-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба - Хек морожений
Завершена
373 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 865.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2023 15:15 - 26.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, щодо Експлуатаційного дозволу
Номер:
ec0d8e080cae4e63a430be13a33169bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-21-006581-a.a4
Назва:
Вимога, щодо Експлуатаційного дозволу
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно пункту 7.5 Додатку 3 до Тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надається експлуатаційний дозвіл. (на і’мя Учасника).
В той же час, згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Отримання експлуатаційного дозволу як документу дозвільного характеру є обов’язком лише у випадках, передбачених законодавством, при цьому для поставки продуктів, що є предметом даної Закупівлі, такий обов’язок не виникає (предметом даної закупівлі є Риба - Хек морожений).
Отже, експлуатаційний дозвіл:
1) не є обов’язковим для будь-якого оператора ринку харчових продуктів;
2) не є обов’язковим для поставки товару, що є предметом даної Закупівлі;
3) є дозвільним документом, а отже його отримання залежить не лише від волі учасника, а й від волі (дій) третьої особи, в даному випадку – компетентного державного органу.
В той же час вищезгадана вимога надає штучну перевагу одним учасникам, які могли б задовольнити їй, порівняно з іншими, які об’єктивно не можуть виконати згадану вимогу, що призводить до дискримінації учасників.
При цьому, не зайвим буде зауважити, що згідно умов Тендерної документації потенційному учаснику процедури закупівлі не забороняється користуватися послугами третіх осіб, які внаслідок особливості їх діяльності як операторів ринку харчових продуктів зобов’язані мати такий експлуатаційний дозвіл та мають його (тобто щонайменше постає питання про законність та доцільність вимагання такого дозволу виданого саме на ім’я учасника, який не зобов’язаний його мати в силу приписів законодавства).
Враховуючи зазначене, просимо вилучити з Тендерної документації умову про надання Учасником в складі тендерної пропозиції експлуатаційного дозволу(на і’мя Учасника).
В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Шановий Замовнику! Мова йде про Експлуатаційний дозвіл виданий на ім'я Учасника, а не про державну реєстрацію потужностей. Ви плутаєте два різних докумета. Якщо учасник не має у власності склад, а орендує тоді Експлуатаційний дозвіл буде виданий на власника складу. Просимо вилучити вимогу про Експлуатаційний дозвіл виданий на ім'я Учасника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2023 17:02
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Предметом закупівлі є власне продукція ТВАРИННОГО походження згідно переліку затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ наказом від 2603.2018 № 159.
Таким чином експлуатаційний дозвіл - дозвіл, який видається відповідним головним державним санітарним лікарем та/або відповідним головним державним інспектором ветеринарної медицини оператору потужностей (об'єкта) на підставі перевірки дотримання цими потужностями (об'єктами) санітарних заходів і технічних регламентів, та дозволяє оператору потужностей (об'єкта) здійснювати господарську діяльність згідно з цим Законом.
Оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря, який
видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер.
Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я згідно ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів». Дана вимога не є дискримінаційно та не обмежує коло потенційних учасників, які провадять свою діяльність стосовно зберігання/виробництва продуктів харчування тваринного походження.
Також додатково наголошуємо, що згідно ЗАКОН УКРАЇНИ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та статті Статті 23. Експлуатаційний дозвіл:
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Зазначений обов'язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, пов'язану з первинним виробництвом та/або транспортуванням та/або зберіганням та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10° C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов'язок не поширюється:
на заклади громадського харчування;
на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
на заклади роздрібної торгівлі, обсяги продажів окремих харчових продуктів якими не перевищують обсягів, затверджених відповідною постановою Кабінету Міністрів України з урахуванням кращих міжнародних та європейських практик, а також документів відповідних міжнародних організацій. У разі відсутності зазначеної постанови ця норма поширюється на всі заклади роздрібної торгівлі.
3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов'язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
4. У разі якщо оператор ринку, який вже має експлуатаційний дозвіл, побудував нові або здійснює реконструкцію споруд і планує використовувати їх для виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, встановлює нову виробничу лінію, він повинен звернутися із заявою до головного державного інспектора про зазначені наміри не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку виробництва, переробки або реалізації.
