-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Електрична енергія
Завершена
359 267.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 796.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 796.34 UAH
Період оскарження:
22.08.2023 22:05 - 28.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
ЩОДО НЕПРАВОМІРНИХ ДІЇ ЗАМОВНИКА- КНП "КУЛИКІВСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, ОСКАРДЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА- ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" (UA-2023-08-22-010279-a), на підставі пп.4 п. 44 Особливостей
Номер:
0caf52ca713045719fdedac45465febe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-010279-a.a2
Назва:
ЩОДО НЕПРАВОМІРНИХ ДІЇ ЗАМОВНИКА- КНП "КУЛИКІВСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, ОСКАРДЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА- ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" (UA-2023-08-22-010279-a), на підставі пп.4 п. 44 Особливостей
Скарга:
про порушення прав ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" унаслідок прийнятих рішень , дії, бездіяльності Замовника- КНП "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради, щодо відхилення пропозиції ТОВ "Запоріжжяелектропостачання", на підставі пп.4 п. 44 Особливостей ( оскільки Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозиuій невідповідності інформації, шо подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Пов'язані документи:
Учасник
- Підтвердж.документи _докази ТОВ ЗЕП.rar 11.09.2023 18:27
- ТД.rar 11.09.2023 18:27
- Протокол Запоріжжя.pdf 11.09.2023 18:27
- Скарга_ЗЕП_до АМКУ_Куліківська_лікарня.rar 11.09.2023 18:27
- Рішення від 13.09.2023 № 14588.pdf 13.09.2023 14:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2023 № 15363.pdf 27.09.2023 12:20
- Рішення від 26.09.2023 № 15363.pdf 29.09.2023 11:22
- Протокол 13.pdf 15.09.2023 10:48
- Лист пояснення Запоріжжя.docx 15.09.2023 10:48
- Протокол уповноваженої особи _ 15.09.docx 15.09.2023 10:48
- Протокол №15.pdf 27.09.2023 16:50
- Протокол №16.pdf 27.09.2023 16:54
- Протокол 17.pdf 06.10.2023 15:30
- Протокол 18.pdf 06.10.2023 15:30
- Відповідь на рішення.pdf 06.10.2023 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2023 15:30
Дата розгляду скарги:
26.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2023 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.09.2023 11:23
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2023 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунено.рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"" скасовано.Рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" переможцем скасовано.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
fc683299f3344504915d6a800c2d668f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-010279-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання учасниками документів про створення Учасником на території Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)
Таким чином зазначені вище вимоги передбачають підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території Чернігівської області.
Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії):
«8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу саме в Чернігівській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в Чернігівській області.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.08.2023 № 11881.pdf 23.08.2023 08:38
- Протокол 9.pdf 23.08.2023 10:45
Дата подачі:
23.08.2023 08:38
Вирішення:
Дякую. Внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено