-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (заміна) ліфтів та місць загального користування в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м.Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №6а» (Код ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Торги не відбулися
7 259 364.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 500.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2023 12:36 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Номер:
386e138d482149aa8f9e809b0342476e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-005706-a.a2
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень та дій замовника,
які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт з Капітального ремонту (заміна) ліфтів та місць загального користування в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №6а» (Код ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м. Києва" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2023-08-18-005706-a від 18.08.2023 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 7 259 364,00 грн (з ПДВ).
У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасники з наступними остаточними ціновими пропозиціями:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙСТЕРЛІФТ" (код за ЄДРПОУ 33308688) з ціновою пропозицією 6 863 500,00 грн з ПДВ.
2. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 6 899 999,00 грн з ПДВ.
Підстава подання скарги.
«01» вересня 2023 року, Замовник оприлюднив Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.09.2023 року № б/н про визначення Учасника переможцем Закупівлі та про намір укласти Договір (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕРЛІФТ" (далі – ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ"; Переможець) визнана найбільш економічною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації, встановленим замовником торгів. Замовником прийнято рішення про намір укласти Договір на закупівлю «Капітальний ремонт (заміна) ліфтів та місць загального користування в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №6а» (Код ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), з переможцем процедури закупівлі ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як тендерна пропозиція ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" не відповідає технічним вимогам Тендерної документації (Додаток 6 до тендерної документації), що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та повинна бути відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ", Замовник визнав її найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та Тендерній документації.
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує норми Закону, порушує принципи здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного.
1. Згідно п. 5.5 Додатку 6 до тендерної документації (Додається), Договірна ціна розраховується відповідно до вимог національного стандарту України згідно з Наказом Мінрегіону «Про затвердження КОШТОРИСНИХ НОРМ УКРАЇНИ у будівництві» № 281 від 1.11.2021р.
Відповідно до п. 5.7. Додатку 6 до тендерної документації, Договірна ціна має включати додатки, зокрема:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- зведений кошторисний розрахунок (повинен включати главу 10 «кошти на утримання служби замовника» (включаючи витрати на технічний нагляд).
- об’єктний кошторис;
- локальні кошториси з відомостями ресурсів до них;
- розрахунок заробітної плати, здійснений відповідно до «порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- інші розрахунки за статтями витрат, що включені Учасником до його договірної ціни (ризики та інфляція).
Відповідно до п. 1.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (надалі – Настанова; додається) від 01.11.2021р. № 281: Ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 5.33 розділу V. Визначення вартості обʼєкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Настанови з визначення вартості будівництва: До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Згідно умов тендерної документації, зокрема п. 2.2 Проекту Договору підряду (Додаток 2 до тендерної документації; додається), Договірна ціна робіт визначається на основі кошторисного розрахунку, є твердою.
У складі Пропозиції Переможця надано Договірну ціну (файл: додається), складена в поточних цінах на 23 серпня 2023 року, та в якій в графах розрахунку № 11 (кошти на покриття ризиків) та розрахунку № 12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) вказані «-». При цьому переможцем зазначено вид договірної ціни: тверда.
Отже, при розрахунку тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» у договірній ціні не були враховані кошти на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, що є порушенням п. 5.31 та п. 5.33 Настанови.
Також, хочемо наголосити про те, що відповідно до п. 43 Особливостей, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній документації не відноситься до невідповідності в інформації та/або документах, та не може бути усуненою за вимогою замовника.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до пункту 44 Особливостей, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема:
2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам в цій частині, визначеній в тендерній документації замовника.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішеннях № 5817-р/пк-пз від 13.09.2022р., № 5965-р/пк-пз від 22.09.2022р., № 2306-р/пк-пз від 27.02.2023р., № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023р.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від «01» вересня 2023 року № б/н про визнання Учасника переможцем Закупівлі та про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Доказ 1_Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.09.2023 року № б/н на 2 арк.
2. Доказ 2_Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток 6 до тендерної документації) - 15 арк.
3. Доказ 3_Проект договору підряду (Додаток 2 до тендерної документації) - 17 арк.
4. Доказ 4_Договірна ціна ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» (Переможця) – 2 арк.
5. Доказ 5_КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва - 57 арк.
6. Рішення АМКУ № 5817-р/пк-пз від 13.09.2022р., № 5965-р/пк-пз від 22.09.2022р., № 2306-р/пк-пз від 27.02.2023р., № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023р.
Директор
ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 3_Додаток 2_Проект договору підряду.docx 05.09.2023 15:04
- Доказ 2_Додаток 6_ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx 05.09.2023 15:04
- СКАРГА.pdf 05.09.2023 15:04
- рішення від 26.04.2023 № 5477.pdf 05.09.2023 15:04
- Доказ 1_протокол ліфт 6а.pdf 05.09.2023 15:04
- рішення від 13.09.2022 _ 5817.pdf 05.09.2023 15:04
- Доказ 5_КНУ %22Настанова з визначення вартості будівництва%22.pdf 05.09.2023 15:04
- рішення від 27.02.2023 № 2306 (2).pdf 05.09.2023 15:04
- Рішення від 22.09.2022 _ 5965.pdf 05.09.2023 15:04
- Доказ 4_Договірна ціна ТОВ %22МАЙСТЕРЛІФТ%22.pdf 05.09.2023 15:04
- Рішення від 07.09.2023 № 14250.pdf 07.09.2023 17:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2023 № 15069.pdf 21.09.2023 12:36
- Рішення від 20.09.2023 № 15069.pdf 25.09.2023 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2023 15:06
Дата розгляду скарги:
20.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2023 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2023 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2023 № 15069-р/пк-пз скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна) ліфтів та місць загального користування в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: м.Київ, вул. Шовковична, 39/1, корпус №6а» (Код ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-08-18-005706-a).
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
681661e2caf8450db6d5b40090b05722
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-005706-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник,
у Тендерній документації вказана вимога, яка потребує корегування та пояснень:
п. 15 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначена дискримінаційна вимога, а саме: «…У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D)»
Ваша вимога є не обґрунтованою так як згідно пункту 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438 - надалі Технічний регламент), шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті.
В пункті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Тобто відповідно до Технічного регламенту монтажник на свій власний вибір може скласти декларацію про відповідність ліфтів вимогам установленим у Технічному регламенті пройшовши оцінку відповідності відповідно до обраної процедури.
До прикладу: Модуль Н1 + Кінцева перевірка, яку проводить субпідрядник – Орган оцінки відповідності, який має відповідну акредитацію.
Таким чином вимога викладена в п. 15 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації є дискримінаційною.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти як в п. 13 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: «У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль Е) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2023 06:34
Вирішення:
Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено