-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
1 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2023 11:11 - 17.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c7d68a8ab9de4ae490a9ff8d7464b095
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-003685-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ EN 50160-2014.pdf.p7s 26.08.2023 19:36
- ДСТУ EN 50160-2014.pdf 26.08.2023 19:36
- Лист НКРЕКП.pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- Лист НКРЕКП.pdf 26.08.2023 19:37
- наказ створення ЦОС.pdf 26.08.2023 19:37
- 5 договір Арата.pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- наказ створення ЦОС.pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- 5 договір Арата.pdf 26.08.2023 19:37
- Положення ЦОС.pdf 26.08.2023 19:37
- Положення ЦОС.pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- скарга_ГЕТ (1).doc 26.08.2023 19:37
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 26.08.2023 19:37
- скарга_ГЕТ (1).doc.p7s 26.08.2023 19:37
- скарга_ГЕТ (1).pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- скарга_ГЕТ (1).pdf 26.08.2023 19:37
- 1. аналогічний Камянська МР (1).pdf.p7s 26.08.2023 19:37
- 1. аналогічний Камянська МР (1).pdf 26.08.2023 19:37
- Рішення від 29.08.2023 № 13630.pdf 29.08.2023 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2023 № 14299.pdf 08.09.2023 15:17
- Рішення від 07.09.2023 № 14299.pdf 12.09.2023 14:03
- Додаток_1 _Зміни_3.doc 31.08.2023 14:51
- Додаток_2_Зміни_3.docx 31.08.2023 14:51
- Додаток_4_Зміни_3.docx 31.08.2023 14:51
- Додаток_3_Зміни_3.docx 31.08.2023 14:51
- Зміни до тендерної документації_3.doc 31.08.2023 14:51
- ТД_Зміни_3.doc 31.08.2023 14:51
- report_20230821092510 (1).xlsx 31.08.2023 14:51
- Протокол про внесення змін до тендерної документації 31.08.2023.docx 31.08.2023 14:51
- Протокол уповноваженої особи _ 31.08 (2).docx 31.08.2023 14:51
- протокол.PDF 20.09.2023 09:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2023 19:39
Дата розгляду скарги:
07.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2023 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2023 14:03
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2023 09:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами рішення № 14299-р/пк/пз від 07.09.2023 року КНП ПЦМЛ було внесено зміни до тендерної документації на закупівлю електричної енергії.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
eee1105ae41a4eb1af3a00efba192d0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-003685-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання учасниками документів про створення Учасником на території Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)
Таким чином зазначені вище вимоги передбачають підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території Чернігівської області.
Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії):
«8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу саме в Чернігівській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в Чернігівській області.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.08.2023 № 11881.pdf 22.08.2023 11:22
- зміни_електрична енергія.PDF 23.08.2023 11:50
Дата подачі:
22.08.2023 11:22
Вирішення:
Шановний Учасник! У тендерну документацію будуть внесені зміни шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в Чернігівській області.
Статус вимоги:
Задоволено