• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Наркотичні лікарські засоби (Morphine, Fentanyl, Diazepam, Ketamine, Clonidine, Trimeperidine), наркозні препарати (Propofol, Suxamethonium, Atracurium, Atropine), Sevoflurane, Isoflurane - 4 лоти

Завершена

859 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 779.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2018 18:59 - 16.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника по Лоту 2

Номер: 99f71bca50e342b0a20841fb0714b6fa
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-001037-c.c3
Назва: Скарга на рішення замовника по Лоту 2
Скарга:
Детально у доданому файлі
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2018 20:56
Дата виконання рішення Замовником: 30.03.2018 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII тендерний комітет КЗ ХОР «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» прийняв рішення від 30.03.2018 №52 щодо усунення порушення, зазначеного у скарзі ТОВ "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ" та скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "БАДМ-Б" (протокол №19 від 22.02.2018) по лоту №2 - Наркозні препарати (Propofol, Suxamethonium, Atracurium, Atropine).
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ХЕРСОН ФАРМА-ОПТ", Хладикова Тетяна Юріївна 380552413621 farma-opt-ooo@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про змігну рішення тендерного комітету щодо проведених торгів

Номер: 5a82669c52d94dafb00f0e8727e85325
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-001037-c.c2
Назва: Вимога про змігну рішення тендерного комітету щодо проведених торгів
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації процедури закупівлі UA-2018-02-02-001037-с учасники торгів у складі тендерної пропозиції повинні запропонувати товар зі строками придатності не менше 12 місяців від загального терміну придатності, зазначеного виробником відповідно п.4 Розділу VI, що повинно бути документально підтверджено гарантійним листом виробника . Проте учасником процедури закупівлі ТОВ «Бадм-Б» у тендерній пропозиції запропонований препарат ТРАКРІУМ ,який на фармацевтичному ринку у наявності в обмеженій кількості та зі строками придатності тільки до вересня 2018 року(що відповідає шести місяцям до закінчення загального терміну придатності) та до листопада 2018 року(що відповідає десяти місяцям до закінчення загального терміну придатності). У пропозиції ТОВ «Бадм-Б» на препарат ТРАКРІУМ міститься «гарантійний лист» виробника ТОВ «ГлаксоСмітКляйн», в якому зазначено, що ТОВ «ГлаксоСмітКляйн»у найближчий час не планує здійснювати поставку препарату ТРАКРІУМ на територію України, а також фактично не гарантує Замовнику торгів поставку товару з необхідними термінами придатності та в установлені документацією строки. Згідно цього листа Виробник тільки повідомляє, що ТОВ «Бадм-Б» може взяти участь у процедурі закупівлі якщо у нього є власні товарні запаси цієї продукції. У гарантійному листі відсутнє підтвердження Виробника можливості поставки продукції з необхідними строками придатності, що суперечить формі й змісту гарантійного листа, заявленим Замовником торгів. В свою чергу ТОВ «Бадм-Б» не надав документальне підтвердження на спроможність виконати постачання у необхідній кількості та вище зазначеним строком придатності . Спираючись на вищевикладене вважаємо, що пропозиція ТОВ «Бадм-Б» не відповідає та суперечить вимогам тендерної документації Замовника торгів, та має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тенденим комітетом розглянуто вимогу ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" UA-2018-02-02-001037-c.c2 про зміну рішення тендерного комітету щодо проведених відкритих торгів UA-2018-02-02-001037-c по коду ДК 021:2015: 33600000-6 Лот 2 - Наркозні препарати (Propofol, Suxamethonium, Atracurium, Atropine). З метою вирішення порушеного Вами питання КЗ ХОР "Херсонський обласний онкологічний диспансер" направлено лист від 26.02.2018 №01-4/82 до ТОВ "БАДМ-Б". Листом від 26.02.2018 №057/18/0623/611 ТОВ "БАДМ-Б" підтверджено наявність залишків товарних запасів по препарату ТРАКРІУМ (розчин для ін'єкції, 10 мг/мл по 5 мл в ампулах №5 у контурних пластикових упаковках у коробці) у необхідній кількості 180 упаковок, у необхідній якості та гарантовано, що термін придатності препарату складатиме на момент поставки не менше 12 місяців від загального строку придатності, зазначеного виробником ТОВ "ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна". Дякуємо за розуміння
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження дискримінаційних вимог ТД

Номер: ce43649b5bec43c8b457d79b027ba1a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-02-001037-c.a1
Назва: оскарження дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Детальніше у вкладенні
Вирішення: Доброго дня. Тендерним комітетом вимогу щодо усунення порушень та приведення Тендерної документації до вимог Закону, розглянуто. За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення відкритих торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок). Відповідно до п.1 р. II Порядку під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. У випадку проведення даних відкритих торгів по Лоту №1 - Наркотичні лікарські засоби (Morphine, Fentanyl, Diazepam, Ketamine, Clonidine, Trimeperidine) відокремлення лікарського засобу Клофелін (Clonidin) в окремий лот не є раціональним, адже згідно клінічних протоколів лікування онкохворих передбачені відповідні схеми лікування, за якими під час лікування одночасно використовуються декілька лікарських засобів. Розподіл на лоти по принципу «один лот – одна МНН» збільшує ризик відміни (відхилення, оскарження) та не укладення договору на поставку в частині окремих лікарських засобів (лотів). При цьому слід зауважити, що відсутність або не своєчасне забезпечення пацієнтів онкодиспансеру лікарськими засобами ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнтів в цілому. На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом торгів по Лоту №1 - Наркотичні лікарські засоби (Morphine, Fentanyl, Diazepam, Ketamine, Clonidine, Trimeperidine) позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав такої закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Відповідно до вимог п.5 Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно Додатку 3 та повинен адресуватися замовнику торгів. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні Херсонському обласному онкологічному диспансеру не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, юридичні особи та фізичні осіби підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Не задоволено