• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капуста квашена, Огірки квашені, Помідори квашені, Квасоля консервована, Горошок зелений, Кукурудза консервована, Горох сушений, Повидло, Сухофрукти, Родзинки, Томат паста

ДК 021:2015, 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Капуста квашена, Огірки квашені, Помідори квашені, Квасоля консервована, Горошок зелений, Кукурудза консервована, Горох сушений, Повидло, Сухофрукти, Родзинки, Томат паста). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

177 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 887.60 UAH
Період оскарження: 21.08.2023 13:07 - 26.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга (неправомірне відхилення тендерної пропозиції)

Номер: b97854e8b0f04d57ab641777645d2ad1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-005825-a.a2
Назва: Скарга (неправомірне відхилення тендерної пропозиції)
Скарга:
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)(далі – Особливості)
Дата розгляду скарги: 18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2023 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2023 11:24
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2023 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення комісії АМКУ, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Автор: ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна", Наталія Трушкевич +380970923092 trushkevich79@i.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірно прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Трушкевич Н.А.

Номер: c7f15bc61ad54506be0b2b4ec8a48d50
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-21-005825-a.c1
Назва: Вимога щодо скасування неправомірно прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Трушкевич Н.А.
Вимога:
Шановний замовник! Ваше рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції є дивним та незрозумілим з огляду на наступне. п. 5.2.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачені документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у т.ч.: «Документи, які повинен подати Учасник* для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Довідка складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, рівень освіти, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання товару, що складає предмет закупівлі. Працівниками в розумінні тендерної документації є особи, що працюють в учасника закупівлі згідно вимог КЗпП України. Окремо надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; копії витягів із трудових книжок, що підтверджують їх працевлаштування в учасника. На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників з відміткою про щорічний медичний огляд відповідних фахівців в галузі охорони здоров’я. Поряд з тим, на виконання положень законодавства України з охорони праці, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не меншою, аніж кількість працівників визначена учасником, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю, на кожне робоче місце (професію), з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу в 2023 році, разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою. *У випадку, якщо учасником закупівлі є самозайнята особа, вимога про обов’язкову наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників на умовах тендерної документації, не вимагається. При цьому, необхідно розуміти, що відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. В такому випадку учасники закупівлі, що є самозайнятими особами надають гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. Поряд із цим КЗпП України не містить визначення поняття «працівник». Відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Згідно ст.1 Закону України «Про охорону праці»: «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).» Крім того, згідно п. 14.1.195. ПКУ працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Виходячі із вищезазначеного та умов тендерної документації підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не меншою, аніж кількість працівників визначена учасником, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю, на кожне робоче місце (професію), з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу в 2023 році, разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою необхідно надати на працівників, що працюють у учасника за трудовим договором. Проте, згідно тендерної документації у випадку, якщо учасником закупівлі є самозайнята особа, вимога про обов’язкову наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників на умовах тендерної документації, не вимагається. При цьому, необхідно розуміти, що відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. В такому випадку учасники закупівлі, що є самозайнятими особами, надають гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. Тобто, згідно умов вашої тендерної документації, учасники можуть подати два різні комплекти документів на вибір, а саме: 1. Довідка складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, рівень освіти, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання товару, що складає предмет закупівлі. Працівниками в розумінні тендерної документації є особи, що працюють в учасника закупівлі згідно вимог КЗпП України. Окремо надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; копії витягів із трудових книжок, що підтверджують їх працевлаштування в учасника. На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників з відміткою про щорічний медичний огляд відповідних фахівців в галузі охорони здоров’я. Поряд з тим, на виконання положень законодавства України з охорони праці, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не меншою, аніж кількість працівників визначена учасником, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю, на кожне робоче місце (професію), з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу в 2023 році, разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою. Або У випадку, якщо учасником закупівлі є самозайнята особа, вимога про обов’язкову наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників на умовах тендерної документації, не вимагається. При цьому, необхідно розуміти, що відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. В такому випадку учасники закупівлі, що є самозайнятими особами надають гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. В складі моєї тендерної пропозиції міститься файл «документи оброблені овочі ТНА санаторна школа 2023.pdf», в якому є Гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. Крім того, на вимогу про усунення порушень від 31.08.23, незважаючи на безпідставність зазначеної вимоги, якою вимагалось надати вже подані документи, був поданий повторно окремим файлом Гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами. Отже, мною чітко зазначено, що буду здійснювати забезпечення виконання умов Договору власними силами, працівники, в розумінні ПКУ та КзПП, залучатися не будуть, тобто їх буде 0 (нуль). Відповідно до вимог тендерної документації, лабораторні дослідження умов праці необхідно надати на всіх працівників (робочі місця), що будуть залучені до виконання договору, тобто згідно довідки про наявність працівників. Таким чином, усі умови тендерної документації нами виконано! Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо: 1. Пояснити на яких саме працівників та за якими професіями я маю надати лабораторні дослідження умов праці? Пояснення надати з урахуванням тих нормативно-правових актів, на які ви посилаєтьсь у тендерній документації, а саме: КзПП України, законодавства з охорони праці. 2. Скасувати незаконне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Додатково інформуємо, що у разі ігнорування вимоги в строк, передбачений для оскарження рішення, будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Вирішення: Керуючись положення абзацу другого пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі - Особливості), де зазначено що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Маємо відзначити, що відповідь на Вашу вимогу надається в строк передбачений Законом з урахуванням Особливостей. Відповідно, до пункту 5.2.3. розділу ІІІ тендерної документації передбачалася така умова: «5.2.3. Документи, які повинен подати Учасник* для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Довідка складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, рівень освіти, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання товару, що складає предмет закупівлі. Працівниками в розумінні тендерної документації є особи, що працюють в учасника закупівлі згідно вимог КЗпП України. Окремо надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; копії витягів із трудових книжок, що підтверджують їх працевлаштування в учасника. На працівників, що матимуть безпосередній контакт з харчовими продуктами, учасник обов’язково має надати особисті медичні книжки працівників з відміткою про щорічний медичний огляд відповідних фахівців в галузі охорони здоров’я. Поряд з тим, на виконання положень законодавства України з охорони праці, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) у кількості не меншою, аніж кількість працівників визначена учасником, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю, на кожне робоче місце (професію), з позитивним висновком, які проведені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу в 2023 році, разом з підтверджуючими документами (лист або інформація) від відповідної Державної служби України про визнання лабораторії атестованою. *У випадку, якщо учасником закупівлі є самозайнята особа, вимога про обов’язкову наявність працівників та відповідне документальне підтвердження таких працівників на умовах тендерної документації, не вимагається. При цьому, необхідно розуміти, що відповідно до п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. В такому випадку учасники закупівлі, що є самозайнятими особами надають гарантійний лист про можливість забезпечити виконання умов Договору про закупівлю власними силами та засобами.». Серед документів Вашої тендерної пропозиції, на перелічені вище умови було подано лише медичну книжку на Трушкевич Наталію Анатоліївну та Гарантійний лист б/н і без дати, за змістом якого вказано таке: «Я, фізична особа-підприємець Трушкевич Наталія Анатоліївна, ГАРАНТУЮ МОЖЛИВІСТЬ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ ТА ЗАСОБАМИ. Відповідно до законодавства України, я можу працювати без найманих працівників. В зв’язку з цим, відповідно до умов тендерної документації, довідка про працівників відповідної кваліфікації та документальне підтвердження таких працівників мною не подаються.». Тому, з огляду на надані документи Замовник мав можливість пересвідчитися у Вашому особистому та самостійному виконанні умов майбутнього договору про закупівлю, згідно умов якого Постачальник повинен: - Поставити товар: 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 532. Поставка відбуватиметься частинами протягом 2023 року згідно заявок від замовника) (далі – Заявка); - Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Якість товару, що постачається, повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації; - Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. - Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, та пройшов дезінфекційну обробку в порядку передбаченому згідно пункту 194 СанПиН 5781-91, затверджених від 16.04.1991 року Міністерством охорони здоров'я СРСР та інших нормативно-правових актів, що регулюють вказану сферу. - Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи (у Вашому випадку поєднання всіх обов’язків лягає виключно на Трушкевич Наталію Анатоліївну), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом; - Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару до складу (комори, харчоблоку, тощо) Замовника; - Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі товарно-транспортну накладну Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів або зауваження до їх оформлення. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник; - Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки); - Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором; - Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам цього Договору; - Своєчасно замінити неякісний товар, що не відповідає умовам цього Договору, в порядку та строки визначені цим Договором; - Мати транспорт та персонал для забезпечення постачання товару; - Здійснювати контроль за своєчасним та належним проходженням персоналом обов’язкових медичних та інших профілактичних оглядів відповідно до вимог законодавства. Таким чином та згідно поданих Вами документів встановлено, що всі обов’язки щодо виконання постачання товару за договором про закупівлю, тобто особа яка буде залучена до виконання договору про закупівлю є виключно Трушкевич Наталія Анатоліївна. Звідси, керуючись пунктом 43 Особливостей Замовником було сформовано повідомлення про усунення невідповідностей у Вашій пропозиції. Однак, Вами чомусь вирішено замість усунення невідповідностей піти шляхом оскарження виходячи з особистих припущень, що відповідна умова стосується виключно найманих працівників. Хотілося б порекомендувати звернутися Вам до свого чоловіка - Трушкевича Олега Юрійовича (РНОКПП: 2504901737), котрий на початку 2023 року ідентичну вимогу сприйняв належним чином – подавши відповідні документи та ставши переможцем процедури закупівлі UA-2022-12-23-010989-a. Замовник звісно не вправі обмежувати будь якого учасника у його правах та їх реалізації, зокрема в частині оскарження прийнятих рішень уповноваженою особою. Однак враховуючи подану Вами Скаргу, зміст якої майже ідентичний до даної вимоги, хочемо поінформувати що більш детальну відповідь на підстави Вашого відхилення буде можливість ознайомитися у відповіді (поясненнях) на Скаргу. Дякуємо за увагу та мирного неба!
Статус вимоги: Не задоволено