-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Filgrastim, Docetaxel, Letrozole, Irinotecan, Oxaliplatin, Epirubicin, Cyclophosphamide, Cisplatin, Calcium folinate, Doxorubicin, Carboplatin, Fluorouracil, Zoledronic acid, Vinorelbine, Gemcitabine, Paclitaxel, Exemestane, Bicalutamide, Ifosfamide)
Завершена
2 100 275.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 501.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 501.37 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 15:54 - 19.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Розділення на лоти
Номер:
3776130f7a7a49bba352f2f50aa92759
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-000520-a.c1
Назва:
Розділення на лоти
Вимога:
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст. 3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Наголошуємо, що деякі лікарські засоби, які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку 2 не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб’юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
У разі, коли деякі препарати об’єднані в один предмет закупівлі, за обставин, що хоча б один препарат може бути поставлений лише одним виробником, виробники інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах. Отже, здійснити закупівлю за всіма позиціями неможливо через відсутність еквівалентів. Зазначений предмет закупівлі на нашу думку підлягає розділенню на окремі позиції.
Виходячи з викладеного вище, ТОВ «БАДМ-Б» повідомляє, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень, а саме: привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію по лотах за найменуванням товару.
В протилежному випадку ТОВ «БАДМ-Б» залишає за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога позиція лот ОНКО.doc 12.03.2018 12:24
- Відповідь на звернення ТОВ БАДМ-Б.doc 15.03.2018 12:05
Дата подачі:
12.03.2018 12:24
Вирішення:
Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів, Замовник не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. Так, наприклад, щодо позицій №3,5,19 предмету закупівлі, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 15 березня 2018 року на території України є декілька торгових марок лікарських засобів аналогічної форми дозування, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до предмету закупівлі (детально зазначено у роз`ясненні на звернення)
Статус вимоги:
Не задоволено