• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів до принтерів

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 16:56 - 08.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Копія Звернення щодо можливого порушення законодавства з питань публічних закупівель

Номер: 33ff6fbc4efd473b8f29fd2c82c836ef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000851-a.a4
Назва: Копія Звернення щодо можливого порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
.
Вимога
Без відповіді

Незгода з рішенням Тендерного комітету

Номер: a10fce724ebf47c4ba3beb6166f3f292
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000851-a.a3
Назва: Незгода з рішенням Тендерного комітету
Вимога:
Отримавши та проаналізувавши Вашу відповідь від 22.03.2018р., ми вважаємо, що Переможця в процедурі закупівлі визначено з порушеннями. Згідно ч.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник подає оновлену тендерну пропозицію з урахуванням результатів аукціону протягом одного дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної. Під час проведення аукціону змінюється лише остаточна вартість пропозиції. Інші вказані дані залишаються без змін. Внесення інших даних до оновленої пропозиції є порушенням п.5 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі". ФОП Гладких Л.М. вказав дані про вартість доставки вже після проведення торгів, в оновленій ціновій пропозиції. Причому, що в оновленій пропозиції від 19.03.2018 інформації щодо доставки картриджів немає, а вже 20.03.2018 в тій же оновленій ціновій пропозиції учасника ця інформація з’явилась. Вважаємо, що або через некомпетентність Замовника, чи/або можливої змови, останній дав можливість "підкорегувати" недобросовісному учаснику власну тендерну пропозицію для того, щоб відповідати встановленим Замовником вимогам. Водночас, такі дії учасників прямо суперечать положенням чинного законодавства України, що підтверджується в тому числі і неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України - органу оскарження у сфері публічних закупівель. Копія Звернення щодо можливого порушення законодавства з питань публічних закупівель, направленого до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області додається.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Тендерного комітету

Номер: 8c199d7745324a5a86662226165c71b9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000851-a.a2
Назва: Скарга на рішення Тендерного комітету
Вимога:
ФОП Гладких Л.М. у своїй пропозиції, що складається з 4 файлів, які були завантажені до системи 07.03.2018 о 17.08, тобто до початку торгів, не надав даних щодо вартості достаки картриджів від/до Замовника. Відсутність таких даних стала однією з причин відхилення пропозиції ТОВ "Альт-сервіс". Ми вбачаємо у цьому рішенні порушення ч.1 ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме нормативи "Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості". Ми вважаємо упередженим рішення тендерного комітету щодо обрання переможем ФОП Гладких Л.М., оскільки за однаковим змістом пропозицій ФОП Гладких Л.М. та ТОВ "Альт-сервіс" стосовно вартості доставки, переможцем обирається один з учасників. У цьому випадку тендерний комітет має відхилити обидві пропозиції, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. ФОП Гладких Л.М. вказав дані про вартість доставки вже після проведення торгів, в оновленій ціновій пропозиції. Згідно ч.1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник подає оновлену тендерну пропозицію з урахуванням результатів аукціону протягом одного дня, з дня визначення найбільш економічно вигідної. Під час проведення аукціону змінюється лише остаточна вартість пропозиції. Інші вказані дані залишаються без змін. Внесення інших данних до оновленої пропозиції є порушенням п.5 ст.25 Закону: "Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій." У своїй пропозиції ФОП Гладких Л.М. вказав вартість заправки та відновлення картриджів, загальну кількість послуг по заправці та відновленню, кількість картриджів згідно Додатку 1 ТД та остаточну суму за дев'ять місяців поточного року. Вартість розраховується по формулі Ціна*кількість. Але в пропозиції не надані розрахунки, згідно яких сформована вартість послуг за місяць. Не вказано які саме моделі у якій кількості будуть заправлені або відновлені. Чому розрахунки проведені за 9 місяців, а не за 10? Вважаємо пропозицію ФОП Гладких Л.М. економічно необгрунтованою. Враховуючи численні порушення у проведених торгах та упереджене ставлення тендерного комітету до учасників, вимагаємо скасування торгів та оголошення нових, з урахуванням попередніх недоліків. Для попередження порушень у сфері закупівель будемо звертатися до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Черкаській області з метою аналізу даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу, інформуємо. Уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Альт-Сервіс», ми прийшли до висновку, що в його тендерній пропозиції не закладені витрати з відновлення картриджів. Що стосується витрат з доставки, то слід зазначити, що дана для відхилення підстава була застосована Замовником, виходячи з аналізу його цінової пропозиції, а не тендерної документації. Тому, тендерна пропозиція ТОВ «Альт-Сервіс» не є економічно обґрунтованою та була відхилена тендерним комітетом. В свою чергу, цінова пропозиція ФОП Гладких Л. М. містить вартість доставки та відновлення картриджів, що було враховано при визначенні його переможцем.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення тендерного комітету

Номер: 3d68a9b9ea5849cfaaa5a272f7d42e72
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000851-a.b1
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
13.03.2018року відбувся тендер оголошений ГУ Пенсійного фонду України в Черкаській області на закупівлю послуг по заправці та відновленню картриджів до принтерів. Наше підприємство ТОВ "АЛЬТ-СЕРВІС" в ході редукціону запропонувало найменьшу ціну. Незважаючи на це нас діскваліфікували,посилаючись на те, що ми не надали даних щодо вартості відновлення картриджів та витрат на транспортування. В тендерній документації жодним чином не сказано, щоб учасник надавав такі дані. Відповідно до п.1 ст.11 Закону тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Просимо переглянути дане рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу на рішення тендерного комітету, інформуємо. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, транспортування картриджів (збирання та повернення) відбувається за рахунок Виконавця, що не зазначено у Вашій тендерній пропозиції. Крім того, назва предмету закупівлі - це заправка та відновлення картриджів до принтерів, тому вартість відновлень обов'язково має бути передбачена в тендерній пропозиції, проте така вартість відсутня у Вашій пропозиції. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено