• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гематологічний автоматичний аналізатор код за ДК 021:2015 - 38432000-2

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 17:25 - 23.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі

Номер: 5bce904c7b4940d5b349e387272bbb97
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011476-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Скарга, вимога Замовнику щодо дискримінаційних вимог 18.08.2023 року Замовник – КНП "Драгівський МЦ" , оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-18-011476-a. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги: Вимога до пункту 6 – Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Розташування термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора є обмежувальною характеристикою, яка взагалі не є суттєво при виборі гематологічного аналізатора. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора, що є більш практичним для роботи самого лаборанта за аналізатором, оскільки не сковує його рухи при роботі з пробірками крові. Тож наполеглива вимога прибрати дану дискримінаційну вимогу із таблиці медичко-технічних вимог до аналізатора. Теж саме стосується Вимоги до пункту 7 – Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, адже аналогічна вимозі пункту №6 та жодним чином не впливає на саму роботу на аналізаторі, а лише обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора, так і на задній (тильній) частині приладу. Тим паче розміщення даних портів на задній частині аналізатора є більш практичним, адже жодні проводи не стирчать по боках та не заважають роботі на аналізаторі, де можуть розміщуватися реактиви, зокрема Ділюент та лізуючі розчини, штативи з пробірками, тощо. Дана вимога є необгрунтованою та не суттєвою при виборі гематологічного аналізатора, оскільки не впливає на якість аналізу, собівартість аналізів, точність аналізів, а лише виступає дискримінаційною вимогою, задля обмеження конкуренції. Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія Фармаско, яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-011476-a. 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-08-18-011476-a. 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище. В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу № UA-2023-08-18-011476-a.c3 від 22 серпня 2023 року 22:50, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. (Далі – Постанова) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, які б повністю задовольняли потреби замовника. Тому, повідомляємо, що дані вимоги були складені згідно наявного в нас матеріально-технічного забезпечення, персоналу та діагностичних необхідностей. Вимога п.6 «Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора» є обґрунтованою, так як включає бажані базові характеристики такі як: наявність вбудованого термопринтера та зручності його експлуатації. Вимогу в п.7«Медико-технічних характеристик» вважаємо виправданою, так як розміщення USB та LAN роз’ємів забезпечують швидкий та зручний доступ до них оператором, який має відбуватися регулярно з метою копіювання даних на флеш накопичувач, контролю підключення мережі, тощо. В разі розташування на задній панелі це призводить або до необхідності придбання подовжувачів або переміщення аналізатору що є незручним і небезпечним. Крім цього, відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. Крім того, замовник торгів самостійно затверджує та розміщує тендерну документацію та додатки до неї, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі. Наведені вище обставини свідчать про те, що вимоги зазначені в документації конкурсних торгів з особливостями не є дискримінаційними та не потребують внесення змін. Учасник не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Тендерної Документації, а також не надав підтвердження, яким чином наведені вище умови Тендерної Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги закупівлі

Номер: 97abdf2dd8d0405faf51b4e5dd59f132
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011476-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Скарга , вимога на дискримінаційні умови закупівлі код за ДК 021:2015: 38430000-8 – Детектори та аналізатори (Гематологічний автоматичний аналізатор ), ідентифікатор prozorro: UA-2023-08-18-011476-a. В додатку 2 до тендерної документації наведений перелік обладнання ,а саме автоматичний гематологічний аналізатор який закуповується замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Слід зазначити , що враховуючи що враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор ,згідно усіх пунктів таблиці медико – технічних вимог ,вбачається що ви плануєте закупити автоматичний гематологічний аналізатор компанії ,ФАРМАСКО Dymind DH – 36 . Зокрема у сукупності з іншими умовами ТД (додаток 2 ) дискримінаційною є наступна вимога : Пункт № 15 технічного завдання Очищувач для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,049л , має містити NaClO, NaOH, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат WBC ≤ 0,2 × 109 /L (л), RBC ≤ 0,02 × 1012/L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л), PLT ≤ 10 × 109 /L(л) Пункт № 13 Ділюєнт повинен мати об`єм не менше 19л , стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, підрахунок частинок: об'єм частинок ≥2,5 fL (фл), підрахунок частинок ≤2,5x105 /L (л). Пункт № 14 Розчин лізуючий для гематологічного аналізатору повинен мати об`єм не менше 0,45л, містити протигрибкові та антибактеріальні засоби, стабільність відкритого реагенту не менше 60 діб, мати фоновий результат: WBC ≤ 0,2 × 109 / L (л), HBG ≤ 1 g/L (г/л) В даних пунктах МТВ чітко прописані реактиви , які повинні використовуватись на аналізаторі ,а також їх склад та фоновий результат .Проте ці характеристики є дуже специфічними , і відрізняються в інших гематологічних аналізаторах ,тобто зазначивши конкретні характеристики реагентики замовник унеможливлює участь в процедурі закупівлі учасників ,аналізатори яких використовують інші реактиви за своїм складом. Тому наполеглива вимога до замовника , дані характеристики прибрати . А також у додатках надаємо копію інструкції на зазначений прилад ,в якій можна переконатись , що саме цей аналізатор прописаний у таблиці медико технічних вимог. Про це свідчить таблиця відповідності із зазначенням сторінок по тих самих пунктах. Посилання на аналогічний тендер наводимо нижче : UA-2023-06-15-000625-a Пункт 7 Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора , дана вимога є дискримінаційною ,адже жодним чином не впливає на роботу аналізатора , а лише обмежує коло потенційних учасників .Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора , так і на задній частині аналізатора . Тимпаче розміщення даних портів на задній частині аналізатора є більш практичним , адже жодні проводи не сторчать по боках та не заважають роботі аналізатора , де можуть розміщуватись реактиви , зокрема ділюент та лізуючі розчини .Дана вимога є необгрунтованою та не суттєвою при виборі аналізатора , оскільки не впливає на якість аналізу , собівартість аналізу . Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК ДК 021:2015 - 38432000-2 . Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-011476-a 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-08-18-011476-a. 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище. В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Вирішення: Розглянувши вимогу № UA-2023-08-18-011476-a.b2 від 21 серпня 2023 року 22:07, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. (Далі – Постанова) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, які б повністю задовольняли потреби замовника. Тому, повідомляємо, що дані вимоги були складені згідно наявного в нас матеріально-технічного забезпечення, персоналу та діагностичних необхідностей. Щодо пунктів 13,14,15 «Медико-технічних характеристик», дані вимоги описують бажані базові характеристики такі як: термін придатності, об’єм, фоновий вимір («чистоту») та не містять посилання на конкретного виробника, також опис саме трьох реагентів для роботи обраний, як більш економічно доцільний, тому що використання чотирьох реагентів, як в деяких гематологічних аналізаторах призводить до збільшення вартості аналізу. Вимогу в п.7«Медико-технічних характеристик» вважаємо виправданою, так як розміщення USB та LAN роз’ємів забезпечують швидкий та зручний доступ до них оператором, який має відбуватися регулярно з метою копіювання даних на флеш накопичувач, контролю підключення мережі, тощо. В разі розташування на задній панелі це призводить або до необхідності придбання подовжувачів або переміщення аналізатору що є незручним і небезпечним. Крім цього, відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. Крім того, замовник торгів самостійно затверджує та розміщує тендерну документацію та додатки до неї, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі. Наведені вище обставини свідчать про те, що вимоги зазначені в документації конкурсних торгів з особливостями не є дискримінаційними та не потребують внесення змін. Учасник не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Тендерної Документації, а також не надав підтвердження, яким чином наведені вище умови Тендерної Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги закупівлі

