-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за будівництвом об’єкту: «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз»)
Технічний нагляд за будівництвом об’єкту: «Реконструкція компресорної станції «Бар» газопроводу «Союз»
Завершена
1 282 538.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2018 14:15 - 01.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на необгрунтоване визначення переможця
Номер:
638d246787f94cb48c68a6504409a819
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-001165-a.b2
Назва:
Скарга на необгрунтоване визначення переможця
Скарга:
19.01.2018р. на веб-порталі уповноваженого органу було опубліковано оголошення Замовника № UA-2018-01-19-001165-a про закупівлю за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. За результатами електронного аукціону, що відбувся 06.02.2018р. об 13 год. 09 хв., переможцем було визнано ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" (протокол розгляду тендерних пропозицій № 14 від 07.03.2018р.) та 12.03.2018р. о 09.49 було опубліковано намір укласти договір.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 14 від 07.03.2018р. у закупівлі взяли участь 4 учасники, серед яких пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" (Код ЄДРПОУ: 38114886) за результатами розгляду тендерних пропозицій, після проведення аукціону, визнано найбільш економічно вигідною, було відхилено у зв’язку з відсутністю інформації про інженера-кошторисника серед кваліфікованих працівників, який буде задіяний при наданні послуг, та обрано переможцем тендерну пропозицію Учасника ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" (ЄДРПОУ13417687).
Однак, детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що подані документи не відповідають умовам тендерної документації, а саме вимогам п.2.1 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» та п.2, 4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2.1 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» учасник повинен надати інформацію про кваліфікованих працівників (довідка довільної форми), які перебувають у трудових відносинах з Учасником та будуть задіяні при виконанні робіт по предмету закупівлі, із зазначенням, посади, спеціальності (згідно документу про отриману освіту) та стажу роботи за спеціальністю, з обов’язковим наданням відповідних підтверджуючих документів (копії всіх сторінок трудових книжок, які містять інформацію, копії дипломів). В розрахунку вартості тендерної пропозиції на надання послуг, наданого ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці", зазначено, що роботи буде виконувати один інженер з технічного нагляду. При цьому в п. 1 Додатку 1 до розрахунку вартості тендерної пропозиції на надання послуг зазначено, що «роботи виконуються двома фахівцями технічного нагляду з автотранспортом і водієм».
Таким чином, ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" не надало інформацію про другого кваліфікованого працівника, який буде задіяний при виконанні робіт по предмету закупівлі, що свідчить про невідповідність наданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації та є порушенням п.2.1 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» та п.2 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Більш того, в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 01.02.2018р. № 61/3-ЦС-4 відсутні відомості про наявність двох інженерів з технічного нагляду, а отже ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" не має змоги власними силами надавати послуги з предмету закупівлі.
Крім того, ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" було не вірно здійснено розрахунок вартості тендерної пропозиції на надання послуг. Зокрема, в розрахунку вартості тендерної пропозиції на надання послуг ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" зазначено, що витрати труда складають 629 людино-днів із заробітною платою за один день 456 грн. А отже, заробітна плата за весь період надання послуг повинна складати: 1 людина × 629 люд.-дн. × 456 грн. = 286824,00 грн. Однак, ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" зазначено, що загальна вартість заробітної плати за весь період складає 327352,32 грн.
Таким чином, розрахунок вартості тендерної пропозиції Учасника ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" зроблено не вірно, з арифметичними помилками, та є завищеним на 40528,32 грн., що є порушенням п. 4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. недискримінація учасників;
4. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Крім того, ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а тому, кваліфікаційні вимоги, опубліковані в оголошенні про закупівлю, є обов’язковими для всіх учасників. Ігнорування цих вимог учасниками, або надання переваг одному учаснику відносно іншого з боку Замовника є порушенням принципу недискримінації учасників.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції переможця тендерній документації, враховуючи те що, тендерну пропозицію ТОВ «ВІК «ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ» було відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерній документації, невідхилення пропозиції переможця свідчить про дискримінаційні дії Замовника, упереджену та необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ".
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З огляду на вищенаведені факти, рішення Замовника про визначення ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" переможцем є протиправним та незаконним, оскільки Учасник, визнаний переможцем, не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним Замовником в оголошенні про закупівлю.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження може прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобовязати замовника повністю або частково скасувати своє рішення.Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці", (ЄДРПОУ13417687) переможцем зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 14 від 07.03.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.PDF 16.03.2018 15:54
- Скарга до Антимонопольного комітету України.PDF 16.03.2018 15:54
- Додаткові пояснення до скарги АМКУ від 13.03.2018.PDF 30.03.2018 14:35
- Рішення від 20.03.2018 № 2471 , лист Замовнику.pdf 28.03.2018 18:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2018 № 3205.pdf 06.04.2018 17:21
- Рішення від 05.04.2018 № 3205.pdf 11.04.2018 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2018 15:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2018 20:09
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо перегляду результатів процедури закупівлі
Номер:
1f0e5581178c468ea7c21f4a1add7659
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-001165-a.b1
Назва:
Вимога щодо перегляду результатів процедури закупівлі
Вимога:
Кваліфікаційні документи, подані Учасником, якого за результатами розгляду тендерних пропозицій, після проведення аукціону обрано переможцем, не відповідають умовам тендерної документаціїї
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Бар газопроводу Союз.PDF 15.03.2018 12:20
- Відповідь на вимогу.pdf 20.03.2018 09:11
Дата подачі:
15.03.2018 12:20
Вирішення:
Відповідь надано в документі, що додається
Статус вимоги:
Відхилено