-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пристрої для друку
Торги не відбулися
137 305.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 686.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 686.53 UAH
Період оскарження:
23.08.2023 16:21 - 29.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ce9fe74352aa4711bbe3e8650d338ca1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-010919-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Дуже вдячні за рішення задовольнити скаргу про усунення дискримінаційної вимоги надання авторизаційного листа, проте вимога не була задовільнена, просто було змінено трактування дискримінаційної вимоги!
Наполягаємо на виключенні дискримінаційної вимоги надання авторизаційного листа повністю, замість прикрашання тексту, щоб у будь-якому разі залишає дискримінацію в торгах.
Зміна тексту з:
авторизаційний (інформаційний) лист (листи) про повноваження від виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує право учасника поставляти та укладати договір на постачання обладнання на території України, із зазначенням найменування Замовника,
на: авторизаційний (інформаційний) лист (листи) про повноваження від виробника або його офіційного представника в Україні або дилера (представника, дистриб’ютора), який підтверджує право учасника поставляти та укладати договір на постачання обладнання на території України,
не змінює нічого, окрім додаткової уваги до ситуації з можливою корупційною схемою, та захисту чиїхось інтересів.
Спеціальна моніторингова комісія на прозоро слідкує за внесенням змін, та повинна відреагувати.
Наполягаємо на повному видаленні з документації дискримінаційної вимоги, а саме: авторизаційний (інформаційний) лист (листи) про повноваження від виробника або його офіційного представника в Україні або дилера (представника, дистриб’ютора), який підтверджує право учасника поставляти та укладати договір на постачання обладнання на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2023 18:02
Вирішення:
Шановний учаснику!
Вимога щодо надання авторизаційного листа встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів.
Ураховуючи зазначене, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зареєстрованого за ідентифікатором: № UA-2023-08-23-010919-a, залишається в редакції від 25 серпня 2023 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
3acbe69b16f04afcab759c9bb7f3f581
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-010919-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо прибрати дискримінаційні обмеження
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «копії документів, які підтверджують стосунки із виробником» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «•авторизаційний (інформаційний) лист (листи) про повноваження від виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує право учасника поставляти та укладати договір на постачання обладнання на території України, із зазначенням найменування Замовника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Тому вважаємо, вимога про надання «авторизаційного (інформаційного) листа від виробника обладнання», є дискримінаційною. Отже просимо Вас внести зміни в ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі та видалити вимогу, надати «•авторизаційний (інформаційний) лист (листи) про повноваження від виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує право учасника поставляти та укладати договір на постачання обладнання на території України, із зазначенням найменування Замовника», яка ні яким чином не впливає на якісні, та функціональні характеристики товару, та наявність партнерського статусу не гарантує постачання якісного обладнання, а суттєво зменшую коло учасників, тобто є дискримінаційною вимогою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.08.2023 14:34
Вирішення:
Внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо авторизаційного листа
Номер:
89e08beeed3a43a9ab8d3bee64aa55de
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-010919-a.c1
Назва:
Вимога щодо авторизаційного листа
Вимога:
Просимо прибрати дискримінаційні обмеження
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «копії документів, які підтверджують стосунки із виробником» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «оригінал або завірену копію авторизаційного листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. У разі, якщо пропонується товар не власного виробництва, учасник повинен подати лист-авторизацію від виробника згідно до офіційної корпоративної форми листа авторизації від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні. Лист-авторизація від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері.» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали б змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції. Також зауважим, що Замовник, щоб захистити себе від закупівлі неоригінальних картриджів (тобто іншого виробника ніж виробника пристрою), надав вимогу підтвердити, що «у разі, якщо пропонуються неоригінальні витратні матеріали (окрім позицій 3 та 4), надати оригінал або завірену копія листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника обладнання в Україні (витратні матеріали для якого пропонуються для використання) для підтвердження сумісності з обладнанням, та відповідності технічно-якісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 3 до даної тендерної документації.
Лист повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері.», тому вважаємо, що Замовника в даному випадку захищено від покупки неоригінальних витратних матеріалів, а вимога про надання «авторизаційного листа від виробника обладнання», є дискримінаційною. Отже просимо Вас внести зміни в ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі та видалити вимогу, надати «оригінал або завірену копію авторизаційного листа від виробника обладнання, або офіційного представництва виробника в Україні для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного та післягарантійного обслуговування. У разі, якщо пропонується товар не власного виробництва, учасник повинен подати лист-авторизацію від виробника згідно до офіційної корпоративної форми листа авторизації від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні. Лист-авторизація від виробника, або офіційного представництва виробника в Україні повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері.», яка ні яким чином не впливає на якісні, та функціональні характеристики товару,та наявність партнерського статусу не гарантує постачання якісних оригінальних витратних матеріалів, а суттєво зменшую коло учасників, тобто є дискримінаційною вимогою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.08.2023 08:57
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зареєстрованого за ідентифікатором: № UA-2023-08-23-010919-a (далі – Оголошення), предметом закупівлі за ДК 021:2015:30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» є пристрої для друку та не стосується закупівлі витратних матеріалів (картриджів). Вимоги, які викладенні у Вашому зверненні щодо авторизаційного листа, не стосується вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.08.2023 12:46