• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області

Торги відмінено

1 361 293.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 806.47 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 16:32 - 20.03.2018 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення щодо переможця

Номер: f1f6f1a47e8f4feeb6e1ea45814a8fd0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-000594-b.c3
Назва: Оскарження рішення щодо переможця
Вимога:
Комунальній Установі «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області » ЄДРПОУ 25962929 вул. Студентська , буд. 14 м. Гайсин Вінницької області ТОВ «Енергоагроімпекс» ЄДРПОУ 13326341 вул. Стрілецька,18 м. Вінниця, 21007 ВИМОГА щодо усунення порушень під час оцінки пропозиції та прийняття рішення про переможця закупівлі 15.03.2018 року Комунальною Установою «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області» було опубліковано оголошення UA-2018-03-15-000594-b про здійснення закупівлі робіт по предмету Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області та відповідну Тендерну документацію на закупівлю. Період уточнення встановлено з 15.03.2018 16:32 по 20.03.2018 17:00, а прийому пропозицій з 20.03.2018 17:00 по 23.03.2018 17:00. 26.03.2018 року відбувся аукціон по закупівлі. За результатами аукціону, 07.06.2017 року системою «Prozorro» було визначено пропозицію ФОП Щур Ростислава Віталійовича найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції). За результатами розгляду його пропозиції та вимоги останнього визначено переможцем закупівлі. Ознайомившись з пропозицією ФОП Щур Ростислава Віталійовича та проаналізувавши її на відповідність умовам закупівлі, ТОВ «Енергоагроімпекс» вважає що остання не відповідає вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі (умовам Закупівлі), а отже, Учасник закупівлі ФОП Щур Ростислав Віталійович підлягає дискваліфікації, а рішення Тендерного комітету про визначення його переможцем (Протокол №36 без дати) підлягає перегляду. Так, в порушення умов закупівлі, ФОП Щур Ростислав Віталійович після закінчення аукціону не надав всіх документів, які вимагались Замовником, зокрема відсутні: розрахунок витрат заготівельно-складської складової, при наявності показників загальновиробничих витрат (ЗВВ) згідно вимог ДСТУ – Б Д.1.1-3:2013 відсутнє надання розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітиччним методом на підставі аналізу цих витрат за попереднній звіт період за даними бухгалтерського обліку. З приводу обґрунтування Замовником підстав відсутності у ФОП Щур Ростислава Віталійовича дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, наголошуємо на тому, що попри відсутність вимог Замовника щодо надання вищевказаного дозволу в умовах закупівлі, згідно п.13 Додатку №2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, такий дозвіл має бути. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року аналогічно встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення Комунальної Установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області» про визначення переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Щур Ростислава Віталійовича, дискваліфікувавши останнього за невідповідність його пропозиції умовам закупівлі. Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» О.М. Теплицький
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.04.2018 16:24
Вимога
Відхилено

оскарження рішення щодо переможця

Номер: 8d446d3806fa415c848a3a320368f758
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-000594-b.c2
Назва: оскарження рішення щодо переможця
Вимога:
ФОП Щур Р.В. не відповідає вимогам замовника, а саме: не надано Ліцензію на виконання видів будівельних робіт, передбачених технічним завданням замовника, вимога надати яку зазначена у Розділі 3 Оголошення замовника. Окремо зазначаю, що даний об'єкт відноситься до класу наслідків СС 2 і потребує наявності Ліцензії , а також Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ 1107 від 26 жовтня 2011 р."Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (пункт 31 Розділу 3 "Покрівля" Дефектного акту замовника містить вимогу до обладнання Вишка телескопічна висота підйому 25 м). ФОП Щур Р.В. Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки НЕ НАДАВ. Вбачаємо необхідність у відміні прийнятого рішення щодо визначення ФОП Щур Р.В. переможцем даної закупівлі та дискваліфікувати пропозицію вказаного учасника за невідповідність вимогам замовника
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши звернення ТОВ «БК «Пегас» від 04.04.2018 року щодо оскарження рішення тендерного комітету КУ «"Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області"» по допороговій закупівлі «Капітальний ремонт даху покрівлі КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області» по вул. Студентська, 14 в м. Гайсин Вінницької області» повідомляємо наступне: - об’єкт: «Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області» відноситься до класу наслідків СС1 (експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектно-кошторисної документації). ФОП Щур Р. В. надав роз’яснення, що згідно з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» на виконання даних робіт ліцензія не передбачена; - відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» роботи з капітального ремонту дахів будівель не належать до робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). Умовами тендерної документації не вимагався дозвіл на виконання робіт та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. ФОП Щур Р. В. ознайомив тендерний комітет поданими додатково документами (які не вимагалися тендерною документацією) та повідомив, що в разі необхідності, перед подачею Повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єкті відповідний Дозвіл буде наданий Замовнику у визначені терміни. Вимога ТОВ «БК Пегас» щодо прийняття рішення тендерним комітетом Замовника про відміну прийнятого рішення щодо визнання ФОП Щур Р. В. переможцем допорогової закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області» є необґрунтованою, безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження дій Замовника

