-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2018 10:57 - 16.03.2018 11:02
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне визнання переможцем
Номер:
9b8b934243ce4536a4b7b08774522048
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000138-b.b4
Назва:
неправомірне визнання переможцем
Вимога:
В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» не надали в складі своєї пропозиції всі документи які вимагалося Замовником.
На підставі вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" як таких що не відповідають вимогам Тендерної Документації. Якщо вимога не буде задоволена то ми будем змушені звернутися до органу оскарження Антимонопольного Комітету України за захистом своїх охоронюваних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 05.04.2018 13:22
Дата подачі:
05.04.2018 13:22
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірне визнання переможцем торгів
Номер:
4115664f2926491f9f72bc53407deda9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000138-b.c3
Назва:
неправомірне визнання переможцем торгів
Вимога:
В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» не надали в складі своєї пропозиції всі документи які вимагалося Замовником.
На підставі вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" як таких що не відповідають вимогам Тендерної Документації. Якщо вимога не буде задоволена то ми будем змушені звернутися до органу оскарження Антимонопольного Комітету України за захистом своїх охоронюваних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2018 13:20
Опис причини скасування:
неправильно подана інформація
Дата скасування:
05.04.2018 13:22
Вимога
Вирішена
Неправомірні вимоги тендерної документації
Номер:
7e70ff3ed8cc491cbd0c3ef5e0de0951
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000138-b.c2
Назва:
Неправомірні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, зазначеним у тендерній документації, учасник повинен надати кольорові фото виробничих приміщень та технічної бази завірені належним чином.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.1 ст.36 Господарського кодексу України відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.
Згідно з ч.3 ст.36 Господарського кодексу України, розголошенням комерційної таємниці є ознайомлення іншої особи без згоди особи, уповноваженої на те, з відомостями, що відповідно до закону становлять комерційну таємницю, особою, якій ці відомості були довірені у встановленому порядку або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, якщо це завдало чи могло завдати шкоди суб'єкту господарювання.
Статтею 162 Господарського кодексу України встановлено, що суб'єкт господарювання, що є володільцем технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами.
Повідомляємо, що технічна база учасника, його виробничі процеси, устаткування, обладнання є комерційною таємницею та захищаються виробником.
Зазначаємо, що вимога надати кольорові фото виробничих приміщень та технічної бази порушує право учасника на захист комерційної таємниці, примушує його до розголошення власної комерційної таємниці та може призвести до її неправомірного використання.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме: виключити вимогу надання учасником кольорових фото виробничих приміщень та технічної бази завірених належним чином.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2018 10:17
Вирішення:
Доброго дня! Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі- Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Таким чином, дана норма встановлює право замовника обирати, які саме кваліфікаційні критерії встановлювати в числі вимог до учасників відповідної процедури закупівлі. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, законодавчо встановленого вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
Стаття 505 ЦК України встановлює, що комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі, в сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу із видом інформації, до якого вона належить. У зв'язку з цим вона має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно її контролює.
Для встановлення факту, чи є інформація комерційною таємницею, треба встановити ступінь відомості цієї інформації суспільству або представникам торгівлі та промисловості, зусилля та витрати, які понесені підприємцем для її придбання, цінність для певного комерсанта та його конкурентів, перешкоди для її отримання іншими особами законним шляхом, заходи власника для збереження секретності інформації. Таким чином, поширена або легкодоступна інформація не може виступати як комерційна таємниця.
Для встановлення неправомірності збирання відомостей, що становлять комерційну таємницю, необхідно визначити критерій такої неправомірності. Відповідно до ст. 30 Закону України "Про інформацію" громадяни, юридичні особи, які володіють інформацією професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, одержаною за власні кошти, або такою, яка є предметом їх професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого інтересу і не порушує передбаченої законом таємниці, самостійно визначають режим доступу до неї, у тому числі належність її до категорії конфіденційної, та встановлюють для неї систему (способи) захисту.
Якщо на Вашу думку фото приміщення та обладнання на якому Ви плануєте виконати дане замовлення, що є предметом закупівлі порушує Ваші законні права та охоронювані законом інтереси, ми внесли зміни до ТД.
- довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов поставки товару Замовнику (на підтвердження наданої інформації надати кольорові фото виробничих приміщень та технічної бази завірені належним чином або надати копії інвентаризаційної відомості, балансу, паспортів, тощо з метою підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерієві)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оцінка учасників та надання зразків
Номер:
50132d3d32c14e0080ced09a390f8947
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000138-b.c1
Назва:
Оцінка учасників та надання зразків
Вимога:
Шановний замовнику, в розділі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» тендерної документації зазначено, що «Після проведення аукціону всі учасники повинні привезти до Замовника протягом 3 робочих днів зразки виробів, фурнітуру для перевірки на відповідність технічним та якісним умовам. Якщо матеріал та надані зразки продукції не відповідають якості то учасник буде дискваліфікований як такий що не відповідає вимогам Тендерної Документації.»
1) Зазначаємо, що відповідно до п. 9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 359.1., після проведення аукціону Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Таким чином, замовник після проведення аукціону не може розглядати одночасно всі пропозиції учасників та приймати рішення про дискваліфікацію учасників на підставі результатів одночасної оцінки якості їх зразків. Надавати зразки для оцінки може лише той учасник, тендерна пропозиція якого розглядається.
2) Також звертаємо Вашу увагу, що більшість виробів, які є предметом закупівлі, закуповуються в кількості 1 шт. Таким чином, відповідно до умов тендерної документації, учаснику протягом 3-х робочих днів необхідно майже повністю виготовити та поставити замовлення, що суперечить формі тендерної пропозиції, в якій зазначено, що термін поставки товару - протягом лютого-грудня 2018 року.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити, що «після проведення аукціону учасник з найнижчою ціною за результатом аукціону, пропозиція якого розглядається, повинен привезти до Замовника протягом 3 робочих днів зразки матеріалів, з яких буде виготовлятися предмет закупівлі та фурнітуру для перевірки на відповідність технічним та якісним умовам».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2018 14:10
Вирішення:
Добрий день! Нами саме це і малося на увазі. Зміни до тендерної документації було внесено!
Статус вимоги:
Задоволено