-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту з заміни вікон в приміщеннях 4-го поверху (№108, №107, №104, №111, коридор) теоретичного корпусу НУОЗ України імені П. Л. Шупика за адресою м.Київ, вул. Дорогожицька, 9, (літера А), ДБН А.2.2-3:2014, ДК 021:2015 – 45420000-7 «Столярні та теслярні послуги» (код CPV - 45421100-5 «Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій»)
Завершена
184 932.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 849.32 UAH
мін. крок: 1% або 1 849.32 UAH
Період оскарження:
25.08.2023 11:18 - 31.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
48f1d0bd48a64d12ae2679be298cdad7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-25-003689-a.b1
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
Згідно п.п. 10.1.) Оголошення про проведення вищевказаної закупівлі: «для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію договору (договорів) (не більше трирічної давнини відносно кінцевої дати подання документів) та документи, які підтверджують факт його виконання / часткового виконання належним чином (акти наданих послуг / виконаних робіт).
Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) Замовник розуміє договір (договори), подібний (подібні) за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме:
Основні види послуг, які мають бути враховані в Акті (Актах) наданих послуг (виконаних робіт):
1.Демонтаж віконних коробок
2.Заповнення віконних прорізів готовими блоками
3.Штукатурення стін
4.Безпіщане покриття поверхонь
Учасник повинен надати окрему довідку.
Проте, ТОВ "АРКАДА-ПЛАСТ" ігноруючи встановлену форму довідки Замовника надало в складі тендерної документації листа, що не відповідає встановленій формі, а отже, пропозиція ТОВ "АРКАДА-ПЛАСТ" підлягає відхиленню відповідно до пп. 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження до ТОВ Аркада Пласт.pdf 11.09.2023 12:49
Дата подачі:
11.09.2023 12:49
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється у порядку проведення закупівель аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, що регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі змінами) затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
Тому Ваша вимога щодо відхилення відповідно до пп. 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не є правомірною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні