• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Cанітарно – гігієнічні послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції

Завершена

884 121.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 420.61 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 16:48 - 30.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення

Номер: b0438d70a8a64e919bf48f9b6c022d24
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011172-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.2.2 Додатку 3 ТД Вами вимагається надання на працівників: Надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, вказаними у довідці, відповідно пп. 2.1. п. 2, а саме: - трудові книжки (першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування, де міститься запис про прийняття Учасником працівника) на відповідну посаду згідно КЗпП України; - накази про призначення на посаду; - повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 413. При цьому, підтвердженням трудових відносин згідно чинного законодавства України можуть бить не лише трудові книжки з наказами про прийняття на роботу, а і цивільно-правові угоди між працівниками та роботодавцем. Просимо Вас внести відповідні зміни до умов ТД та додати до п.2.2 Додатку 3 можливіть надання копій цивільно-правових угод, як підтвердження взамєовідносин учасника з працівниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2023 року № 13971-р/пк-пз зобов’язано внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі послуг код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (санітарно – гігієнічні послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-011172-a.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 3a0ab7aec7e94df3a64b24176aa6cb44
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-011172-a.a1
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Дата розгляду скарги: 04.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.08.2023 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2023 16:08
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2023 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2023 року № 13971-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі послуг код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (санітарно – гігієнічні послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-011172-a.
Автор: ТОВ "СіПіДжі Пест Контрол", Юлія Андрушкевич +380500294660 y.andrushkevych@cpg.fm