-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу на 40 осіб та 120 осіб (КОД ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні переносні споруди)
Завершена
4 250 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 252.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 252.50 UAH
Період оскарження:
22.08.2023 18:46 - 29.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
30612f964f1542399da1923940b6a83c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-012428-a.b2
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику!!!
14.09.2023 року Вами, як Замовником опубліковано рішення про визнання переможцем ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» в закупівлі UA-2023-08-22-012428-a. Вважаємо дане рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
Згідно Тендерної документації Вами, як Замовником вимагалось надання в складі тендерної пропозиції довідки, складеної в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів щодо постачання Укриттів. Якщо учасник на підтвердження досвіду в довідці зазначає декілька аналогічних договорів, то він повинен надати копії усіх аналогічних договорів та підтверджуючі документи до кожного аналогічного договору, зазначеного Учасником в довідці.
ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» зазначило в довідці, вих. № 13 від 31.08.2023, в якості підтвердження аналогічного досвіду договір з ТОВ «ПРОГРЕССОР» на поставку залізобетонних виробів. Враховуючи, що залізобетонні вироби не є укриттями (швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту), це не аналогічні предмети закупівлі, цей договір не підтверджує наявність аналогічного досвіду. Замовник надав ТОВ «Сучасні бетонні рішення» 24 години на усунення даної невідповідності, хоча це не є невідповідність в розумінні п. 43 Особливостей, оскільки під невідповідністю розуміють у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Учасник ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» подав у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак при аналізі цих документів стає зрозуміло, що предмет договору категорично відрізняється від предмету закупівлі, таким чином наданий договір не є аналогічним. На цій підставі Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ».
Однак в порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель Замовник надав Учаснику можливість усунути це порушення, розмістивши вимогу про усунення невідповідності. На виконання цієї вимоги ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» надало нову довідку, вих. №13 від 13.09.2023, новий договір №21 від 18.08.2023 та видаткову накладну на зовсім іншого контрагента - відділ освіти Магдалинівської селищної ради. По суті ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» не усунуло невідповідності в раніше наданих ним у складі тендерної пропозиції документах, а завантажило нові, яких не було у складі поданої ним тендерної пропозиції. Окрім того виходячи з аналізу наданого аналогічного договору встановлено, що він був укладений 18.08.2023 року та термін поставки споруди по ньому був встановлений до 28.08.2023 року (п. 5.4. Договору), однак ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» порушило умови договору, у вказаний термін не здійснило поставку споруди, в результаті сторонами був продовжений термін поставки споруди до 10.09.2023 згідно Додаткової угоди №1. Також ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» надало в якості підтвердження виконання договору видаткову накладну №25 від 07.09.2023 року. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ Замовника, що фактичне виконання договору мало місце вже після того, як закінчився період прийому тендерних пропозицій (01.09.2023) та відбувся аукціон по даній закупівлі (04.09.2023) . Таким чином, станом на дату подачі тендерної пропозиції у ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» НЕ БУЛО наявного досвіду виконання аналогічного договору! ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» прийняло участь в даній закупівлі не відповідаючи кваліфікаційним вимогам Замовника, передбачених пп. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім того, ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» надало договір №21 від 18.08.2023 року та Додаткову угоду №1 до нього. Однак як слідує з інформації, опублікованої в системі Прозорро, ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-31-000238-a, до цього Договору була укладена ще Додаткова угода №2 від 08.09.2023. Оскільки всі Додаткові угоди є невід’ємними додатками Договору, фактично ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» надало неповний договір (без додаткової угоди №2), а тому його слід було вважати неподаним взагалі.
Видаткова накладна №25 від 07.09.2023 року містить посилання, що вона видана на замовлення Покупця №21 від 16.08.2023 року, однак договір був укладений лише 18.08.2023 року, тому інформація в накладній є суперечливою та недостовірною.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» повинна бути відхилена Замовником, а Учасник дискваліфікований, оскільки:
- на момент подачі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» не мало досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, та не відповідало кваліфікаційному критерію, передбаченому пп. 3 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
- ТОВ «Сучасні бетонні рішення» не усувало невідповідності в наданих раніше ним документах тендерної пропозиції, а завантажило повністю нові документи (договір з іншим контрагентом);
- ТОВ «Сучасні бетонні рішення» завантажило документи, які містять ряд суперечностей (видаткова накладна видана датою, після проведення аукціону, містить недостовірні дані щодо дати замовлення (раніше ніж укладено договір), договір завантажено не в повному обсязі, без всіх укладених до нього додаткових угод).
