• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка ТЕО для будівництва котелень (модулів) тепловою потужністю до 40 Гкал/год для теплопостачання смт. Слобожанське ,Чугуївського району , Харківської області

Завершена

457 981.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 289.91 UAH
Період оскарження: 23.08.2023 13:51 - 28.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неможливість виконання розробки ТЕО за відсутністю фахівців

Номер: be596de8c07d490fb5f5d70f4e23dcec
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-23-006833-a.a1
Назва: Неможливість виконання розробки ТЕО за відсутністю фахівців
Вимога:
п.6 Додатку 3 до ТД вимагає виконати інженерні вишукування (геологія,геодезія), п.8 вимагає виконання ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва», але такі фахівці у ПП "ТЕХЕНЕРГО" відсутні і субпідрядників для цього не залучають.
Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на вашу «вимогу» повідомляємо наступне. По-перше, інформація розміщена вами у формі вимоги не є вимогою по суті і не містить положень про те, що саме ви вимагаєте. Натомість, і за формою і за змістом носить інформаційний характер. Тому, в принципі не зрозуміло і не передбачено жодним діючим нормативно-правовим актом, якою саме має бути відповідь на таку «вимогу», яка власне не містить вимогу, а лише констатує окремі не пов’язані між собою «факти». В принципі у відповідь на констатацію певної інформації можна лише підтвердити своє ознайомлення з такою інформацією, що ми, власне кажучи, і робимо. Ми ознайомилися. І, власне, на цьому можна було б закінчити нашу відповідь. По-друге, Згідно ч. 31 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2016 № 680 'Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу7 Примірної тендерної документації визначається замовником. Тобто ми, як замовник, маємо право самостійно визначати зміст і встановлювати у тендерній документації конкретні вимоги до потенційних учасників з дотриманням вимог діючого законодавства. Повідомляємо, що процедура закупівлі була проведена нами, як Замовником торгів, із неухильним дотриманням норм Закону, повністю відповідає принципам закупівель, передбачених у статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Зокрема, при розробці тендерної документації нами враховано вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, згідно якої Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно абзацу 1. ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Тобто, якщо Ви як потенційний учасник даної закупівлі, вбачали порушення законодавства під час розробки тендерної документації і зокрема встановлення дискримінаційних вимог, то у Вас була доступна можливість щодо оскарження таких у встановленому порядку. Проте, Ви не скористалися таким правом і прийняли участь у даній закупівлі, таким чином фактично погоджуючись з усіма умовами запропонованої тендерної документації. По-трете, у п. 3 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вказано вичерпний перелік відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників, зокрема: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При розгляді тендерної пропозиції ПП «Техенерго» нами не було виявлено жодної з перелічених підстав для відхилення, тому пропозицію ПП «Техенерго» було прийнято. Окремо зауважимо, що в тендерній документації була чітко зазначена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наступним чином: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати скановані копії наказів про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.». При цьому ми не вимагали обов’язкового підтвердження наявності фахівців у галузі інженерних вишукувань (геологія,геодезія). (Знову ж, якщо Ви, як потенційний і реальний учасник закупівлі вбачали в такому формулюванні даної вимоги порушення законодавства, то у Вас, як мінімум, була можливість задати запитання чи написати вимогу з використанням електронного майданчику з приводу даного питання, а також можливість звернутись зі скаргою на умови тендерної документації до органу оскарження. Проте, таких юридично значущих дій ви не вчиняли.). Тобто, учасник ПП «Техенерго» належним чином, тобто таким, що передбачений положеннями тендерної документації, виконав вимогу стосовно підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А відтак, у нас немає жодної законної підстави для відхилення пропозиції ПП «Техенерго». Наостанок, доводимо до вашого відома, що згідно абзацу 2 ч. 5 ст. 5 Закону забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Не задоволено