-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2023 16:55 - 28.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Окрім цього, прошу звернути увагу на той факт, що Комісією АМКУ було розглянуто нашу Скаргу у закупівлі цього ж самого Замовника (UA-2023-07-26-005704-a), де розглядались аналогічні дискримінаційні вимоги тендерної документації. Там, за результатом розгляду Скарги Комісія АМКУ зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог. Тобто, Замовник, цілком свідомо, знаючи, що його документація є дискримінаційною, повторно вніс такі умови в нову документацію ноовї закупівлі, що є прямим доказом того, що Замовник лобіює інтереси конкретного постачальника.
Номер:
0423022ba4af47ffa83de0d6840dc5a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-011623-a.a4
Назва:
Окрім цього, прошу звернути увагу на той факт, що Комісією АМКУ було розглянуто нашу Скаргу у закупівлі цього ж самого Замовника (UA-2023-07-26-005704-a), де розглядались аналогічні дискримінаційні вимоги тендерної документації. Там, за результатом розгляду Скарги Комісія АМКУ зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог. Тобто, Замовник, цілком свідомо, знаючи, що його документація є дискримінаційною, повторно вніс такі умови в нову документацію ноовї закупівлі, що є прямим доказом того, що Замовник лобіює інтереси конкретного постачальника.
Вимога:
Окрім цього, прошу звернути увагу на той факт, що Комісією АМКУ було розглянуто нашу Скаргу у закупівлі цього ж самого Замовника (UA-2023-07-26-005704-a), де розглядались аналогічні дискримінаційні вимоги тендерної документації. Там, за результатом розгляду Скарги Комісія АМКУ зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Тобто, Замовник, цілком свідомо, знаючи, що його документація є дискримінаційною, повторно вніс такі умови в нову документацію ноовї закупівлі, що є прямим доказом того, що Замовник лобіює інтереси конкретного постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2023 22:03
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовником повністю виконано вимоги за рішенням колегії АМКУ за закупівлею UA-2023-07-26-005704-a, та усі ці вимоги були враховані під час оголошення цієї закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Номер:
a6830ebcd81e4b1b9cc94fa9199ae916
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-011623-a.a3
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Вимога:
3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 2.4. Додатку № 5 до тендерної документації:
«2.4. За вимогою Замовника Постачальник повинен надати сертифікати відповідності на Товар протягом 7 календарних днів із дня вимоги. Сертифікати відповідності (або копії таких документів) можуть буди пред’явлені Постачальником на власних АЗС, або направлені будь-яким іншим зручним шляхом (поштою, електронною поштою, тощо).»
Отже, хоч Замовник і дозволяє в інших частинах тендерної документації приймати участь тим учасникам, які не мають власних АЗС, даною вимогою він нівелює такі дозволи та обмежує в праві на участь учасників, які не мають власних АЗС та мають можливість запропонувати Замовнику здійснювати відпуск палива з партнерських АЗС.
Скаржник не має власних/орендованих/суборендованих АЗС, а планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка не належить Скаржнику на праві власності або користування. Скаржник здійснює перепродаж талонів мережі АЗС «Укрнафта» та АЗС «Авіас», які придбані на умовах укладених між Скаржником та офіційними представниками мереж АЗС договорами
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник дискримінує учасників, які не мають власних та/або орендованих АЗС або АЗС у користуванні, а здійснюють діяльність з продажу талонів на пальне на умовах партнерських договорів, укладених з уповноваженими власником представниками на продаж талонів.
Тобто Вимога щодо права власності/оренди на АЗС є дискримінаційна у закупівлі, адже дозволяє брати участь у процедурі тільки тим учасникам, які мають АЗС у володінні або оренді або у користуванні.
Вимагаючи від учасників наявність власних/орендованих АЗС або АЗС у користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або на праві користування АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати власні або орендовані АЗС, або АЗС з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення партнерських АЗС.
Учасники які не мають власних, орендованих АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2023 22:02
Вирішення:
Шановний Учасник!
Вимоги тендерної документації на які ви посилаєтесь – відсутні в тендерній документації Замовника, а саме:
Ваша вимога:
Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 2.4. Додатку № 5 до тендерної документації:
«2.4. За вимогою Замовника Постачальник повинен надати сертифікати відповідності на Товар протягом 7 календарних днів із дня вимоги. Сертифікати відповідності (або копії таких документів) можуть буди пред’явлені Постачальником на власних АЗС, або направлені будь-яким іншим зручним шляхом (поштою, електронною поштою, тощо).»
Вимога тендерної документації Замовника:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, завантаження файлів з:
інформацією, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації;
підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді Додатку 2 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»;
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, якщо вимагається замовником, відповідно до Додатку 4;
згоду з проектом договору згідно із Додатком 5;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до Додатку №5 тендерної документації, п.2.4. викладено у наступній редакції:
2.4. За вимогою Замовника Постачальник повинен надати сертифікати відповідності на Товар протягом 7 календарних днів із дня вимоги. Сертифікати відповідності (або копії таких документів) можуть буди пред’явлені Постачальником на власних АЗС, або направлені будь-яким іншим зручним шляхом (поштою, електронною поштою, тощо).
*У випадку, якщо в учасника відсутні сертифікати відповідності, згідно умов тендерної документації він надає обґрунтування із посиланням на чинне законодавство України (інші нормативні акти України) щодо необов’язковості наявності таких документів. В залежності від цього, пункт 2.4 цього договору буде відкоригований під час його укладання.
