-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція електричних мереж: встановлення та підключення до резервного джерела живлення ДГУ DJ154BD"
Завершена
697 139.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
21.08.2023 14:02 - 26.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
b48cd686aa974034973bd4e1ec2076bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-21-006994-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Від 21.08.2023 14:02 Комунальне некомерційне підприємство Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Рокитнянська багатопрофільна лікарня» (надалі за текстом – Замовник), оголошено процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет виконання робіт - Реконструкція електричних мереж: встановлення та підключення до резервного джерела живлення ДГУ DJ154 BD: за адресою Київська обл., смт Рокитне, вул. Вокзальна, 86 (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи) (надалі за текстом – Закупівля) за ідентифікатором UA-2023-08-21-006994-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-21-006994-a).
У зв’язку з нестабільним доступом до інтернету аукціон по Закупівлі не проводився.
У Закупівлі прийняли участь такі учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ» (Остаточна пропозиція: 551 037,6 грн з ПДВ);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙДІА ТЕХ» (Остаточна пропозиція: 639 126,24 грн з ПДВ).
За результатами Кваліфікації учасників, Замовником, Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 37 від 01 вересня 2023 року прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ» (Остаточна пропозиція: 551 037,6 грн з ПДВ), а крім того, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙДІА ТЕХ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує його законні права та інтереси щодо його участі у даній Закупівлі, а крім того, порушує норми чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель, зокрема, але не виключно, принципів здійснення публічних закупівель таких як: «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», враховуючи наступне.
1. Щодо підтвердження наявності працівників у учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ».
У Додатку 3 до ТД* вимагається від учасників подати:
«Довідка в довільній формі про штат та кваліфікацію працівників, які будуть задіяні на виконанні договору».
Учасником у складі його тендерної пропозиції надано довідку «про штат та кваліфікацію працівників, які будуть задіяні на виконанні договору» (28.08.2023 р. № 28/08/2023/ТД/3) у якій відсутня інформація стосовно «кваліфікації» працівників та про «штат» працівників, які будуть задіяні на виконанні договору, наявний лише «перелік» працівників і інформація про їх посаду.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ» містить невідповідності, що стосуються умов тендерної документації Замовника, а тому, повинна бути відхилена Замовником.
2. Щодо підтвердження учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ» наявності у нього аналогічного досвіду роботи.
Замовником у ТД* вимагається:
«Довідка наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договору(ів) на надання послуг по предмету закупівлі за 2021 та/або 2022 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника)».
Учасником, у складі його тендерної пропозиції надано довідку «про наявність аналогічних* договору(ів) на надання послуг по предмету закупівлі» (28.08.2023 р. № 28/08/2023/ТД18) у якій вказано про наявність лише договору у якості аналогічного за 2023 рік, при тому що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ» зареєстрований від 04.02.2019 (веде господарську діяльність протягом 4 років 7 місяців), тобто не є новоствореним підприємством, а також у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження того, що такий вид діяльності є новим для цього учасника.
Враховуючи зазначене вище, є підстави вважати, що такий учасник не дотримався умов встановлених у ТД* та не підтвердив наявність у нього аналогічного досвіду робіт тому, що є предметом закупівлі за 2021 та/або 2022 роки, у зв’язку з чим, його тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Крім того, звертаємо увагу на те, що договір наданий у якості аналогічного учасником, не відповідає предмету закупівлі: «Реконструкція електричних мереж: встановлення та підключення до резервного джерела живлення ДГУ DJ154BD», оскільки предмет договору наданого у якості аналогічного: «підключення генератора для резервного живлення механічного цеху виробничого корпусу ТОВ «ТЕПЛО – КОМУН СЕРВІС» за адресою: вул. Сквирське Шосе, 194, в м. Біла Церква Київської області», і у Локальних кошторисах до якого не включено: «Розділ. Щит силовий ЩС», «Розділ. Матеріали», так як це передбачено у даній Закупівлі і відноситься до предмету Закупівлі.
Зазначене вище, ще раз вказує на те, що такий учасник не дотримався умов встановлених у ТД* та не підтвердив наявність у нього аналогічного досвіду робіт тому, що є предметом закупівлі, а тому, його тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРИТЕТ БЦ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Айдіа Тех 05.09.2023.docx.asice.zip 06.09.2023 09:42
- Скарга Айдіа Тех 05.09.2023.docx 06.09.2023 09:42
- Скарга Айдіа Тех 05.09.2023.pdf.asice.zip 06.09.2023 09:42
- Скарга Айдіа Тех 05.09.2023.pdf 06.09.2023 09:42
- рішення від 08.09.2023 № 14314.pdf 08.09.2023 15:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2023 № 15036.pdf 21.09.2023 14:33
- рішення від 20.09.2023 № 15036.pdf 25.09.2023 13:48
- Додаток 1_цінова пропозиція_встановлення генератора.doc 12.09.2023 14:03
- Додаток 4_Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 47 Особливостей)_встановлення генератора.docx 12.09.2023 14:03
- Тендерна документація_встановлення генератора.docx 12.09.2023 14:03
- протокол.docx 12.09.2023 14:03
- том7 (1).pdf 12.09.2023 14:03
- tmp6d12 (1).pdf 12.09.2023 14:03
- Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)_встановлення генератора (1).docx 12.09.2023 14:03
- 2.1. Довідка аналогічний досвід.pdf 12.09.2023 14:03
- Додаток 5 Проект Договору (2).doc 12.09.2023 14:03
- Додаток 3_ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА_встановлення генератора.doc 12.09.2023 14:03
- протокол 2.docx 12.09.2023 14:03
- Додаток 6_Лист-згода_встановлення генератора.docx 12.09.2023 14:03
- Зіскановане_20230912 (4).pdf 12.09.2023 14:03
- 1. Довідка працівники.pdf 12.09.2023 14:03
- Зіскановане_20230912 (3).pdf 12.09.2023 14:03
- 2.2. Аналогічний договір.pdf 12.09.2023 14:03
- 2.3. Відгук.pdf 12.09.2023 14:03
- висновок (1) (1).pdf 12.09.2023 14:03
- Зіскановане_20230912 (2).pdf 12.09.2023 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2023 10:01
Дата розгляду скарги:
20.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2023 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.09.2023 13:49