-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл, дітей дошкільного віку в навчально-виховному комплексі №14 та учнів в пришкільних оздоровчих таборах з денним перебуванням
Завершена
752 578.70
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 762.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 762.89 UAH
Період оскарження:
26.01.2018 13:53 - 08.03.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо тендерної документації
Номер:
63bf9adf97e6476b8ea9b73cc1b60c86
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-001803-b.a1
Назва:
Скарга щодо тендерної документації
Скарга:
Скарга щодо тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в Антимонопольний комітет України.pdf 07.02.2018 22:45
- виписка ТОВ Ліра.pdf 07.02.2018 22:45
- платіжне доручення.pdf 07.02.2018 22:45
- рішення від 09.02.2018 № 1188 + лист Замовнику.pdf 12.02.2018 12:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2018 № 1695.pdf 26.02.2018 13:38
- Рішення від 23.02.2018 № 1695.pdf 28.02.2018 19:06
- Додаток 4 (технічні вимоги) із змінами (внесені 01.03.2018).doc 02.03.2018 10:18
- Тендерна ДОКУМЕНТАЦІЯ із змінами (внесені 01.03.2018).docx 02.03.2018 10:18
- Перелік змін до тендерної документації (внесені 01.03.2018).pdf 02.03.2018 10:18
- Додаток 2 (кваліфікаційні вимоги ст. 16) із змінами (внесені 01.03.2018).docx 02.03.2018 10:18
- Додаток 4 (технічні вимоги) із змінами (внесені 01.03.2018).doc 02.03.2018 10:25
- Тендерна ДОКУМЕНТАЦІЯ із змінами (внесені 01.03.2018).docx 02.03.2018 10:25
- Перелік змін до тендерної документації (внесені 01.03.2018).pdf 02.03.2018 10:25
- Додаток 2 (кваліфікаційні вимоги ст. 16) із змінами (внесені 01.03.2018).docx 02.03.2018 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2018 22:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2018 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
02.03.2018 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни в тендерну документацію, період прийняття пропозиції подовжено до 12.03.2018 року