• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021 2015 30210000 - 4 Машини для обробки даних ( апаратна частина )

Завершена

217 510.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 087.55 UAH
Період оскарження: 22.08.2023 11:50 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 3ecd1f04fcae4f45ad4e5ba957eb94ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-004670-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні дії заммовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2023 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2023 12:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико- санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ХРАПКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА за процедурою закупівлі — "ДК 021 2015 30210000 - 4 Машини для обробки даних ( апаратна частина )", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-22-004670-a.
Автор: ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Віталій Храпко +380972376522 vv_hrapko@ukr.net
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 088aee8268e940ddae8da354bdcbc331
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-004670-a.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва повідомляє наступне. Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова). Зокрема п. 3 частини 2 статті 22 Закону з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, крім того відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на вищевикладене зазначаємо, що Замовник встановлює вимоги відповідно діючого законодавства, власних потреб, предмету закупівлі, які вважає за необхідне визначити умовами тендерної документації, Крім того, умови не мають встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Що стосується убезпечення Замовника від неліцензійного програмного забезпечення зазначаємо, що для цього необов’язково встановлювати вимогу про наявність авторизаційного листа від дистриб’ютора з зазначенням номеру оголошення в системі Прозорро, що дискредитуватиме пропозицію учасника необхідністю звернення до дистриб’ютора. Отже, в зв’язку із відсутністю порушень Законодавства в сфері публічних закупівель, відсутністю вимог у тендерній документації, які обмежують учасників процедури закупівель, Замовником прийнято рішення про відсутність необхідності внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відміни процедури закупівлі

Номер: 98398a34c19542549271d88fb5c22a56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-004670-a.a3
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відміни процедури закупівлі
Скарга:
Проте, скасувавши неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, і повернувши його на етап кваліфікації (статус «очікує рішення»), Замовник, замість визнання його переможцем, і подальшого укладання з ним договору, всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (із змінами) і тендерної документації, оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про відміну процедури закупівлі, що підтверджується оприлюдненим 13.10.2023 о 11 год. 38 хв. Повідомленням про відміну (далі - Повідомлення) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-22-004670-a а також оприлюдненим Протоколом №305 від 13.10.2023 (далі – Протокол). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо правомірності відміни процедури закупівлі, обґрунтовуючи свою позицію наступним.
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 26.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2023 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2023 16:24
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2023 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Віталій Храпко +380972376522 vv_hrapko@ukr.net