Право Учасника звернутись до Замовника з вимогою щодо переможця закупівлі передбачено чинним законодавством (ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»). ТОВ «Гарантбудплюс» звертається до Вас як до Замовника з проханням скасувати своє неправомірне рішення щодо визнання переможцем ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ». В іншому випадку ми будемо змушені звернутись зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2023 17:52
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 14 вересня 2023 року 17:52№ UA-2023-08-22-012428-a.a1, опубліковану ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС", Код ЄДРПОУ:44791367 (далі – Учасник) щодо неправомірного визнання переможцем, повідомляємо наступне.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, нормами чинного законодавства встановлено, що учасник має повне право завантажити нові документи, при цьому жодних обмежень щодо дати документів не встановлено.
Відповідно до пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію: Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів щодо постачання Укриттів. Якщо учасник на підтвердження досвіду в довідці зазначає декілька аналогічних договорів, то він повинен надати копії усіх аналогічних договорів та підтверджуючі документи до кожного аналогічного договору, зазначеного Учасником в довідці.
Тобто, умовами тендерної документації не встановлено обов’язковості надання всіх додаткових угод до договору, встановлена лише вимога надання самого аналогічного договору.
Враховуючи викладене, учасником ТОВ "СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ" усунуто всі виявлені невідповідності та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
скасування неправомірного рішення Замовником
Номер:
f490a4286d694126839d3502f25dcf93
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-012428-a.a1
Назва:
скасування неправомірного рішення Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику!!!
08.09.2023 року Вами, як Замовником опубліковано рішення б/н про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПЛЮС» та дискваліфікацію учасника в закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-012428-a. Вважаємо дане рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
Згідно протокольного рішення Замовника пропозиція ТОВ «Гарантбудплюс» відхилена через ненадання учасником у складі тендерної пропозиції підтвердження з оцінки рівню захисту укриття (клас укриття не нижче А-IV), виданого державною установою або установою яка має відповідну компетенцію для надання висновку оцінки рівня захисту споруди у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки. Ця підстава не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «Гарантбудплюс» надало в складі своєї пропозиції документ – технічні умови на конструкцію залізобетонну для укриття цивільних осіб ТУ У 23.6-44791367-001:2023, які розроблені ним як виробником таких конструкцій і перевірені Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» на відповідність законодавству України, в яких закріплено, що підприємство-виробник (ТОВ «Гарантбудплюс») гарантує відповідність конструкції вимогам ДБН Б.2.2-5-97 щодо класу укриття не нижче А-ІІ. Звертаємо Вашу увагу, що клас А-ІІ є більш вищим за клас А-ІV, а тому фактично запропонована ТОВ «Гарантбудплюс» захисна споруда навіть є вищою по класу захисту спорудою, ніж вимагалось Замовником. Окрім того хоч Замовник в технічному завданні вказав споруду за класом захисту не нижче А-IV, в проекті договору ним зазначено саме клас захисту А-ІІ (п.2.1 проекту Договору). Однак, не дивлячись на зазначення Замовником суперечливих даних у своїх вимогах, споруда, що пропонується ТОВ «Гарантбудплюс» відповідає більш вищому класу захисту А-ІІ, а тому відповідає кожній із вимог (і А-ІІ і А-IV). Замовником в тендерній документації не було зазначено, яким саме документом слід підтвердити оцінку рівня захисту укриття, вимагалось просто підтвердження, тобто учасник на свій розсуд міг надати будь-який документ, який підтвердить рівень захисту (клас) укриття. ТОВ «Гарантбудплюс» надало в якості такого підтвердження ТУ У 23.6-44791367-001:2023, які містять цю інформацію, які погоджені акредитованим органом оцінки відповідності – державним підприємством «Одесастандартметрологія» Мінекономіки. Таким чином, ТОВ «Гарантбудплюс» повністю виконало вимоги Замовника щодо підтвердження своєї відповідності в цій частині.
Наступною підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Гарантбудплюс» було ненадання паспорту якості ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги» виданого на виробника. Дану підставу для відхилення також вважаємо безпідставною, виходячи з того, що згідно вимог тендерної документації слід було надати паспорт якості, сертифікат відповідності ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги» виданого на виробника. Виробником запропонованої споруди є безпосередньо сам учасник ТОВ «Гарантбудплюс», який надав в складі своєї пропозиції сертифікат відповідності ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. ЗТУ», виданий на нього як на виробника спеціальним органом оцінки відповідності. Таким чином учасник підтвердив відповідність запропонованої ним споруди вимогам ДСТУ Б.В.2.6.-2:2009 року. Що стосується паспорту якості, то тут слід роз’яснити замовнику відмінність поняття паспорту (сертифікату) якості та сертифікату відповідності. І паспорт якості на продукцію/товар і сертифікат відповідності – документи, які підтверджують відповідність продукції/товару вимогам нормативного документу. Головна відмінність між ними полягає в тому, хто може їх видавати. Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг». Паспорт якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення законодавчо не визначені та зазначаються на розсуд виробника безпосередньо при передачі/продажу товару. Таким чином, враховуючи, що ТОВ «Гарантбудплюс» є безпосереднім виробником запропонованої споруди ним на підтвердження відповідності споруди вимогам ДСТУ надається сертифікат відповідності, виданий незалежним органом оцінки відповідності. А після виготовлення та передачі споруди Замовнику ТОВ «Гарантбудплюс» додатково передасть паспорт якості на споруду. На момент проведення закупівлі споруда ще не виготовлена, паспорт якості не неї не видається, а сертифікату відповідності повністю достатньо для підтвердження того, що пропонована споруда відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.6-2:2009. Паспорт якості може бути наданий в тому випадку, якщо в закупівлі приймає участь не виробник, а посередник, який пропонує споруду не власного виробництва, а іншого виробника (саме тоді виробник при продажі видасть такому учаснику паспорт якості на придбану споруду). Основною ціллю встановлення даної вимоги Замовником було отримати підтвердження, що споруда відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.6-2:2009, і наданий ТОВ «Гарантбудплюс» сертифікат відповідності повністю це підтверджує.
Також незрозумілим є посилання Замовника на підтвердження ніби то правомірності прийнятого ним рішення на аналогічну практику органу оскарження із посиланням на розгляд скарги в закупівлі UA-2023-04-10-002937-a.a1, яка підтвердила правомірність відхилення пропозиції учасника через ненадання гарантійного листа з підтвердженням що товар не походить з рф/рб та гарантійного листа від виробника про проходження товару. Аналогічні вимоги були в тендерній документації Замовника та ТОВ «Гарантбудплюс» повністю їх виконало, надавши в складі своєї пропозиції гарантійний лист, вих. №52 від 30.08.2023 року, в якому було підтверджено, що запропонований товар не походить з рф/рб, країна виробництва товару – Україна, а виробник безпосередньо ТОВ «Гарантбудплюс» та інші гарантії, що вимагались Замовником. Таким чином і в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Гарантбудплюс» повністю відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «ГАРАНТБУДПЛЮС» як необґрунтоване та незаконне, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Гарантбудплюс» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2023 20:03
Вирішення:
Розглянувши вимогу від 08 вересня 2023 20:03 № UA-2023-08-22-012428-a.a1, опубліковану ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС", Код ЄДРПОУ:44791367 (далі – Учасник) щодо скасування неправомірного рішення Замовником, повідомляємо наступне.
Пунктом 1 розділу Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації встановлено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Також, пунктом 59Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Враховуючи факт не оскарження тендерної документації замовника, учасник повинен надати всі документи які передбачені цією тендерною документацією.
Умовами пункту 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Додатком № 3 до Тендерної документації встановлено вимогу: Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження з оцінки рівню захисту укриття, виданого державною установою або установою яка має відповідну компетенцію для надання висновку оцінки рівня захисту споруди у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки.
Додатком № 3 до Тендерної документації встановлено вимогу: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: Паспорт якості, сертифікат відповідності ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги» виданого на виробника.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПЛЮС» (код за ЄДРПОУ 44791367), процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу на 40 осіб та 120 осіб (КОД ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні переносні споруди), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-22-012428-a відсутнє підтвердження з оцінки рівню захисту укриття, виданого державною установою або установою яка має відповідну компетенцію для надання висновку оцінки рівня захисту споруди у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, чим не виконано умови Додатку №3 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПЛЮС» (код за ЄДРПОУ 44791367), процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу на 40 осіб та 120 осіб (КОД ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні переносні споруди), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-22-012428-a відсутній паспорт якості ДСТУ Б.В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги» виданого на виробника, чим не виконано умови Додатку №3 до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Крім цього, необхідно зазначити, що Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Зазначене підтверджено Листом Мінекономіки щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.
Статус вимоги:
Не задоволено