• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт підвального приміщення у гуртожитку та поточний ремонт підвального приміщення навчального корпусу №3 комунального закладу «Чернігівський базовий фаховий медичний коледж» Чернігівської обласної Ради, що розташований за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька, 42 (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Завершена

770 183.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2023 17:06 - 28.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії замовника

Номер: 7b9989033dee4df987cf39e172834a8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-23-011851-a.a1
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на дії замовника закупівлі Наше підприємство вирішило взяти участь у процедурі публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт підвального приміщення у гуртожитку та поточний ремонт підвального приміщення навчального корпусу №3 комунального закладу «Чернігівський базовий фаховий медичний коледж» Чернігівської обласної Ради, що розташований за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька, 42) (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-23-011851-a) зі своєю пропозицією. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 року № 1178 (надалі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу Замовника № 33 від 07.09.2023 року від 15:30, було зазначено, що членами робочої групи було виявлено значну кількість невідповідностей у документах та інформаціях, що вимагались тендерною документацією та щодо яких замовник мав право звернутися з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та /або документах пропозиції, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей. Згідно з абзацем 2 пункту 43 особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Не дивлячись на той факт, що Замовником не було зазначено жодної невідповідності у даному висловлюванні у протоколі, він хибно визначив свої правомочності відповідно до особливостей, а саме: він не мав право а був зобов’язаний, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чого зроблено Замовником не було з невідомих причин. Якби Замовник вчинив би поведінку як того вимагає пункт 43 Особливостей, учасник – скаржник без проблем би здійснив дозавантаження тих документів, відсутність яких встановив Замовник, однак він такого права учасника позбавив у протиправний спосіб. Тим більше, висновок Замовника про те, що виправлення зазначених невідповідностей призведе до зміни предмета закупівлі зроблений без зазначення чи посилання на будь-які норми права і є нічим іншим, як голослівним висловлюванням без належних доказів. Ну як може змінитися предмет закупівлі при наданні розрахунку показників вартості загальновиробничих витрат, розрахунок показників вартості адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, підтвердження вартості матеріальних ресурсів шляхом надання прас-листів від другої, а не від однієї організації? Відповідно до пункту 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацем 3 пункту 59 Особливостей, Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з пп. 4 п. 1 Постанови КМ України від 22.04.2020 року «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», за подання скарги до органу оскарження відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” справляється плата в таких розмірах: 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень — у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися: після оцінки тендерних пропозицій; після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”; після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу; після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю; після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень. На підставі викладеного, відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо орган оскарження: 1) встановити наявність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) в діях Замовника закупівлі - Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації" під час необґрунтованого відхилення пропозиції нашого підприємства 2) зобовʼязати Замовника закупівлі скасувати прийняте ним рішення про відхилення пропозиції ПП «Семидар» та зобов’язати Замовника вчинити дії, передбачені п. 43 Особливостей, а саме розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні, повідомлення з вимогою до ПП «Семидар» про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, з метою реалізації останнім свого права на участь у закупівлі та на чесний та справедливий розгляд документації його пропозиції. Брати участь у розгляді скарги, у тому числі шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу готові та бажаємо.
Дата розгляду скарги: 27.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2023 14:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.10.2023 12:52
Автор: ПП СЕМИДАР, Марчук Сергій Стефанович +380734174221 semidar_ss@ukr.net http://semidar.com.ua/