-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги категорії 75240000-0 ДК 021-2015 послуги із забезпечення громадської безпеки,охорони правопорядку та громадського порядку. Надання послуг з охорони (полігон ЗБВ БМУ; база БМУ; компресорна БМУ; бетонне господарство БМУ, водоочисні споруди (ВОС-1); майстерні ділянки централізованого ремонту ЦТАВ; теплоізоляційна майстерня,склад теплоізоляції;база ЦВКГіТМ; гідроділянка ТЦ- 2, адміністративна будівля УКБ) об’єктів ВП «Южно-Українська АЕС» за допомогою фізичної та технічної охорони
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: ЗГД з ФЗР Жебет Іван Романович, т.(05136) 4-10-03 , zhebet@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
2 883 152.64
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2018 09:10 - 23.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення замовника
Номер:
a12391779d7d4ef6958cd6b7510f44a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-09-000090-c.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Скарга:
Просимо встановити порушення процедури закупівлі за номером у UA-2018-02-09-000090-c на закупівлю «категорії 75240000-0 ДК 021-2015 послуги із забезпечення громадської безпеки,охорони правопорядку та громадського порядку (надання послуг з охорони об’єктів: полігон ЗБВ БМУ; база БМУ; компресорна БМУ; бетонне господарство БМУ, водоочисні споруди (ВОС-1); майстерні ділянки централізованого ремонту ЦТАВ; теплоізоляційна майстерня,склад теплоізоляції;база ЦВКГіТМ; гідроділянка ТЦ- 2, адміністративна будівля УКБ) ВП «Южно-Українська АЕС» за допомогою фізичної та технічної охорони» та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про акцепт тендерної пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" та визначення його переможцем процедури.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Антимонопольний комітет.pdf 15.03.2018 12:54
- Платежное поручение.pdf 15.03.2018 12:54
- Рішення від 16.03.2018 № 2384, лист Замовнику.pdf 19.03.2018 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2018 № 3064.pdf 04.04.2018 21:17
- Рішення від 03.04.2018 № 3064.pdf 06.04.2018 17:40
- Відповідь замовника на скаргу 29.03.2018 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2018 12:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.04.2018 17:40
Вимога
Є відповідь
Про скасування публічної закупівлі
Номер:
0bd7b1d6af3d4bc9a9747b2994d896b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-09-000090-c.a2
Назва:
Про скасування публічної закупівлі
Вимога:
В технічному завданні тендерної документації у публічній закупівлі UA-2018-02-09-000090-c Замовником встановлені вимоги до персоналу охорони та його послуг, зокрема, зазначено «для надання послуг цілодобово необхідна кількість працівників для охорони 10 об’єктів (вік до 55 років)».
Відповідно до ч.1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. При цьому, ні в зазначеному Законі, ні в Ліцензійних умовах немає жодної вимоги стосовно інших вікових обмежень персоналу охорони.
У зв’язку із цим, стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців, до 55 років, і чим керувався Замовник встановлюючи таке вікове обмеження.
Зауважимо, що відповіднодо ст. 2-1 Кодексу законів про працю України забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема – порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від віку.
Аналогічна норма міститься у ч.1 ст. 11 Закону України «Про зайнятість населення», держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Відповідно до ч.3 ст. 11 цього ж Закону забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Отже, учасник не має права відмовити у працевлаштуванні на посади персоналу охорони особам, які відповідають вимогам ч.1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» за віковими обмеженнями.
Висуваючи вимогу стосовно граничного віку охоронців у тендерній документації, Замовник двічі порушує вимоги чинного законодавства:
1. Має місце факт прямого порушення принципу недискримінації учасників, встановленого ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 цього ж Закону, де зазначається, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
2. Замовник у непрямий спосіб вимагає від учасників закупівлі порушити норми ст. 2-1 КзПП України та ч.1 ст. 11 Закону України «Про зайнятість населення».
Таким чином, вважаємо, що закупівля UA-2018-02-09-000090-c є такою, що містить дискримінаційні вимоги до учасників і повинна бути скасована замовником.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо: 1. Скасувати публічну закупівлю № UA-2018-02-09-000090-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2018 14:53
Вирішення:
Зауваження учасника ПП "Реалбудсервіс-транс", ЄДРПОУ: 37564631, щодо кваліфікаційних критеріїв, а саме вік охоронців до 55 років вважати дискримінацією учасників на цьому етапі вважаємо не доцільним. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закону. Відповідно до абзацу першого частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено