-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті
зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2018 09:13 - 29.03.2018 11:00
Вимога
Відхилено
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Номер:
b8231c58b3534febb3b5640ac4e538de
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-26-000187-b.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Вимога:
Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації" неправомірно відхилило подану ТОВ "Сварком" тендерну пропозицію та оприлюднило рішення про дискваліфікацію № UA-2018-03-26-00178b від 04 квітня 2018 року . ТОВ "Сварком" змушені звернутися із скаргою.
Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Сварком" з наступної підстави
Підстава для відмови №1
Не відповідає умовам Закупівлі в зв’язку з наступним.
Умовами закупівлі, зокрема Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 – 42660000-0 – Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті) (далі – Товар) передбачено закупівлю: зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті – 1 шт. При цьому, Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю Товару визначені технічні характеристики кожної позиції Товару, що закуповується Замовником. Тендерною документацією на закупівлю Товару не передбачена можливість для учасників пропонувати у своїх пропозиціях еквівалент (аналогічний товар) до Товару, визначеного тендерною документацією.
Обґрунтування неправомірності підстави:
Предмет закупівлі по тендеру №2280185 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання" (зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті) та технічні вимоги Додаток 1 суперечать пункту 3, статті 22, Закону Про Публічні Закупівлі.
"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а предмет закупівлі та технічні вимоги повинна містити вираз “або еквівалент ” - це норма Закону України “Про публічні закупівлі"
Та п. 4 , статті 22, Закону Про Публічні Закупівлі "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Отже таке формулювання вважаємо дискримінацією та вбачаємо підозру в лобіюванні інтересів виробника даної торгової марки, а також ігнорування законів України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист скарга.pdf 05.04.2018 15:46
Дата подачі:
05.04.2018 15:46
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Замовник здійснює допорогову закупівлю шляхом використання електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товарів по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 42660000-0 – Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті).
Тендерну документацію по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 42660000-0 – Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (зварювальний апарат TRANSSTEEL 2700с 4R/FSC у комплекті) (далі – ТД) розроблено відповідно до положень наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ №35) та з урахуванням норм статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) в частині дотримання основних принципів здійснення закупівель.
Відповідно до пункту 6.4. Наказу у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто Наказом для Замовника передбачена можливість, але не обов’язок приймати еквіваленти до товарів, що закуповуються.
В зв’язку з цим вважаємо, що твердження ТОВ "Сварком" про порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставні та необґрунтовані, а також такі, що не відповідають дійсності, оскільки зазначений Закон не регулює проведення допорогових торгів та Замовник не керується його положеннями в даному випадку.
Зважаючи на наведене, вимога ТОВ "Сварком" про усунення порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі» ВІДХИЛЕНА.
Статус вимоги:
Відхилено