Інспекція нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній та необхідні дослідження проводяться протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви.
Оператор ринку використовує нові або реконструйовані споруди, нові виробничі лінії після отримання акту за результатами проведення інспекції, якщо такий акт підтверджує відповідність вимогам санітарних заходів. Якщо в акті зазначено про невідповідність вимогам, використання нових або реконструйованих споруд, нових виробничих ліній можливе тільки після проведення повторної інспекції з оформленням відповідного акта.
Враховуючи специфіку харчування дітей-інвалідів з особливостями,ми як замовники маємо бути переконані в безпеці харчових продуктів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2023 15:02
Вимога
Залишено без розгляду
, просимо Вас внести зміни та вилучити з Тендерної документації вимогу, щодоакт обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 складеного у першому півріччі 2023 р.
Номер:
3f060f38413044cf9eab2815d41f93ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-21-006581-a.b3
Назва:
, просимо Вас внести зміни та вилучити з Тендерної документації вимогу, щодоакт обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 складеного у першому півріччі 2023 р.
Вимога:
внести зміни та вилучити з Тендерної документації вимогу, щодо надання акту обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 складеного у першому півріччі 2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.08.2023 15:22
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Дана вимога не є дискримінаційно, оскільки Замовник сам визначає кваліфікаційні критерії для участі в закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки предметом закупівлі є продукція ТВАРИННОГО походження, замовник має бути впевнений в поводженні щодо безпечності харчових продуктів та вимагає від потенційних учасників акт обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 складеного у першому півріччі 2023 р. Згідно закону Україні «Про безпечність та якість харчових продуктів», операторам ринку жодним чином не забороняється проводити планове/позапланове обстеження складського приміщення, що дозволяє операторам ринку дотримання санітарних норм при виробництві/зберіганні харчових продуктів тваринного походження, а навпаки є гарантією оператора ринку щодо якості та безпечності поводження з продуктами ТВАРИННОГО походження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2023 15:02
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні умови, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
e5547ae45b6e41e2b25ef26276bd7ebb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-21-006581-a.c2
Назва:
дискримінаційні умови, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Просимо Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати вимогу щодо наявності в учасника спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.08.2023 15:11
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дана вимога не є дискримінаційною, та не порушує принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Замовник згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» п.47 Особливостей, самостійно встановлює вимоги до учасника.
Замовник у своїй закупівлі обгрунтовує свою вимогу щодо предмету закупівлі до учасника у зв'язку із тим що постачання є для для дітей інвалідів в яких є визначена дієта і постачання риби – хек мороженої є не перебійною поставкою кожного тижня ( з технічних міркувань один із спеціалізованих транспортів може бути виведений з ладу або проходити технічних огляд).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2023 15:02
Вимога
Залишено без розгляду
порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Номер:
adb22850555e4bba848580c97f93eea9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-21-006581-a.b1
Назва:
порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Вимога:
просимо вилучити з Тендерної документації умову про надання Учасником в складі тендерної пропозиції експлуатаційного дозволу(на і’мя Учасника).
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.08.2023 15:03
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Предметом закупівлі є власне продукція ТВАРИННОГО походження згідно переліку затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ наказом від 2603.2018 № 159.
Таким чином експлуатаційний дозвіл - дозвіл, який видається відповідним головним державним санітарним лікарем та/або відповідним головним державним інспектором ветеринарної медицини оператору потужностей (об'єкта) на підставі перевірки дотримання цими потужностями (об'єктами) санітарних заходів і технічних регламентів, та дозволяє оператору потужностей (об'єкта) здійснювати господарську діяльність згідно з цим Законом.
Оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря, який
видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер.
Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я згідно ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів». Дана вимога не є дискримінаційно та не обмежує коло потенційних учасників, які провадять свою діяльність стосовно зберігання/виробництва продуктів харчування тваринного походження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2023 15:02