Номер: 233950c3dbaf44beaded455a19ae64fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011476-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Скарга , вимога щодо дискримінаційних вимог до предмета закупівлі від 18.08.2023 року Замовник - КНП "Драгівський МЦ", оголосив закупівлю Гематологічний автоматичний аналізатор код за ДК 021:2015 - 38432000-2 Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-011476-a Ознайомившись з тендерною документацією ,виявили дискримінаційні вимоги ,які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного. Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги: Пункт № 8 Значення повторюваності . Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Пункт № 5 Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає жодним чином на роботу самого аналізатора як приладу для діагностики in-vitro, на якість аналізу його точність, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Розташування термопринтера на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора є обмежувальною характеристикою, яка взагалі не є суттєво при виборі гематологічного аналізатора. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора, що є більш практичним для роботи самого лаборанта за аналізатором, оскільки не сковує його рухи при роботі з пробірками крові. Тож наполеглива вимога прибрати дану дискримінаційну вимогу із таблиці медичко-технічних вимог до аналізатора. Пункт № 9 Діапазон лінійності так само , вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, оскільки не впливає на роботу аналізатора а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Пункт № 10 Очікуваний термін служби приладу не менше 8 років ,запланувати орієнтовний строк роботи приладу не зовсім реально в сучасних реаліях , чи можливо надати гарантійний лист , від виробника стосовно гарантійних зобов’язань по роботі приладу .В цілому не зовсім зрозуміло пункт технічного завдання , оскільки якщо вчасно виконувати технічне обслуговування приладу , питання терміну придатності приладу може бути подовжено більше аніж на 8 років. Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія ТОВ «ТД МЕДДІАГНОСТИК», код ЄДРПОУ 45081598 , Гематологічний аналізатор Medicalsystem MS H 652 . Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК ДК 021:2015 - 38432000-2 . Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-011476-a 2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-08-18-011476-a. 3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище. В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу № UA-2023-08-18-011476-a.b1 від 21 серпня 2023 року 12:16, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 р. (Далі – Постанова) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, які б повністю задовольняли потреби замовника. Тому, повідомляємо, що дані вимоги були складені згідно наявного в нас матеріально-технічного забезпечення, персоналу та діагностичних необхідностей. Вважаємо, що вимоги описані в п. 8 та п.9 «Медико-технічних характеристик» є одними з базових вимог до будь якої лабораторної системи так як характеризують аналітичні властивості приладу, що безпосередньо впливає на точність вимірювань і в свою чергу правильність діагнозу. Вимога п.5 «Медико-технічних характеристик» є обґрунтованою, так як описує ергономічні властивості приладу, що є необхідним для комфортної та безпомилкової роботи оператора саме таке розташування дозволяє контролювати друк та правильність введення даних пацієнта та спрощує перенесення даних аналізів на паперові носії. Щодо п.10 «Медико-технічних характеристик», даний пункт є вагомим критерієм при закупівлі обладнання, так як очікуваний термін служби приладу – це один з показників надійності обладнання який характеризує середній термін служби аналізатору до списання, розраховується виробником та вказана в інструкції до приладу. Крім цього, відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Частина друга статті 158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які б надали йому еквівалент. Крім того, замовник торгів самостійно затверджує та розміщує тендерну документацію та додатки до неї, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі. Наведені вище обставини свідчать про те, що вимоги зазначені в документації конкурсних торгів з особливостями не є дискримінаційними та не потребують внесення змін. Учасник не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Тендерної Документації, а також не надав підтвердження, яким чином наведені вище умови Тендерної Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено