище порушення в пропозиції Учасника стосуються виконання вимог "Технічні вимоги - (Додаток №5)" та відповідно до пункту 43 Особливостей не можуть бути кваліфіковані, як невідповідності та бути виправленими.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» підтвердило, що його пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним замовником в Тендерній документації (в т.ч. установленим Замовником у Додатку 5 до тендерної документації) (Довідка від 31 серпня 2023 року № 3108-8 – сторінка 15 у файлі формату PDF «Тендерна пропозиція»).
Пропозиція ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» містить інформацію/документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується (в т.ч. на сторінках сторінки 7-9, 16-18 у файлі формату PDF «Тендерна пропозиція»).
Також Скаржник погодився з проектом договору та його умовами, визначеними у Додатку 3 до тендерної документації (Лист згода з проектом договору від 31 серпня 2023 р. № 3108-5 – сторінка 6 у файлі формату PDF «Тендерна пропозиція»).
Таким чином, Скаржник:
- підтвердив відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі;
- підтвердив, що послуги надаватимуться відповідно до вимог (в т.ч. технічних та якісних) зазначених в тендерній документації;
- надав у складі пропозиції інформацію/документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» в його тендерній пропозиції.
Але при поданні тендерної пропозиції Скаржником було допущено технічну помилку та не завантажено до системи розрахунок за одиницю послуги 1 охоронця на годину, розрахунок вартості послуги за кожен місяць, розрахунок Лот 1 за період з 19.09.2023 по 31.12.2023 і калькуляцію вартості людино-години відповідно до Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
При цьому під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в пункті 43 Особливостей розуміється у тому числі «відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Таку ж позицію займає й Замовник, що вбачається з положень Тендерної документації (сторінка 15).
Забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося Замовником, а інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Скаржником було надано, що підтверджується наведеним вище.
В абзаці 2 пункту 43 Особливостей уточняється, що «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Ненадання вищезазначених розрахунків не є такою помилкою, виправлення якої призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, висновок Замовника, що наведений у Протоколі № 16 від 06.09.2023, що «вказані вище порушення в пропозиції Учасника стосуються виконання вимог "Технічні вимоги - (Додаток №5)" та відповідно до пункту 43 Особливостей не можуть бути кваліфіковані, як невідповідності та бути виправленими» є хибним і таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови № 1178.
Скаржник підтверджує свою готовність виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та надавати послуги Замовнику за суму зазначену в електронній системі закупівель та в формі «Тендерна пропозиція» на умовах зазначених в Тендерній документації.
Отже, Скаржник у складі пропозиції надав інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також письмово підтвердив, що його пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним замовником в Тендерній документації (в т.ч. установленим Замовником у Додатку 5 до тендерної документації).
Скаржник не надав жодного документу чи інформації, яка б вказувала на намір будь-яким чином змінити предмет закупівлі.
Однак, Скаржником помилково не надано необхідні розрахунки, що жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником, або інших параметрів, як-то найменування товару (послуги), марки, моделі тощо, і, таким чином, не є невідповідністю технічним вимогам Замовника.
З наведеного вбачається, що Замовник був зобов’язаний на підставі положень Закону, Особливостей та власної Тендерної документації розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, всупереч умовам власної ТД та положень чинного законодавства Замовник не виконав цього положення та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення Скаржником наведених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив процедуру закупівлі.
Внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі, а саме: порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленого ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, були порушені права ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо Переможця
2. Щодо фахівця з організації заходів охорони.
Відповідно до підпункту 2.6 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації «до штату Учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони, який повинен відповідати встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
– вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років».
Останнім абзацем підпункту 2.6 встановлені вимоги щодо переліку документів, якими підтверджується наявність такого фахівця, а саме: «Наявність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника (працівників), посади, інформації про освіту і стаж роботи, та наданням сканованої копії з оригіналу всіх сторінок трудової книжки та диплому про освіту цієї (цих) особи (осіб), інших документів, що підтверджують відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам».
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 1 п. 2.6 Довідка про відповідальну особу», в якому міститься «Довідка ТОВ «Антарес-3000» про підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності особи, до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи кваліфікаційнім вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 №960, а також з наданням сканкопії всіх сторінок трудової книжки та диплому про вищу освіту цієї особи» від 31 серпня 2023 року вих. № 8 (далі – Довідка про фахівця).
Вимоги до цієї довідки встановлені в останньому абзаці підпункту 2.6 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, звідки вбачається, що Довідка про фахівця надається в довільній формі, але при цьому в довідці мають бути вказані наступні дані:
1) ПІБ працівника (працівників);
2) посада;
3) інформації про освіту і стаж роботи.
Довідка про фахівця містить інформацію: «TОB «Aнтарес-3000» підтверджує наявність у штаті cyб'єкта oxopoнної діяльності - TОB «Aнтарес-3000» ocoби, дo посадових oбoв'язків якої входить організація заходів oxopoни, a caмe: заступник директора Товариства – Криворучко Володимир Вікторович» (далі – Фахівець).
При цьому Переможець не зазначив в Довідці про фахівця інформацію про освіту та стаж роботи заступника директора Товариства Криворучка В.В., чим було порушено вимоги підпункту 2.6 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Точно визначити стаж роботи Фахівця з інших документів, наданих у складі тендерної пропозиції Переможця неможливо.
