• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Асфальтування та благоустрій території Хмельницької СЗОШ № 18 І-ІІІ ступенів, ім. В. Чорновола по вул. Симона Петлюри, 12 у м.Хмельницькому, яка знаходиться в незадовільному технічному стані, з метою підготовки до навчального року

Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Симона Петлюри, 12. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Торги не відбулися

2 805 773.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 028.87 UAH
Період оскарження: 25.08.2023 13:07 - 30.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги про усунення порушень

Номер: ecc9b2b6a2e64ec69b3809d9305a2e95
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-006033-a.c1
Назва: Вимоги про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 5 цієї статті передбачено, що Замовники, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом та забороняється зловживання правами. Ч.1.ст.24 Закону передбачено, що учасник може звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. В Тендерної документації містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в Законі. 1. Вимога Замовника в п.1.1. ч.1 Розділі 3 Тендерної документації щодо надання копій паспортів (всі сторінки) для підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. В підготовці тендерної пропозиції приймає участь не один працівник, а певна кількість (інженери з проектно-кошторисної роботи, представники учасника, уповноважені здійснювати огляду об’єкта та інші). Працівники відмовляються надавати свої персональні дані (а саме копії паспорту всіх сторінком), адже вони будуть доступні для загального публічного доступу для мільйонів користувачів в мережі інтернет і можуть бути використані для вчинення шахрайських дій. А разі, відмови працівників учасника від надання персональних даних це може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Крім того зазначена вимога є безглуздою та протиправною, оскільки жодним нормативно-правовим документом у сфері публічних закупівель не передбачена. Отже, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників Процедури закупівлі, порушує Закон України «Про публічні закупівлі» перешкоджають приймати участь в даній закупівлі, а також штучно звужує коло учасників. Зважаючи на це, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині, а саме прибрати вимогу щодо надання копій паспортів (всі сторінки) для підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції. 2. Вимога замовника в п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати «Копія звіту про функціонування системи управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» (аудит третьої сторони), виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» (іншим незалежним суб’єктом). Ця вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників. Так як, Замовник і так зазначив вимогу, що Сертифікат учасника ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», повинен бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. То чому цей же орган, який видав сертифікат і є акредитований НААУ не являються валідним? Чому ще ми повинні отримувати Звіт на виданий сертифікат компетентним органом з перевірки системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ще від якось іншого органу сертифікації. Яким документом це передбачено? Якою статтею ЗУ «Про публічні закупівлі це передбачено? Як наявність цього звіту вплине на виконання робіт за предметом закупівлі?? В Україні взагалі діє принцип добровільної сертифікації. Таким чином ця вимогам дискримінаційна та протиправна. Відповідно до зазначеного, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині, а саме прибрати вимогу «Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» (іншим незалежним суб’єктом)». 3. Вимога замовника в п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати «Копія звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (аудит третьої сторони), виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на СЕнМ згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (іншим незалежним суб’єктом)». Ця вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які будуть мати Звіт про функціонування системи енергетичного менеджменту, виданний органом відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. То чому цей же орган, який видав сертифікат і є акредитований НААУ не являються валідним? Чому ще ми повинні отримувати Звіт на виданий сертифікат компетентним органом з перевірки системи енергетичного менеджменту ще від якось іншого органу сертифікації. Яким документом це передбачено? Якою статтею ЗУ «Про публічні закупівлі це передбачено? Як наявність цього звіту вплине на виконання робіт за предметом закупівлі?? В Україні взагалі діє принцип добровільної сертифікації. Таким чином ця вимогам дискримінаційна та протиправна. Відповідно до зазначеного, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині, а саме прибрати вимогу «Звіт має бути виданий органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано сертифікат на СЕнМ згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (іншим незалежним суб’єктом)». У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до органів Держаудистлужби з метою усунення зазначених порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: 1. Щодо надання паспортних даних Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства. Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних регулюються Законом України « Про захист персональних даних», що спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Визначення поняття персональних даних наведено у зазначеному законі, а саме: персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. В свою чергу, фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних; володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Пунктом 40 Особливостей передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей. Замовник, орган оскарження та Держаудитслужба мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником процедури закупівлі конфіденційною. Тобто, потенційний учасник має можливість частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і тим самим закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним. 2.Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Оскільки Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження додержання умов перевезення предмету закупівлі, у відповідності до абц. 2 ч. 5 ст. 23 Закону, такий документ може бути виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України. Відповідно до пп. 33 п. 1 наказу Державного підприємства "Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 18.12.2015 № 193 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, скасування національних стандартів України" (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0193774-15#Text), прийняти національні стандарти України, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, з набранням чинності з 01 січня 2017 року: ДСТУ ISO/IEC Вказаний документ видається необмеженою кількістю спеціалізованих та акредитованих організацій за умови відповідності діяльності суб’єкта господарювання вимогам Стандарту. Отже вказана вимога стосується усіх без винятку учасників процедури закупівлі та можливість оформлення якої не є проблемою для спеціалізованого суб’єкта господарювання у сфері встановлення систем протипожежного захисту. 26 Статтею 2 Закону України "Про охорону праці" передбачено: "Дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих". Відповідно до статті 18 Закону України "Про охорону праці" працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Статтею 13 Закону України "Про охорону праці" задекларовано наступну вимогу: "Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання …" Підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій - стаття 70 Кодексу ЦЗУ. Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.09.2023 10:03