• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

трактор-газонокосарка

Торги не відбулися

181 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 810.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2023 16:31 - 28.08.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: ce9524a6494d49deabc6fb43f867f9b0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-23-011174-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Планета Інструмент» у публічній закупівлі UA-2023-08-23-011174-a оскільки наша пропозиція з найнижчою ціною відхилена замовником неправомірно, а дії замовника є такими, що порушують наші законні права та інтереси з огляду на наступне. Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція між учасниками, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Однак цих вимог Закону замовником дотримано не було. Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Планета Інструмент», адже наша пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації замовника, що підтверджується доданими документами у складі тендерної пропозиції. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Планета Інструмент» з підстав зазначених у протоколі №9 від 07.09.2023 року Замовник порушив вимоги ст. 5, 26, 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 41, 43, 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель…» а саме недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників. Відхиливши нашу тендерну пропозицію з підстав ненадання актів прийому- передачі, ненадання сканкопії ліцензії або іншого документу з поясненням про відсутність ліцензії Замовник діяв всупереч вимогам Закону та у спосіб не передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель…» Так ст.ст 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та порядок дій Замовника, але у Протоколі №9 від 07.09.2023 не зазначено жодної з цих підстав, не наведено належної аргументації, не здійснено належних дій. Відповідно до положень п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак цього замовником не було зроблено та як наслідок неправомірно відхилено нашу тендерну пропозицію. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям нами було надано: копія договору № 2Кв/2023 від 15.06.2023 року, копія видаткової накладної № 3135 від 19.06.2023, копія видаткової накладної № 3336 від 27.06.2023 року, лист-відгук про виконання аналогічного договору від замовника КП «Парки Херсона» Херсонської міської ради ЄДРПОУ 40713306 що є достатнім з урахуванням вимог Закону та тендерної документації замовника. Відповідно до положень ч. 1 с. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій. Ст. 1 зазначеного Закону визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та фактичного виконання договору з КП «Парки Херсона» нами було надано копії видаткових накладних, які містять всі передбачені законом обов’язкові реквізити та підтверджують факт поставки товару. Відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 Видаткова накладна підтверджує факт видачі (передачі) запасів, товарно-матеріальних цінностей від Постачальника Замовнику. Видаткова накладна може бути замінена актом приймання-передачі. Тому акти приймання-передачі не складались та не надавались, оскільки якщо є видаткова накладна, акт приймання передачі не складається, бо ці документи є взаємозамінними. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії: Основним видом діяльності ТОВ «Планета Інструмент» КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням. Зазначений вид діяльності згідно з Законом не передбачає ліцензування. Відповідно до п. 11. Ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Протокол

Номер: d4dadd319ccb44caab1c860b80350a97
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-23-011174-a.a1
Назва: Протокол
Вимога:
Просимо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Лісмаш" у зв"язку з тим, що вказані підстави не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1. Додаток 2 п.6 вимагає надати "Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Так, як діяльність ТОВ "Лісмаш" не вимагає отримання окремих дозволів, тому і відповідних документів надано не було. Додаток2 не вимагає пояснень відсутності документів про ліцензування. 2.В тендерній документації відсутня вимога , щодо надання листа про своєчасну поставку. Всі умови поставки вказані в погодженому проєкті договору і тендерній пропозції, де підтверджена згода постачальника. 3. Нашим підприємством у складі тендерної докуметації не було надано актів передачі товару, згаданих у протоколі про відхилення. Було надані копії видаткових накладних , у яких отримання товару підтверджено підписами і печатками згідно вимог чинного Законодавства. У випадку сумнівів у достовірності наданих документів потрібно звернути до підприємства за вказаними реквізитами у Довідці про досвід, що зроблено не було, враховуючи відсутність звернення на майданчику PROZORRO
Опис причини скасування: Вимогу про відхилення вважаємо обгрунтованою
Дата скасування: 12.09.2023 16:05