• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір , код 30190000-7 ДК 021:2015 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Торги не відбулися

1 087 233.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 872.33 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 13:56 - 25.08.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга до АМКУ

Номер: 5081b3f6859b4606a854370a4213077e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-007329-a.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 24.08.2023 р. №265/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.08.2023 15:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: fd0d09391cb64aeb88cab748186857b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-007329-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику доводимо до Вашого відома, що вимога п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників та позбавляє добросовісної конкуренції. У вищевказаному пункті вимагається надати: «Довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази* та технологій. У довідці обов’язково зазначити: вид обладнання, інструменту та матеріально-технічну базу; кілкість одиниць, форму власності (у разі оренди (користування) зазначити: номер та дату договору, власника, термін дії договору), у випадках делегування повноважень третій особі – номер, дата, термін дії відповідного правочину. Якщо учасник є власником зазначається назва, номер та дата документа, який підтверджує право власності). *Обовязково в довідці зазначити наявність: - транспортного засобу; - офісу та/або складу, які розташовані на території м. Запоріжжя..» На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, Вами було розпочато процедуру Відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-007329-a). Тобто Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів проведення закупівлі, що передбачені вказаними вище нормативними актами, зокрема враховувати принципи перелічені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати офіс чи склад за місцем розташування Замовника. Така вимога суттєво обмежує право на участь в процедурі закупівлі, а також ставить в нерівні умови одних потенційних учасників по відношенню до інших. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Проте, Ваша вимога, що викладена у п. 1.1є Додатку 1 до Тендерної документації є явною дискримінацією. Оскільки крім учасника, який має офіс/склад за місцем розташування Замовника, більше ніхто не зможе взяти участь у торгах. Виходячи з вищенаведеного, керуючись п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги, що звужує коло потенційних учасників, а саме: «наявність офісу та/або складу, які розташовані на території м. Запоріжжя..»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Надаємо відповідь на Вашу вимогу. Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості закупівлі якісного товару по коду ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Основною метою замовника є закупівля якісного товару, відповідно до заявки Замовника та у встановлені строки. Саме для реалізації даної мети замовником було включено до кваліфікаційних критеріїв наявність матеріально-технічної бази: офісу та/або складу, які розташовані на території м. Запоріжжя. Згідно умов тендерної документації матеріально-технічна база: офісу та/або складу, які розташовані на території м. Запоріжжя, не обов’язково мають бути власними, дозволяється право користування. На території м. Запоріжжя є можливість користуватися офісами, складами та іншим, укласти договори щодо права користування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників матеріально-технічна база, так і користувачів (орендарів) таких приміщень. Учасник процедури самостійно приймає рішення щодо укладання договорів користування для можливості виконати вимоги тендерної документації. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність офісу та/або складу у місті Запоріжжя, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Статус вимоги: Відхилено