• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний для друку формату А4, фотопапір, канцелярське приладдя з поділом на лоти).

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

693 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 17:40 - 06.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: e9919be3a2514adc96bae173b1eb7e18
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011551-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, на попедню вимогу Ви надали відповідь та що її задоволено, але не бачимо внесених відповідних змін. Просимо Вас їх внести, будь ласка
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 54 Постанови Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 8653ac7659af4b1f85687a3493f7abe9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011551-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Додаток 3.1. технічного завдання по канцтоварам має неточності в технічному описі (помилки), які потрібно виправити та внести відповідні зміни до документації. Це стосується таких позицій: 1."Скріпки (круглі) 100шт/пач., 28мм, метал, оцинковані (кольорові) ". Вами вказано помилково оцинковані, що не відповідає дісйності. Просимо Вас, будь ласка, прибрати це слово 2. "Папка на 30 файлів А4 чорна. Висота: 32 см. Формат:A4. Тип папки:  папка для файлів. Тип замка: із застібкою". Вами помилково вказано, що тип замка із застібкою, якої не може бути. Просимо Вас, будь ласка, прибрати цей вираз 3. "Блок паперу з липким шаром 75*75, особливості: пастель, Форма: квадратна, Кількість кольорів: 3 Кількість аркушів: 400шт." Вами помилково вказано, що кількість кольорів 3 - повинно бути не менше 3-х кольорів. Просимо. будь ласка, внести корективи "не менше 3-х кольорів" 5. "Корректор- ручка 8мм". Вами помилково вказано мм, а не мл. Просимо Вас внести зміни та вказати саме 8 мл. 6. "Ніж канцелярський для листів Economix 18 мм Матеріал:  метал, пластик Довжина леза: 20 мм.". Вами помилково вказано довжина леза 20мм - це не відповідає дійсності. Просимо Вас, будь ласка, прибрати цей вираз Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошено відкриті торги на закупівлю паперу офісного для друку формату А4, фотопаперу, канцелярського приладдя, код за ДК 021:2015 - 30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» з поділом на лоти, по лоту №2 – канцтовари, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-011551-a, очікуваною вартістю – 693 000,00 грн. Відповідно до пункту 54 Постанови Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Надійшла вимога щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації, зокрема: «Шановний Замовнику, Додаток 3.1. технічного завдання по канцтоварам має неточності в технічному описі (помилки), які потрібно виправити та внести відповідні зміни до документації. Це стосується таких позицій: 1."Скріпки (круглі) 100шт/пач., 28мм, метал, оцинковані (кольорові) ". Вами вказано помилково оцинковані, що не відповідає дісйності. Просимо Вас, будь ласка, прибрати це слово 2. "Папка на 30 файлів А4 чорна. Висота: 32 см. Формат:A4. Тип папки:  папка для файлів. Тип замка: із застібкою". Вами помилково вказано, що тип замка із застібкою, якої не може бути. Просимо Вас, будь ласка, прибрати цей вираз 3. "Блок паперу з липким шаром 75*75, особливості: пастель, Форма: квадратна, Кількість кольорів: 3 Кількість аркушів: 400шт." Вами помилково вказано, що кількість кольорів 3 - повинно бути не менше 3-х кольорів. Просимо. будь ласка, внести корективи "не менше 3-х кольорів" 5. "Корректор- ручка 8мм". Вами помилково вказано мм, а не мл. Просимо Вас внести зміни та вказати саме 8 мл. 6. "Ніж канцелярський для листів Economix 18 мм Матеріал:  метал, пластик Довжина леза: 20 мм.". Вами помилково вказано довжина леза 20мм - це не відповідає дійсності. Просимо Вас, будь ласка, прибрати цей вираз». Детальніше вивчивши вимогу, прийнято рішення задовольнити її та з метою коригування та уточнення технічних характеристик товару внести зміни до Додатку №3.1 ТД.
Статус вимоги: Задоволено