-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне паливо (09134200-9) Бензин А-95 (09132000-3) ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, на автозаправних станціях цілодобово, окремими партіями
Торги не відбулися
1 823 783.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 119.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 119.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2023 15:24 - 01.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
НЕ ВІДКРИВАЮТЬСЯ ВСІ ФАЙЛИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
a2be8140fdb8475ab6c0aad373e27e6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-009427-a.a3
Назва:
НЕ ВІДКРИВАЮТЬСЯ ВСІ ФАЙЛИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Шановний ЗАмовнику! Прошу надати відповідь чому в архіві тендерної документації присутні файли, що не відкриваються, датою зміни яких є 2021-2022 роки.
Приведіть, будь-ласка, тендерну документацію в порядок і приберіть зайві файли, або якщо вони не зайві - зробіть їх загальнодоступними та такими, які можна відкрити.
Пов'язані документи:
Учасник
- помилка при відкритті файлу.jpg 31.08.2023 09:44
- перелік файлів що не відкриваються.jpg 31.08.2023 09:44
Дата подачі:
31.08.2023 09:44
Вирішення:
Шановний учасник, Замовником переглянуто завантажений архівний файл Тендерна документація (в новій редакції). Дійсно, при створенні архівного файлу сталася технічна помилка, що спричинило до появи лишніх незрозумілих знаків як додаткових файлів. ПРОСИМО не зважати на файли, що не відкриваються, а користуватися доступними до перегляду зі змістом файли, а саме: Додаток_1_.docx; Додаток_2_(зі змінами).docx, Додаток_3_.docx, Додаток_4_.(проект договору).docx, Додаток_5_.docx, Додаток_6_.docx, Тендерна документація (в новій редакції).docx Дякую за розуміння.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 2
Номер:
aee86079a08942b08610f9ab7bfe3b75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-009427-a.a2
Назва:
Дискримінація № 2
Вимога:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«3.1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
3.1.2. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
2. Відповідно до п. 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«3.7.1. Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, в тому числі вимоги до відповідних товарів, що є предметом закупівлі, наведені у Додатку 2 з урахуванням пункту 3 частини другої статті 22, статті 23 Закону.
3.7.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника усім технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, які встановлені замовником у Тендерній документації.»
Відповідно до пункту 3.6. Додатку № 2 до тендерної документації:
d) Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.
Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання на підтвердження впровадження Системи управління якістю в Учасника стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним – саме ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю».
На виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Ми можемо надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації та надано Атестат про акредитацію органу сертифікації, який підтверджує належну сферу акредитації органу сертифікації.
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Ми, як суб’єкт господарювання, маємо впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
У вкладенні надаємо рішення АМКУ, в якому встановлено дискримінаційність зазначеної вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 16.08.2023 № 12900.pdf 27.08.2023 22:11
Дата подачі:
27.08.2023 22:11
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
0ee937f59c2048bfa919d62fadcb58db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-23-009427-a.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«3.1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
3.1.2. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
2. Відповідно до п. 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«3.7.1. Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, в тому числі вимоги до відповідних товарів, що є предметом закупівлі, наведені у Додатку 2 з урахуванням пункту 3 частини другої статті 22, статті 23 Закону.
3.7.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника усім технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, які встановлені замовником у Тендерній документації.»
Відповідно до пункту 3.6. Додатку № 2 до тендерної документації:
«Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання палива;»
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності на паливо виданий Учаснику органом з оцінки відповідності – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності та декларацій, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника.
У вкладенні надаємо рішення АМКУ, згідно якого встановлено дискримінаційність такої умови.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 14.08.2023 № 12636.pdf 27.08.2023 22:08
Дата подачі:
27.08.2023 22:08
Вирішення:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру положення тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників так як Замовник – є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ .
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства.
Нами проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при встановленні вимог, на які Скаржник посилається, за результатами якого підтверджуємо безумовну конкуренцію. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Вимога тендерної документації в частині подання Учасниками сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо) та сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), виданих Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не створює обмеження щодо участі в торгах лише учасникам-виробникам палива, а надає правові гарантії наявності договірних відносин учасника з виробником палива, пояснює правовий механізм законності отримання палива учасником, порядок відпуску товару на АЗС. Учасник не обов’язково має бути виробником палива, але повинен мати господарські відносини, які регулюються чинним законодавством України, а саме: положеннями ЦКУ, ГКУ, та самого договору із виробниками продукції або їх офіційним дистриб’юторами.
Статус вимоги:
Відхилено