Номер: 3ab2132224af4d44b0e5772e9e3b0224
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-000594-b.a1
Назва: Оскарження дій Замовника
Вимога:
Щодо рішення тендерного комітету Комунальної Установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" від 30.03.2018 року Протокол №33 про дискваліфікацію тендерної пропозиції наданої учасником ФОП Щур Ростислав Віталійович, так як вона не відповідає тендерній умовам Закупівлі (частина 1 пункт 9.2 частина 9 Порядок здійснення допорогових закупівель). Тендерний комітет аргументував своє рішення щодо дискваліфікації наступним: 1. У складі своєї пропозиції не надав ліцензії на виконання будівельних робіт, яка вимагалась замовником. У складі своєї пропозиції ФОП Щур Р. В. надав роз’яснення (довідка №01/3 від 22.03.2018 року) про те, що «Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області» відноситься до об’єктів із незначними (СС1) наслідками, виконання робіт на якому не потребує отримання ліцензії (ст.9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльнотсі»). Проаналізувавши допорогові закупівлі Замовника, а саме допорогова закупівля «Капітальний ремонт будівлі відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" по вул.Студентській, 14 в м.Гайсин, Вінницької області» оголошена від 29.06.2017 року, учасник-переможець ПП «Будівельник» (код ЄДРПОУ 32886942) на вимогу Замовника надати ліцензію, надав аналогічне роз’яснення, що даний об’єкт належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1), і ліцензія не передбачена чинним законодавством. 2. У складі своєї пропозиції надана довідка про те, що залучення субпідрядних організацій не передбачається, а в кошторисі передбачена робота вишки. У складі своєї пропозиції ФОП Щур Р. В. надав довідку №08/3 від 22.03.2018 року про те, що в процесі будівельних робіт залучення субпідрядних організацій не передбачається. Під час виконання робіт з капітального ремонту робота вишки використовуватиметься згідно договору найму. Для розуміння відмінностей між договором найму та договором субпідряду тендерний комітет Замовника може ознайомитися зі ст. 759 та ст. 838 Цивільного кодексу України. ФОП Щур Р. В. у своїй тендерній документації не надав контактних даних організації, з ким буде укладено договір найму, оскільки Замовник не вимагав такої інформації. 3. У складі своєї пропозиції надана довідка про те, що залучення субпідрядних організацій не передбачається, а в кошторисі передбачена обробка просочувальною вогнебіозахисною сумішу дерев’яних конструкцій. У складі своєї пропозиції ФОП Щур Р. В. надав довідку №08/3 від 22.03.2018 року про те, що в процесі будівельних робіт залучення субпідрядних організацій не передбачається. Під час виконання робіт з капітального ремонту дерев’яні конструкції будуть придбані уже оброблені просочувальною вогнебіозахисною сумішу згідно договору купівлі-продажу, Замовнику будуть надані усі необхідні сертифікати на матеріали, якими оброблялися дерев’яні конструкції, та ліцензія видана ДНСН на виконання відповідних робіт. Для розуміння відмінностей між договором купівлі-продажу та договором субпідряду тендерний комітет Замовника може ознайомитися зі ст. 655 та ст. 838 Цивільного кодексу України. ФОП Щур Р. В. у своїй тендерній документації не надав контактних даних організації, у яких буде здійснена купівля усіх необхідних матеріалі для робіт з капітального ремонту, оскільки Замовник не вимагав такої інформації. На підставі вищенаведеного, можна зробити висновки, що дії Замовника порушують Принципи здійснення закупівель, що викладені в Статті 3 Закону України «Про публічні Закупівлі», мають наявні ознаки корупційної складової, оскільки приймають рішення про дискваліфікацію учасника, що надав у складі своєї пропозиції усі документи, які вимагалися Замовником у тендерній документації, та порушують вимоги Статті 17 п.7 Закону України «Про публічні Закупівлі». ФОП Щур Р. В. доводить до відома тендерного комітету КУ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області", що, керуючись Статтею 30 Закону України «Про публічні Закупівлі», вважає недостатньою аргументацію, зазначену в Протоколі №33 від 30.03.2018 року про дискваліфікацію пропозиції та звертається до Замовника повторно розглянути пропозицію ФОП Щур Р. В. у допороговій закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області». Звертаємо Вашу увагу, що Замовник, на виконання Статті 30 Закону України «Про публічні Закупівлі» зобов’язаний надати відповідь з інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження звернення через електронну систему закупівель. У разі дискваліфікації ФОП Щур Р. В. у допороговій закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі даху будівлі комунальної установи "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області" по вул.Студентській,14 в м.Гайсині, Вінницької області» або її відміни, буде залишено відгук на онлайн-платформі Dozorro, офіційне звернення до громадських організацій та засобів масової інформації з приводу розслідування дій тендерного комітету, подана скарга до Антимонопольного комітету України. Сподіваємось на Ваше розуміння! З повагою, Фізична особа-підприємець Ростислав Віталійович Щур
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.04.2018 13:19