Замовник не дискримінує Учасників, та надає можливість у випадку відсутності документів, надати відповідне обґрунтування.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація
Номер:
6f872192e67f4fda8b4deed7a27e77aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-011623-a.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
2. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації:
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.»
Замовник визначає вимогу щодо наявності у учасника розвиненої мережі АЗС по всій Україні у кожній області обов’язково.
Згідно Статуту територіальної громади Балаклійська міська військова адміністрація за посиланням https://balakleyamer.gov.ua/statut-terytorialnoi-hromady/ Балаклійська міська рада представляє територіальну громаду міста Балаклія та здійснює від її імені та в її інтересах функції та повноваження місцевого самоврядування. Тобто Балаклійська міська рада здійснює свою діяльність на території м. Балаклія Харківської області. При цьому Замовник встановлює дискримінаційну обмежувальну умову тендерної документації щодо «наявності у учасника poзвинeної мepeжі AЗC (влacних/apeндoвaних, пapтнepcьких) пo вciй Укpaїнi у кoжнiй oблacтi oбoв’язкoвo.
Виникає питання до Замовника, що документально підтверджує необхідність заправки на АЗС у кожній області транспортних засобів Балаклійська міська рада, яка має повноваження тільки в межах окремого населеного пункту Харківської області, що підтверджується інформацією, яка є у вільному доступі за посиланням https://balakleyamer.gov.ua/
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною та обмежувальною, оскільки задовільнити відповідну вимогу зможе лише один найбільший постачальник України, який має АЗС у всіх обласних центрах та областях України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2023 22:02
Вирішення:
Шановний Учасник!
Вимоги тендерної докмуентації на які ви посилаетесь – відсутні в тендерній докмуентації Замовника, а саме:
Ваша вимога:
Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації:
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.»
Вимога тендерної документації Замовника:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, завантаження файлів з:
інформацією, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації;
підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді Додатку 2 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»;
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, якщо вимагається замовником, відповідно до Додатку 4;
згоду з проектом договору згідно із Додатком 5;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Перелік документів, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції зазначено у Додатку 2 до тендерної документації за пунктами 1- 3.
Тому Замовник припускає, що ви помилково використовуєте тендерну документацію попередній закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
84e57b1c9d8b4633bce94a2263513d81
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-011623-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Вимога:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до розділу ІІ Додатку № 3 до тендерної документації:
«ІІ. Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:
Визначення термінів.
Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками ,формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання( отоварення ) бланків дозволів , карти АЗС Учасника , тощо . Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками чи талонами , блокування та розблокування доступу.»
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками та не мають особисті кабінети, що надають такі послуги щодо контролю та розподілу пального, інформацією про місце розташування кожної із запропонованих Учасником АЗС.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
Паливна карта (смарт-карта) – це спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг.
Тобто визначення терміну, який навів Замовник у додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі», Смарт – картка або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду - не відповідає дійсності, та не стосується талону, оскільки відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, талон не має вбудованого мікрочіпу або системи цифрового захисту та не може здійснити заправку транспортного засобу нафтопродукту будь-якого виду.
Замовник визначає для талону ознаки паливної карти, а отже жоден учасник, який може здійснити постачання палива замовнику за талонами/скретч-картами – не зможе прийняти участь у відповідній закупівлі, оскільки талони/скретч-карти не мають ознак паливних карток (платіжних карт).
Вимога щодо забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками за допомогою WEB додатку та наданням Покупцю доступу до Особистого кабінету учасника - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті мережі АЗС, в яких впроваджено система обігу обліку та видачі пального через паливні карти.
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі Код згідно ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А 95 (талони).
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами/скретч-картами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами та мають ВЕБ-додаток.
Незрозуміла вимога Замовника, щодо наявності у учасника паливних карток та Веб додатку, - оскільки постачання ДОВІРЧИХ ДОКУМЕНТІВ здійснюється за адресою місцезнаходження Замовника, а отримання палива здійснюється на АЗС за талонами, для чого не має необхідності в наявності у учасника для використання Замовником WEB додатку. Замовником оголошена процедура закупівлі на придбання визначеної кількості Товару:
- Бензин автомобільний А-95 у кількості 3000 літрів.;
ЗАМОВНИК ЗАКУПОВУЄ ТОВАР, А НЕ ПОСЛУГИ З ВИКОРИСТАННЯ WEB ДОДАТКУ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ТА РОЗПОДІЛУ ПАЛЬНОГО.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким самим національним стандартом для - Бензину автомобільний А-95 визначено наявність WEB додатку для здійснення контролю та розподілу пального.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (талонів на Бензин А-95).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2023 22:01
Вирішення:
Шановний Учасник!
Вимоги тендерної докмуентації на які ви посилаетесь – відсутні в тендерній докмуентації Замовника, а саме:
Ваша вимога:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, згідно пункту 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, з:
1) Інформацією про відповідність технічнім, якіснім та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до п. 7 цього розділу);
8) Інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації;»
Відповідно до розділу ІІ Додатку № 3 до тендерної документації:
Вимога тендерної документації Замовника:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, завантаження файлів з:
інформацією, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації;
підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді Додатку 2 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»;
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, якщо вимагається замовником, відповідно до Додатку 4;
згоду з проектом договору згідно із Додатком 5;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Перелік документів, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції зазначено у Додатку 2 до тендерної документації за пунктами 1- 3.
Тому Замовник припускає, що ви помилково використовуєте тендерну документацію попередній закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено