• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорониБашти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2

Завершена

205 912.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 059.12 UAH
Період оскарження: 21.08.2023 19:15 - 01.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо перепусток

Номер: 002291ddf5ce4736a9bf5ee9fed4fabf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.b7
Назва: Щодо перепусток
Вимога:
В пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає: - документально підтвердити наявність не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - спеціальні перепустки на транспортні засоби надані згідно п. 1.3, які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину. В перепустці повинна бути зазначена інформація щодо П.І.Б. працівника групи швидкого реагування, якій дозволено реагувати в комендантську годину та повинна відповідати наданій інформації в п.2.2. В перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу та повний номер перепустки, для перевірки даного документа в уповноваженому органі. Зазначаємо, що у зв’язку з введенням військового стану в Україні, спеціальні перепустки для пересування на автотранспорті під час комендантської години є документом службового призначення. Враховуючи те, що при завантаженні документів до електронної системи Прозоро, яка є загальнодоступною. Таким чином, з метою уникнення підробки вищевказаних документів, що в подальшому може призвести до негативних наслідків, суб’єкт охоронної діяльності при наданні відомостей у складі тендерної пропозиції - останні цифри номеру перепустки заштриховує. В той же час суб’єкт охоронної діяльності, для підтвердження достовірності перепусток, може надати оригінал документа за вимогою Замовника, якщо це буде необхідно. Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - в перепустках, які надає учасник повинна бути відображена інформація про державний номерний знак транспортного засобу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: Згідно Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого наказом Міністерстваюстиції України від 18.06.2015 № 1000/5: службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити. Таким чином, перепустка не підпадає під визначення службового документа, а є дозвільним документом, виданим іншим органом, який має постійно міститися на транспортному засобі і дає право пересування у комендантську годину. Також зазначений документ не містить державну таємницю. Також інформуємо, що якщо учасник боїться підробки, то він може накласти водяний знак на документ. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Витяг МВС

Номер: 476dac1e7c4d42259a0899fd940a427a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.c6
Назва: Витяг МВС
Вимога:
В пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної в довільній формі (чисельність працівників повинна бути не менше 4 охоронників на 1 пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - витяг з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Такий витяг повинен бути виданий не раніше 90 днів до дати прийому на роботу. Зазначаємо, що згідно пунктом 17 розділу «Кадрові вимоги» Постанови Кабінету міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»: - Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; Таким, чином законодавством України щодо провадження охоронної діяльності не передбачено надання витягу з інформаційно - аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», не раніше 90 днів до дати прийому на роботу, згідно вимогам тендерної документації Замовника. Вимагаємо від Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані під час прийняття на роботу та не раніше 90 днів до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

персональні супутникові GPS трекери

Номер: e581579a6d5e445eb2e5d30b3bb03863
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.b5
Назва: персональні супутникові GPS трекери
Вимога:
В пункту 1.5. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність, в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні, персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик) з надання копій підтверджувальних документів: копія видаткової накладної на придбання. Додатково надати фото трекерів з чіткою видимістю коду ІМЕІ та лист від ДП «Українськійдержавний центр радіочастот», про коди ІМЕІ GPS трекера, який учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Зазначаємо, що Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.11.2015 № 605 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність (де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов'язковим). Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 було затверджений Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу II встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (ІМЕІ), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов'язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратило чинність і є добровільним. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов'язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від ДП УДЦР щодо реєстрації ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних. Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь «Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь «Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Тобто, в обох випадках пристрої ввезені на територію України відповідно до вимог чинного законодавства. Дана вимога одразу ж обмежує коло учасників оскільки суб’єкти, які придбали GPS трекери до 2015 року мають гарантію того, що коди ІМЕІ містяться в узагальненій базі ІМЕІ так як дана вимога була обов’язковою, а придбані нещодавно GPS трекери, що мають Сертифікати відповідності, не обов'язково перебувають в узагальненій базі ІМЕІ. Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. Оскільки, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Медичні довідки

Номер: 4a91100e82a74d359f289b586cb3b833
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.b4
Назва: Медичні довідки
Вимога:
В пункті 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної в довільній формі (чисельність працівників повинна бути не менше 4 охоронників на 1 пост) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - чинні документ(и), який(і) підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; Зазначаємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме: - Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»; - Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин». Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651. З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога. Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком. Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними. Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік. Вимагаємо, Замовника привести у відповідність зазначені пункти тендерної документації, а саме викласти в наступній редакції: - чинний документ, який підтверджує проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, згідно Наказу МОЗ від 18.04.2022 № 651.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: вимога, яку Ви просите включити у тендерну документацію, і так включена у кваліфікаційні критерії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

радіотелефонний зв’язок сухопутної рухомої служби 25 Вт.

Номер: bfba29ef0f9b49f7b2805be7a9861a74
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.b3
Назва: радіотелефонний зв’язок сухопутної рухомої служби 25 Вт.
Вимога:
В пункті 1.3. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає: - документально підтвердити наявність не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. Зазначаємо, що відповідно до пункту 2.1 «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. В пункті 2.2 вищевказаного порядку зазначається, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності. Тобто, законодавством передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіотехнічного зв’язку, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками. Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, тобто головне щоб, у разі необхідності транспорт швидкого реагування вчасно прибув на об’єкт, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів. Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу не надавши інші альтернативні варіанти передбачені діючим законодавством чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників. Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо огляду МТБ

Номер: b0ecc35b484b410190d954f9d49d0d8d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.c2
Назва: Щодо огляду МТБ
Вимога:
В пункті 4 «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає надати: - гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником. Замовник може скористатися своїм правом на огляд матеріально-технічної бази Учасника на етапі кваліфікації або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не надання Учасником можливості огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази на етапі кваліфікації, а також у разі невідповідності процесу роботи Учасника вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Зазначаємо, що має власну матеріальну технічну базу, однак вважає, що Замовник немає жодної юридичної підстави і права на огляд матеріально-технічної бази учасників ні на етапі кваліфікації, ні в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю з огляду на наступне. На етапі кваліфікації між Замовником та учасником відсутні господарські взаємовідносини, а саме, не укладений договір про надання послуг в яким можливе передбачення такого права у Замовника, а у проекті договору про надання охоронних послуг взагалі відсутній пункт, який передбачав би право Замовника на огляд матеріально-технічної бази виконавця. Аналізуючи статтю 237 Кримінального кодексу України, огляд - це слідча (розшукова) дія, яка проводиться слідчим або прокурором з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин кримінального правопорушення. Окрім цього, варто розуміти, що матеріально технічна база Скаржника хоч і знаходиться у його власності, однак до заключення договору із Замовником може бути задіяна на інших об’єктах для надання охоронних послуг іншим клієнтам. Додатково, звертаємо увагу, що Замовником не встановлено порядок який би визначав яку саме матеріально - технічну базу він хоче оглянути, порядок за яким огляд буде зафіксований та хто є уповноваженою особою на здійснення такого огляду. Відповідно до статті 30 Конституції України, не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. Тобто, Учасник має законні права не допускати до своєї власності невстановлених осіб. Отже, підсумовуючи вищенаведене, вважаємо вимогу висунуту замовником незаконною та такою, що порушує права учасників, і може призвести до необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій, з боку Замовника, що в результаті може призвести до порушення частини 5 статті 5 Закону, а саме, порушення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 09cbe898567b4729aba308b052870d75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-012306-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги ТД
Дата розгляду скарги: 07.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2023 18:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.09.2023 14:45
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net