• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту споруди цивільного захисту(укриття) в будівлі Комунального закладу "Палац культури "Південний" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг , площа Гірницької Слави, буд.2

Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Протокол№ 19 від 25.08.2023р. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2023 13:11 - 01.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Не повне технічне завдання

Номер: a5fb4205a0ba485e87dfd774a643d4b3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-006105-a.c2
Назва: Не повне технічне завдання
Вимога:
Просимо Вас надати перелік матеріалів які будуть використовуватись при виконнані робіт згідно тех умов. Так як ви не надали цю інформацію, кошторис не може бути коректно складений, що веде до технічних та цінових помилок!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вітаємо Вас Слава Україні! Дякуємо Вам за надане запитання. Відповідно надання переліку матеріалів для виконання робіт повідомляємо про наступне. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну Технічну специфікацію . Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного об’єкта господарювання, чи торгової марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У Технічній Специфікації зазначено в тому числі відомості про обсяг послуг, площу та кількість , які дозволяють учаснику з застосуванням абзацу 1 п.5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» розраховувати ціну пропозиції учасника на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт. Відомість ресурсів до локального кошторису (який учасник формує на підставі положень Настанови) відповідно до виду робіт зазначених в Технічній специфікації повинна бути надана учасником, а не замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 18e95150322044268e6c14623f22d657
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-006105-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Слава Україні! Вважаємо дискримінаційною вимогу, встановлену в тендернії документації, щодо надання відомостей про не менше ніж трьох виконаного договорів на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі за "Аналогічним вважається договір з виконання робіт з капітального ремонту та(або) реконструкції та (або) будівництва будівель (споруд/приміщень). Аналогічні договори –влаштування укриттів. Така вимога суттєво обмежує коло учасників, оскільки у закупівлі не можуть прийняти участь ті учасники, які не працювали з організаціями, що фінансуються з державного бюджету та відповідно використовують систему Прозорро. Зауважуємо, що у період блекауту велика кількість подібних (аналогічних) послуг виконувалася на об'єктах без використання системи Прозорро, але досвід таких виконавців не є меншим, ніж у тих, хто співпрацював з бюджетом. І Замовнику доцільніше було б прибрати зазначену дискримінаційну вимогу, що дозволить максимально зекономити бюджетні кошти. Крім того, відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати вищезазначену дискримінаційну вимогу. Адже під час проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти Замовники повинні дотримуватися основних принципів публічних закупівель, встановлених у статті 5 Закону, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Сподіваємось на вашу свідомість, та усунення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник тендеру! Дякуємо Вам за запитання, яке Ви надали щодо внесення змін в тендерну документацію щодо надання відомостей про не менше ніж трьох виконаних договорів на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі. Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задоволенню з таких підстав. Нагадаємо, які кваліфікаційні критерії визначає стаття 16 Закону про закупівлі - наявність в учасника процедури закупівлі: • обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; • працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); • фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законодавством допускається мінімум один аналогічний договір щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Цей критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Уповноваженою особою протоколом від 30.08.2023 № 22 вирішено внести зміни до тендерної документації та змінити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено