-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Подушка, покривало, ковдра, підковдра, наволочка, простирадло)
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2023 10:12 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Неправомірні вимоги в ТД. Замовник Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут". УО Ірина Ключук. Сума закупівлі 1300000грн.
Номер:
7c7a26bb29f2496f9c69d915ee6e6f2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-002059-a.c2
Назва:
Неправомірні вимоги в ТД. Замовник Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут". УО Ірина Ключук. Сума закупівлі 1300000грн.
Скарга:
Неправомірні дискрмінаційні умови ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови.pdf 26.08.2023 09:27
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д. 26.04.2023.pdf 26.08.2023 09:27
- Скарга на умови.docx 26.08.2023 09:27
- ДОГОВІР Специф Накл Жалюзі Ролети.pdf 26.08.2023 09:27
- Витяг ЄДР Фіз Осіб Підприємців 12.06.2023.pdf 26.08.2023 09:27
- Скарга на умови КЕП.rar 26.08.2023 09:27
- рішення від 29.08.2023 № 13640.pdf 29.08.2023 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2023 09:31
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2023 15:35
Вимога
Вирішена
Вибіркова вимога під наявні документи.
Номер:
468de2bc02ef4d989166f0bd7c60e719
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-22-002059-a.c1
Назва:
Вибіркова вимога під наявні документи.
Вимога:
Замовник вимагає: "- Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції діючий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплекти постільної білизни."
А як Замовник отримає підтвердження якості іншит товарів закупівлі? Чи є лише такий Висновок?
Прошу виправити вимогу або до всіх товарів або ні до жодного. Або оскаржимо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2023 19:03
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-08-22-002059-a.c1, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником враховано Вашу вимогу та буде внесено зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено