-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень підвалу Куликівського ліцею для влаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) за адресою: 16300, вулиця Шевченка, 4, смт. Куликівка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
10 517 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 105 178.87 UAH
мін. крок: 1% або 105 178.87 UAH
Період оскарження:
18.08.2023 18:02 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
30ca125bf6b44e9d858535f55c8c2d16
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-011658-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг_з_Реєстру_застрахованих_осіб_від_14_09_2023__13_14_57.pdf 10.10.2023 16:49
- Експертиза Куликівка.pdf 10.10.2023 16:49
- Лист.pdf 10.10.2023 16:49
- Протокол про намір укласти догов.PDF 10.10.2023 16:49
- Скарга АМКУ амку.pdf 10.10.2023 16:49
- Скарга АМКУ.docx 10.10.2023 16:49
- Скарга АМКУ.pdf.zip 10.10.2023 17:40
- erdr.report.ConductExcerpt.pdf 27.10.2023 11:30
- рішення від 12.10.2023 № 16308.pdf 12.10.2023 13:43
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання документів від 19.10.2023 № 1521.pdf 20.10.2023 13:05
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.10.2023 №1570.pdf 27.10.2023 12:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2023 № 17344.pdf 31.10.2023 13:35
- рішення від 30.10.2023 № 17344.pdf 02.11.2023 15:58
- Додаток 14 - Сертифікати ISO.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 13 - Акт огляду об_єкта ТОВ СС-БІЛДКОМПАНІ.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 09 - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-05.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 04 - Локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 12 - АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ПП Ентер Буд ..pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 02 - Рішення Комісії від 28.09.2023 № 15505 від 28.09.2023 .pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 05 - Лист згода з Додатком № 2.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 03 - Другий Протокол про визначння переможця.PDF 16.10.2023 13:21
- Додаток 06 - (стара) Довідка про працівників.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 11- Акт огляду обєкта будівництва ТОВ Інекс Реал.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 01 - Перший Протокол про визнання переможця.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 08 - Експертний звіт.pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 10 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.pdf 16.10.2023 13:21
- Пояснення до скарги № UA-2023-08-18-011658-а.b3.PDF 16.10.2023 13:21
- Додаток 15 – Тендерна документація..pdf 16.10.2023 13:21
- Додаток 07 - Оновлена Довідка про персонал.pdf 16.10.2023 13:21
- Пояснення до скарги-2.doc 16.10.2023 13:21
- Додаток 3 - Рішення Комісії від 28.09.2023 № 15505.pdf 23.10.2023 16:56
- Додаткове Пояснення до скарги № UA-2023-08-18-011658-а.b3..docx 23.10.2023 16:56
- Додаток 1 - (стара) Довідка про працівників ПП Ентер Буд.pdf 23.10.2023 16:56
- Додаток 2 - Оновлена Довідка про персонал ПП Ентер Буд.pdf 23.10.2023 16:56
- Додаткове Пояснення до скарги № UA-2023-08-18-011658-а.b3..PDF 23.10.2023 16:56
- Протокол скасування рішення.PDF 03.11.2023 09:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2023 16:57
Дата розгляду скарги:
19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2023 13:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2023 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30 жовтня 2023 р. №17344-р/пк-пз рішення про визначення приватного підприємства «ЕНТЕР БУД» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень підвалу Куликівського ліцею для влаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) за адресою: 16300, вулиця Шевченка,4 смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-011658-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Скарга
Скасована
Додатки до скарги
Номер:
ad0000e54b73453ebe6ef703c468527a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-011658-a.a2
Назва:
Додатки до скарги
Скарга:
Додатки
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 1 11.09.2023 16:55
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.09.2023 16:55
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
58708c4c3aba458a94b11b7ae1b8f7b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-011658-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
№ 1 від 11.09.2023 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: КУЛИКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(код ЄДРПОУ: 14253727)
Адреса: 16300, Україна , Чернігівська обл., Куликівка, вулиця Шевченка, будинок 4
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ"
(код ЄДРПОУ: 41310760)
Адреса: 15815, Україна, Чернігівська область, село Старик, вул. Придніпрвська, буд. 36
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-011658-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-011658-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – Приватного Підприємства " ЕНТЕР БУД" (надалі за текстом – ПП «ЕНТЕР БУД»), була прийнята Замовником, ПП «ЕНТЕР БУД» було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1. Відповідно до п.3 розділу 3 тендерної документації: Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників, про що обов’язково має бути зазначено в банківській гарантії.
У складі тендерної пропозиції надано ГАРАНТІЮ № 2023/1/967/Т від 29.08.2023 року (файл: 967_ЕНТЕР БУД_Гарантія_29_08_2023.pd, 967_ЕНТЕР БУД_Гарантія_29_08_2023.pdf.(1).p7s, 967_ЕНТЕР БУД_Гарантія_29_08_2023.pdf.(2).p7s), в якій відсутня вказівка про кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, а саме про те, що якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, вони підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників.
Таким чином, у тендерній пропозиції ПП «ЕНТЕР БУД» наявні невідповідності, що передбачені п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року.
2. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачу Об’єкта будівництва, про що Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції надано лист про гарантійний термін експлуатації об’єкта будівництва №01/24/08/ від 24.08.2023 року (файл: Довідка про гарант термін екпл.pdf), в якому відсутня інформація про початок гарантійного строку.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЕНТЕР БУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Варто вказати, що вищенаведена вимога відноситься до вимог технічної специфікації, адже міститься у відповідному розділі тендерної документації та безпосередньо вказує на вимоги до предмету закупівлі, а отже не може бути виправлена протягом 24-х годин.
3. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічному завданню (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до Технічного завдання (Додатку 2 до тендерної документації), а саме:
- договірну ціну (тверда);
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомість ресурсів.
В додатку 2 до тендерної документації вказані розділи «Меблі та інвентар» п.466-п478 та наступний за ним розділ «Устаткування» п.479-502.
У ПП «ЕНТЕР БУД» надано локальний кошторис «02-01-05» (файл: ДЦ_ЛС2_02-01-05.pdf) під назвою «устаткування», куди включено перелік у відповідності до п.466-478 додатку 2 до тендерної документації, тобто «Меблі та інвентар», проте розділ технічного завдання «Устаткування» додатку 2 до тендерної документації взагалі відсутній в кошторисі ПП «ЕНТЕР БУД.
Отже, ПП «ЕНТЕР БУД не було включено до кошторису (договірна ціна, локальні кошториси, відомість ресурсів) устаткування, що перелічено у позиціях 479-502 додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЕНТЕР БУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. Відповідно до п.2 таблиці у додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати:
2.1. Інформаційну довідку учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади.
2.2. Копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).
2.3. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації.
2.4. Наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (виконання робіт на висоті понад 1,3 метра).
2.5. Документи (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці ІТР, а саме: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07. (не менше двох ІТР). Документи (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці ІТР, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці , НПАОП 0.00-4.12-05. (не менше одного ІТР).
2.6. Документи (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці на працівників робітничих професій (не менше трьох), що зазначені у довідці, а саме: безпечні методи виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07).
У складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації №03/21/08/ від 22.08.2023року (файл: Довідка про працівників.pdf), в якій вказано інформацію про наявність інженера-проектувальника за цивільно-правовим договором Ребенок Ірину Юріївну.
Також у складі тендерної пропозиції надано цивільно-правовий договір №01/08/2023 від 15.08.2023 року (файл: ЦПХ проектант (1).pdf) та кваліфікаційний сертифікат №013354 (файл: Сертифікат проектувальника у частині кошторисної документації.pdf).
Інженер-проектувальник працює у ТОВ «Інекс Реал» та ніколи не працювала та не працює у ПП «ЕНТЕР БУД». Надана інформація про залучення ПП «ЕНТЕР БУД» інженера-проектувальника Ребенок Ірини Юріївни не відповідає дійсності та підпис Ребенок Ірини Юріївни у договорі №01/08/2023 від 15.08.2023 року підроблений.
На підтвердження вказаної інформації надає лист №1 від 11.09.2023 року від Ребенок Ірини Юріївни.
Таким чином, ПП «ЕНТЕР БУД» надало недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №77 від 06.09.2023 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПП «ЕНТЕР БУД», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ПП «ЕНТЕР БУД», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ПП «ЕНТЕР БУД», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення Приватного підприємства «ЕНТЕР БУД» переможцем та рішення про намір укласти договір з Приватним підприємством «ЕНТЕР БУД».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протоколу №77 від 06.09.2023 року на 2 арк.
2. Копія листа №1 від 11.09.2023 року на 1 арк.
З повагою, Генеральний директор Гаман Людмила Володимирівна
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга з підписом 11.09.2023 16:40
- Скарга 11.09.2023 16:40
- лист 1 11.09.2023 16:58
- Скарга АМКУ.docx 11.09.2023 17:09
- Протокол про визнання переможця.pdf 11.09.2023 17:09
- Скарга 1.pdf 11.09.2023 17:13
- Витяг_з_Реєстру_застрахованих_осіб_від_14_09_2023__13_14_57.pdf 19.09.2023 19:48
- доп пояснення.pdf 19.09.2023 19:48
- рішення від 13.09.2023 № 14565.pdf 13.09.2023 15:04
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.09.2023 № 1403 + запит Замовнику.pdf 22.09.2023 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2023 № 15505.pdf 29.09.2023 09:23
- рішення від 28.09.2023 № 15505.pdf 03.10.2023 10:58
- Додаток 5 - Лист згода з Додатком № 2.pdf 14.09.2023 12:30
- Додаток 1 - Протокол про визнання переможця.PDF 14.09.2023 12:31
- Додаток 2 - Банківська гарантія.7z 14.09.2023 12:31
- Додаток 4 - Локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів.pdf 14.09.2023 12:31
- Додаток 6 - (стара) Довідка про працівників.pdf 14.09.2023 12:31
- Пояснення до скарги.doc 14.09.2023 12:31
- Пояснення на скаргу.PDF 14.09.2023 12:31
- Додаток 3 - Гарантійний лист про строк гарантії.pdf 14.09.2023 12:31
- Додаток 7 - Оновлена Довідка про персонал.pdf 14.09.2023 12:31
- Додаток 10 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 06 - (стара) Довідка про працівників.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 09 - Локальнии〓 кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-05.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 11 - Акт огляду обєкта будівництва ТОВ Інекс Реал.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаткове Пояснення до скарги.doc 25.09.2023 11:48
- Додаток 12 - АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ПП Ентер Буд.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 13 - Акт огляду об'єкта ТОВ СС-БІЛДКОМПАНІ.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 08 - Експертнии〓 зв〓т.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаток 07 - Оновлена Довідка про персонал.pdf 25.09.2023 11:48
- Додаткове пояснення до скарги.PDF 25.09.2023 12:29
- Протокол скасування рішення.PDF 03.10.2023 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2023 16:50
Дата розгляду скарги:
21.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2023 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.10.2023 10:58
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2023 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28 вересня 2023 р. №15505-р/пк-пз рішення про визначення приватного підприємства «ЕНТЕР БУД» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень підвалу Куликівського ліцею для влаштування захисної споруди цивільного захисту (укриття) за адресою: 16300, вулиця Шевченка,4 смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області (код за ЄЗС ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-011658-а.скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі