• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Щебінь гранітний фракція 20x40мм

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2023 21:45 - 26.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційни вимоги

Номер: 8f0e6f0e81014443be66cc3a776814f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012559-a.a1
Назва: Дискримінаційни вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити ті дискримінаційні вимоги, що ви прописали в своїй документації , цим самим звузивши коло постачальників виключно то дих, яких ви очікуєте в тендері! Адже це не законно! По перше: У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі та листи-згоди від орендодавців; Вимагаємо прибрати листи-згоди від орендодавців! Договора оренди - вже надають право користуватися орендованим! По друге: 1.4. Виробнича база/комплекс, якими володіє/користується Учасник повинні відповідати наступним критеріям, що підтверджується технічним паспортом або договором оренди: - мати під’їзну залізничну колію; - вимощення площею не менше 500м2; Вимагаємо видалити цю вимогу!! Адже поставка товару відбувається ВИКЛЮЧНО ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за його рахунок! І сам постачальних визначає, що для нього повинно бути для зручності! Колія або вертолітний майданчик! По третє: Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або договором оренди з відповідним актом приймання-передачі та листом від орендодавця про не заперечення використання в цілях виконання умов за договором по даній закупівлі, а також технічним паспортом об’єкта. Вимагаємо видалити лист-від орендодавця про не заперечення використання в цілях виконання умов за договором по даній закупівлі, адже сам договір оренди - надає право користування і жодних заперечень в таких договорах про будь-яких замовників, в тому числі , як ви - не йдеться! Ця вимога просто безглузда! По четверте: Строк поставки товару: протягом 1 (одного) робочого дня від дати отримання Постачальником замовлення на відповідну партію товару, що постачається.Строк поставки товару: протягом 1 (одного) робочого дня від дати отримання Постачальником замовлення на відповідну партію товару, що постачається. Вимагаємо видалити дану вимоги, замінивши на 2 робочих дні! Адже ви звужуєте коло постачальників виключно під вашу область -це є дискримінацією всіх інших постачальників. По п`яте: У разі згоди з основними умовами договору, Учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою. В іншому випадку пропозиція Учасника торгів відхиляється. Вимагаємо видалити дану вимогу! Адже відповідно законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" учасник має право створювати електронні документи, підписавши іх КЕП або УЕП, та не друкувати і підписувати від руки, витрачаючи час та знищуючи папір! Шановний Замовник, приведіть до відповідності до Законів України дану документацію! Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 759 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) договір найму (оренди), це договір, за яким наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. При цьому, відповідно до статей 627, 628 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. З урахуванням наведеного, слід дійти висновку, що строк договору оренди та його інші істотні умови визначаються сторонами на власний розсуд. Отже, вказаний договір є строковим та продовжує свою дію в часі на період, що визначений сторонами в договорі оренди. Закінчення строку дії договору, є підставою для його припинення та повернення майна орендодавцю. У відповідності до чинного законодавства та звичаїв ділового обороту — дострокове припинення договору відбувається за взаємної згоди сторін. Отже, сторони наділені значними можливостями впливати на момент настання або закінчення строків, оскільки можуть змінювати строк, наближати або віддаляти його настання. При цьому, лист-згода від орендодавця (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його транспортних засобів та механізмів для виконання умов договору, надає можливість правомірно очікувати, що за необхідності, вказаний договір оренди буде пролонгований на термін поставки товару. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що договір оренди технічних засобів та лист-згода є різними та не взаємозамінними документами по суті. Також, хочемо зазначити, що замовник не вимагає наявність товару в потенційних постачальників станом на момент подання пропозицій чи укладення договору, а отже, скоріш за все, продукцію будуть привозити безпосередньо від виробника на склад, а тоді доставляти Замовнику. Таким чином, це може призвести до логістичних проблем враховуючи воєнний стан на території України, тривалі перебої з електропостачанням та інше. Відтак, наявність під’їзної залізничної колії гарантує Замовнику виконання умов договору та термінів поставки. Адже залізничним шляхом постачання може проводитися безперебійно. Додатково слід зазначити, що Замовником було проаналізовано ринок постачальників на території Львівської області та встановлено, що станом на сьогодні господарську діяльність в даній сфері здійснюють понад 3 суб’єкти, які володіють (користуються) виробничими базами/складами, що мають під’їзну залізничну колію. З огляду на наведене та враховуючи практику Верховного суду України, не є дискримінаційною вимога, якій відповідають 2 чи більше суб’єктів господарювання. На рахунок терміну поставки, то відповідно до Господарського кодексу України, а саме ч. 2 статті 265 «Договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме пункту 5 частини 2 ст. 21: «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг». Також, відповідно до ч. 2 статті 267 ГКУ «Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством» . Отже, враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення принципу визначеного у законодавстві, а саме «ритмічного та безперебійного постачання», а також з метою оперативної та швидкої поставки щебню на балансові об’єкти Замовника для своєчасного виконання робіт на дорогах Новояворівської ТГ було встановлено строк поставки 1 (один) робочий день з дня здійснення замовником замовлення, що жодним чином не дискримінує учасників, адже учасник має як мінімум 8 годин, щоб здійснити поставку щебню. Щодо згоди з основними умовами договору, то : Частина 8 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що в тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону. Тобто Закон не містить конкретних вимог та обмежень до способу погодження учасниками проєкту договору про закупівлю. Тому яким чином учасник оформлює погодження з проєктом договору про закупівлю, замовник визначає самостійно, із зазначенням цих вимог у тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено