Деревина тріска паливна (щепа) для потреб Комунального закладу Сумської обласної ради «Глинська спеціальна школа»
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
532 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 320.00 UAH
Період оскарження:24.08.2023 11:33 - 01.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:51579365fb924674a85a6c22e65dc219
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-24-003926-a.c2
Назва:Щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
19 жовтня 2022 року набули чинності зміни в закупівельній сфері, а саме постанова КабМіну від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Разом з тим, зазнали змін і положення щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. На відміну від статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), відповідно до пункту 45 Особливостей під час здійснення закупівлі товару замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону № 922-VIII, оскільки їх застосування стало правом, а не обов'язком замовника. Крім того, у нас з'явилися винятки щодо окремих предметів закупівель, при проведенні відкритих торгів щодо яких, відповідно до пункту 29 Особливостей, положення пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII не застосовуються. Сюди відноситься: - тверде паливо; - бензин; - дизельне пальне; - природний газ; - газ скраплений для автомобільного транспорту; - газ скраплений для комунально-побутового споживання та промислових цілей; - електрична енергія. Тобто під час проведення відкритих торгів на закупівлю вищезазначених предметів закупівель за Особливостями замовник не може вимагати: - наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, у разі здійснення закупівель за вищезазначеними предметами, які визначені абзацом 1 пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII. Таким чином, з Особливостей випливає, що замовники при проведенні процедури закупівлі з урахуванням Особливостей: - можуть не застосовувати положення статті 16 Закону № 922-VIII до товару; - зобов’язані застосовувати положення статті 16 Закону № 922-VIII до послуг / робіт; - при проведенні відкритих торгів щодо закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії не можуть вимагати наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому не можна встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (у разі наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Просимо,Вас привести кваліфікайні вимоги у відповідність до Законодавста, оськіль предметом закупівлі є ТОВАР
Вирішення:Згідно розгляду Вашої вимоги, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Встановлення дискримінаційниз вимог в порушення законодавства України
Номер:1593ff6e2a084fa6868e7f93a47f4dd0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-24-003926-a.a1
Назва:Встановлення дискримінаційниз вимог в порушення законодавства України
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо привести ТД у відповідності вимогам законодавства, а саме , щодо підпису тенденції пропозиції КЕП/УЕП.
Держаудитслужба зазначає, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі — Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів, а отже замовникам при складанні тендерної документації потрібно враховувати вимоги, встановлені у пункті 2 Постанови № 300.