На підтвердження стажу роботи Фахівця Переможцем надано скан-копію трудової книжки Криворучка В.В., з якої вбачається, що дата заповнення трудової книжки – 15.06.2018 року і перший запис щодо працевлаштування Криворучка В.В. здійснено 15.06.2018 року на підприємство ПП «Антарес-2000» на посаду «директора/фахівця з організації заходів охорони». При цьому відсутня інформація, щодо наявності в Криворучка В.В. досвіду, передбаченого в п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, набутого до 15.06.2018 року. І тому не зрозумілими є підстави призначення його на посаду директора і в той же час фахівця з організації заходів охорони в ПП «Антарес-2000» з 15.06.2018 року.
3. Щодо довідки виконання аналогічного договору.
Відповідно до підпункту 3.1 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації учасники в складі тендерних пропозицій мали надати документ: «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору*, в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; вид договору; предмет договору».
Переможець у складі своєї пропозиції надав файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 1 п. 3.1 Довідка аналог договір», в якому міститься «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору*, в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; вид договору; предмет договору» № 10 від 31 серпня 2023 року.
Зазначена довідка не відповідає за своїм змістом положенням підпункту 3.1 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки в ній відсутня інформація щодо виду договору.
Таким чином, Переможець не виконав вимогу, встановлену в підпункту 3.1 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
4. Щодо калькуляції вартості людино-години.
В Додатку № 6 до тендерної документації встановлена форма Калькуляції вартості людино-години, яку учасники мали надати у складі тендерних пропозицій.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 2 п. 13 Додаток 6 Калькуляція Лот № 1,2».
В калькуляції, що стосується першого лоту, в рядку «РАЗОМ вартість 1 години цілодобового поста фізичної охорони (без ПДВ)» замість вартості 1 години цілодобового поста фізичної охорони зазначена сума цінової пропозиції Переможця, а саме: 169`658,25 грн.
Таким чином, Переможець надав некоректну інформацію в калькуляції, форма якої встановлена в Додатку № 6 до тендерної документації.
5. Щодо відсутності розрахунків в Переможця.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі за Лот1 також не містить а ні розрахунку за одиницю послуги 1 охоронця на годину, а ні розрахунку вартості послуги за кожен місяць, а ні розрахунку Лот 1 за період з 19.09.2023 по 31.12.2023.
Тендерна пропозиція Переможця містить файл «Додаток 5 Розрахунки Лот № 1,2.PDF» з документом № 18 від 31 серпня 2023 року на першій сторінці якого зазначається, що переможець надає «Уповноваженій особі Національного військово- історичного музею України Василю РУСАНЮКУ розрахунок за одиницю послуги 1 охоронця на годину, розрахунок вартості послуги за кожен місяць та розрахунок Лот № 1 за період з 19.03.2023 по 31.12.2023 на загальну суму у табличному вигляді викладеному нижче». Але тендерна пропозиція не містить жодного із зазначених розрахунків. Натомість друга сторінка зазначеного документу містить: «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ НА ПЕРІОД З 10 ВЕРЕСНЯ ДО 31 ГРУДНЯ 2023 РОКУ». Чому саме з 10 вересня нам незрозуміло…
Отже, Переможцем при формуванні та поданні тендерної пропозиції було допущено ряд невідповідностей в інформації та документах, що містяться в складі його тендерної пропозиції.
В такому випадку Замовник з метою дотримання процедури закупівлі мав виконати дії, передбачені в п. 43 Особливостей.
Відповідно же до пункту 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Однак Замовник не виставив вимоги згідно пункту 43 Особливостей (навіть не відхилив пропозицію Переможця з тих же підстав, з яких відхилив пропозицію Скаржника), чим порушив процедуру закупівлі. Такий підхід свідчить про неоднакове ставлення Замовника до учасників і, навіть, упереджене ставлення до Скаржника.
Внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі, а саме: порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленого ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, були порушені права ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ» на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що передбачено ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей встановлених п.п. 55 – 67 Постанови 1178, –
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Визнати факт порушення Замовником процедури закупівлі при відхиленні тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ».
4. В разі неможливості усунення допущенних порушень зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Протокол Замовника № 16 від 06.09.2023.
2. Файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 1 п. 2.6 Довідка про відповідальну особу».
3. Файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 1 п. 2.6 Трудова Криворучко В.В.».
4. Файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 1 п. 3.1 Довідка аналог договір».
5. Файл формату PDF «Додаток 2 Таблиця 2 п. 13 Додаток 6 Калькуляція Лот № 1,2».
6. Файл формату PDF «Додаток 5 Розрахунки Лот № 1,2.PDF».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.09.2023 13:03
- Протокол №16 (Відхилення Лот №1) 11.09.2023 13:03
- Додаток 2 Таблиця 1 п. 2.6 Трудова Криворучко В.В. 11.09.2023 13:03
- Додаток 2 Таблиця 1 п. 2.6 Довідка про відповідальну особу 11.09.2023 13:03
- Додаток 2 Таблиця 1 п. 3.1 Довідка аналог договір 11.09.2023 13:03
- Додаток 2 Таблиця 2 п. 13 Додаток 6 Калькуляція Лот № 1,2 11.09.2023 13:03
- Додаток 5 Розрахунки Лот № 1,2 11.09.2023 13:03
- рішення від 13.09.2023 № 14592.pdf 13.09.2023 14:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2023 14950.pdf 20.09.2023 13:38
- рішення від 19.09.2023 № 14950.pdf 22.09.2023 12:20
- Протокол №20 (Надання відповіді АМКУ лот №1).pdf 15.09.2023 16:23
- Протокол №20 (Надання відповіді АМКУ лот №1).docx 15.09.2023 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2023 14:30
Дата розгляду скарги:
19.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2023 14:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.09.2023 12:21