• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прожектори та лампи-трубки світлодіодні

Завершена

221 630.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 216.31 UAH
Період оскарження: 23.08.2023 16:01 - 02.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: f8edf649e95848d5a93ab7a6a1afeea7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-23-010457-a.a1
Назва: Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Скарга:
Скорочення: Тендерна документація - ТД Тендерна пропозиція - ТП Уповноважена особа Залюбовська Вікторія Володимирівна – УО Закон України "Про публічні закупівлі" - Закон Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" – Особливості. Дніпровський державний медичний університет - Замовник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» - Скаржник. СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2023-08-23-010457-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 31510000-4 Електричні лампи розжарення (Прожектори та лампи-трубки світлодіодні), яка була оголошена Замовником Дніпровський державний медичний університет. За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу 230 від 11.09.2023 року, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 230 від 11.09.2023 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», відповідно ст. ст. 11, 29 та 33 «Закону України про публічні Закупівлі», п. 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 230 від 11.09.2023 року було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН», відповідно ст. ст. 11, 29 та 33 «Закону України про публічні Закупівлі», п. 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості», а саме: як зазначає Замовник: «Тендерна пропозиція «ТОВ «НВП «ВІАН» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей», та надає у Протоколі таку порівняльну таблицю, а саме: З вищезазначеного вбачається, що перевірка відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам Тендерної документації, здійснювалася Замовником виключно за інформацією, яка містилася на сайтах http://www.glx.ua/, epicentrk.ua, mskelectric.ua, rozetka.com.ua. Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що протиречать умовам Тендерної документації оскільки: По-перше в Тендерній документації Замовником не було зазначено про обов’язковість відповідності запропонованої Учасником продукції, інформації, яка міститься на сайті компанії Учасника. На сайті Учасника запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що ТОВ «НВП «ВІАН» виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. По-друге, по технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році. По-третє: щодо перевірки сайтів epicentrk.ua, mskelectric.ua, rozetka.com.ua пояснюємо, що вказані сайти взагалі не мають жодного відношення до ТОВ «НВП «ВІАН», а тому посилання Замовника на те, що товар, який пропонує Учасник не відповідає інформації на цих сайтах, вважаємо некоректним. Пунктом 6 Додатку 2 (Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій) до Тендерної документації було передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 3 до ТД), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником». На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, Учасник «ТОВ «НВП «ВІАН» у складі своєї тендерної пропозиції надав: - Документ під назвою «Технічні характеристики Учасника» (Вих. № 21 від 01.09.2023 року), в якому зазначені всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики товару, який пропонує Учасник у межах даної закупівлі, викладені у вигляді технічної специфікації замовника (Додаток 3 до ТД). - Гарантійний лист про відповідність своєї тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами Тендерної документації, згідно Додатка 3 до Тендерної документації (Вих. № 2 від 01.09.2023 року); - Документ під назвою «Технічні вимоги Замовника» (Вих. № 20 від 01.09.2023 року), підписавши який, Учасник погоджується з усіма технічними, якісними, кількісними та іншими характеристикам предмета закупівлі, які вимагає Замовник. Таким чином, надавши зазначені документи, Учасник в повній мірі підтвердив та гарантував відповідність своєї тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, проте Замовником було повністю проігноровано наявність вказаних документів та проведено перевірку виключно електронних сайтів, що не було передбачено умовами Тендерної документації, а тому посилання Замовника на невідповідність пропозиції Учасника інформації, яка міститься на офіційних сайтах, як на єдину підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» вважаємо необгрунтованою та незаконною. Додатково зазначаємо, що пп. 2 п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» знаходиться на ринку постачальників освітлювального обладнання та електричних ламп з 1997 року та зарекомендувало себе, як надійний постачальник якісної продукції. Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» є власником ТМ GLX, серійне виробництво Китай (свідоцтво на торгівельну марку № 285077, сертифікат від 10.02.2023р., які надані у складі тендерної пропозиції Учасника), тому маємо можливість поставляти запропонований товар за оптовими цінами, які є значно нижчими від роздрібних цін на аналогічний товар. Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН», гарантує виконання постачання товару, який зазначений у технічному завданні замовника, за ціною вказаною нами при поданні тендерної пропозиції. Сума тендерної пропозиції є економічно вигідною та враховує усі ціноутворюючі фактори. Сума тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» становить 91 650,00 грн. з ПДВ, що є більш ніж вдвічі меншою, ніж пропозиції інших Учасників та економить майже 60% бюджету Замовника. Гарантуємо своєчасне постачання та високу якість запропонованого товару. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково -виробниче підприємство «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН»; 3. Зобов’язати Замовника провести повторну кваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН». 4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства. Додатки: 1. Тендерна документація. 2. Протокол відхилення тендерної пропозиції. 3. Документ «Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі». 4. Документ «Технічні характеристки Учасника». 5. Документ «Технічні вимоги «Замовника». 6. Додаток 3 до Тендерної документації «Технічні вимоги». 7. Додаток 2 до Тендерної документації. 8. Додаток 3 Технічна специфікація.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.09.2023 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.10.2023 13:48
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2023 08:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ознайомилась та погоджуюсь виконати
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net