-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт частини підлоги,санвузлів ,вентиляційної системи та входів протирадіаційного укриття Опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради по вул. Шевченка ,15 в м.Почаїв , Тернопільської області Код ДК 021:2015- 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 476 558.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 382.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 382.79 UAH
Період оскарження:
24.08.2023 15:56 - 02.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимоги до кваліфікації учасників - Копії медичних книжок 1-ОМК на працівників
Номер:
ef0221a8b40746e5ac4da55162d4b649
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-24-008921-a.c2
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасників - Копії медичних книжок 1-ОМК на працівників
Вимога:
Пункт 13 Технічні вимоги до виконання робіт/Вимоги до кваліфікації учасників, інші вимоги та спосіб їх підтвердження Додатку 2 Тендерної документації Капітальний ремонт частини підлоги,санвузлів ,вентиляційної системи та входів протирадіаційного укриття Опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради по вул. Шевченка ,15 в м.Почаїв , Тернопільської області » містить вимогу : На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає довідки за формами, наведеними нижче:
........
На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати:
Копії медичних книжок 1-ОМК на працівників, які зазначені в довідці для визначення спроможності
займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до завершення дії договору.
Вважаємо дану вимогу неправомірною : Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N1-ОМК "Особиста медична книжка" затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.02.2013 N 150 зазначено, що «У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"». У вищезазначеному Переліку професій відсутні професії , які будуть виконувати роботи передбачені договором підряду ( бетонник/бетоняр, монтажник зв’язку –кабельник, монтажник по монтажу сталевих і залізобетонних конструкцій, машиніст зайнятий управлінням машинами, установками і механізмами що застосовуються при виконанні будівельних, будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт) тому медичні заклади не можуть видати особисту медичну книжку форми 1-ОМК для осіб зазначеної професії. В такому випадку, як підтвердження відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності, медичні заклади видають медичну довідку про проходження медичного огляду (Додаток 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій). Просимо внести зміни до тендерної документації, які не будуть суперечити вищезазначеному законодавству та скасувати вимогу про подання медичних книжок 1-ОМК на працівників, які зазначені в довідці.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _копії медичних книжок.docx 28.08.2023 23:47
- відповідь на вимогу.docx 31.08.2023 12:57
Дата подачі:
28.08.2023 23:47
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Так, відповідно п.13 Додатку 2 до тендерної документації, вимагається: "На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає довідки за формами, наведеними нижче: ...- На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати: Копії медичних книжок 1-ОМК на працівників, які зазначені в довідці для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до завершення дії договору."
Для нас, як для Замовника, вкрай важливе збереження здоров'я дітей, що навчаються в нашому закладі, тому надання документу про проходження медичного огляду залишається однією із умов тендерної документації. Частково ми задовольняємо вашу вимогу і вносимо наступні зміни в тендерну документацію:
- Копії медичних книжок 1-ОМК або копії медичних довідок про проходження медичного огляду (Додаток 8 до п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, які зазначені в довідці для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до завершення дії договору;
Окрім того, додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 169 КЗпП та ст. 17 Закону України "Про охорону праці" Роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання визначено порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. Серед інших, додатком 5 даного наказу, роботами, що потребують попередній (періодичні) медичний огляд працівників є будівельні роботи, роботи на висоті (роботами на висоті слід уважати всі роботи, які виконуються на висоті 1,5 м від поверхні ґрунту, покриття або робочого настилу, над якими здійснюються роботи з монтажних пристосувань чи безпосередньо з елементів конструкції, обладнання, машин, механізмів при їх установці, експлуатації, монтажу), верхолазні роботи і роботи пов'язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимоги до кваліфікації учасників
Номер:
512fa5df9e6e4d62a7da4b167578af32
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-24-008921-a.c1
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасників
Вимога:
Пункт 13 Технічні вимоги до виконання робіт/Вимоги до кваліфікації учасників, інші вимоги та спосіб їх підтвердження Додатку 2 Тендерної документації Капітальний ремонт частини підлоги,санвузлів ,вентиляційної системи та входів протирадіаційного укриття Опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради по вул. Шевченка ,15 в м.Почаїв , Тернопільської області » містить вимогу : На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати:
для інженера-проектувальника у частині кошторисної документації - копію кваліфікаційного сертифікату дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»), та свідоцтво про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2018 року. Договір страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страховий поліс інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки ст.1 ЗУ «Про архітектурну діяльність» документ 687-XIV, чинний, поточна редакція — Редакція від 31.03.2023 містить норму про те, що архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
ЗУ «Про архітектурну діяльність» прямо встановлено єдиний документ, який надає право на виготовлення кошторисної документації за предметом закупівлі – «кваліфікаційний сертифікат». У законодавстві України відсутні вимоги про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності до інженера проектувальника у частині кошторисної документації. У ст.7 ЗУ « Про страхування» документ 85/96-ВР, чинний, поточна редакція — редакція від 06.05.2023 не зазначеного такого обов’язкового виду страхування як страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності щодо діяльності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Тобто, у законодавстві України відсутні вимоги про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності до інженера проектувальника у частині кошторисної документації. Окрім того за діяльність, яка може заподіяти шкоду третім особам у випадку виконання капітального ремонту несе розробник проекту, оскільки учасник закупівлі подає пропозицію (кошторисну частину тендерної пропозиції) підготовлену інженером-проектувальником в частині кошторисної документації підрядника, яку останній розробляє на основі вихідних даних поданих у технічному завданні тендерної документації розроблених розробником проекту, який пройшов експертизу. Підрядник в свою чергу несе відповідальність за якість виконаних ним робіт, проведення яких регулюється вимогами проекту. У зв’язку з встановленням неправомірної та дискримінаційної вимоги про наявність договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу інженера-проектувальника у частині кошторисної документації більшість учасників позбавлені гарантованої ЗУ « Про публічні закупівлі» можливості взяти участь у публічних закупівлях. Такими вимогами тендерної документації замовник порушив ст.5 « Про публічні закупівлі» щодо недискримінація учасників та рівного ставлення до них, тому вимагаємо виключити вимогу з тендерної документації закупівлі про надання учасником договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страховий поліс інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 2.docx 31.08.2023 13:01
Дата подачі:
28.08.2023 22:47
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання Страхового полісу інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Сертифікований інженер-проектувальник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полісів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон). Відповідно до Закону саморегулювальні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулювальних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника є законною та обґрунтованою , крім того отримання страхового полісу не є проблемою. А, враховуючи наш досвід як Замовника у попередніх закупівлях, ми наполягаємо на умовах викладених в тендерній документації щодо наявності договіру страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Статус вимоги:
Відхилено