• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 12:27 - 23.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: bb6201b42bd84404b2e2afe6e91fdbd7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-005511-a.b5
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Вих. № 133/23 09.11.2023р. Скаржник: Замовник: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита, Василя Липківського,45 м. Київ, 03035 Товариство з обмеженою відповідальністю «Терко Авто Град» вул. Микулинецька, 116-А, Тернопільська обл., м. Тернопіль, 46005 Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської обласної ради вул. Рєпіна, 11, м. Тернопіль, Тернопільська обл., 46020 Скарга на рішення про визначення переможця 18 серпня 2023 року Комунальне некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі по тексту - Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі по тексту - Особливості), оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів). Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-005511-a. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 28 серпня 2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - Фізична особа - підприємець "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ"; - Фізична особа - підприємець КУЧІРА ІВАН ДМИТРОВИЧ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «Терко Авто Град» (далі – Скаржник). 06 листопада 2023 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Кучіра Іван Дмитрович (далі – Переможець) та оприлюднило повідомлення про намір укласти договір оформлене Протоколом №184 від 06 листопада 2023 року. Вважаємо рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Кучіри Івана Дмитровича не законним оскільки прийняте з порушенням процедури закупівлі виходячи з наступного. Тендерна пропозиція Переможця ФОП Кучіри І.Д. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. 1. В Додатку 2 до Тендерної документації міститься технічна специфікація на закупівлю та перелік видів ремонтних робіт, зокрема, Пунктом 12 Додатку 2 визначено, що СТО, серед іншого, повинна мати: - необхідну матеріально-технічну базу, виробничі споруди, обладнання (включаючи автопідйомники не менше 2 шт., фарбувально-сушильну камеру, стенди, преси, домкрати тощо), професійний та спеціалізований інструмент, засоби технічного обслуговування та ремонту, комп’ютерне діагностичне обладнання, спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення, склад запчастин для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника, склад для зберігання шин Замовника (надати Замовнику відповідну довідку згідно форми наведеної у додатку 1). Проте, Переможець не надав жодного підтверджуючого документу, що у його користуванні або власності перебуває фарбувально-сушильна камера. Так, в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.08.2023 р. №53 (файл «1.Довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf») Переможець в графі під порядковим номером 22 в колонці «Підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо) вказує: «Фрбувально-сушильні камери залучені». А також додає примітку: Фарбувально-сушильні камери є власністю ФОП Давиденко О.О. на основі Договору про надання послуг малярно-рихтувальні роботи автотранспортних засобів від 02 січня 2023 р. Даний договір долучаємо до тендерної пропозиції. Як видно зі змісту долученого до тендерної пропозиції учасника ФОП Кучіра І.Д. Договору про надання послуг (без номера) від 02 січня 2023 року (файл «1.1. Договір малярно-рихтувальні роботи від 02.січня 2023р..pdf”) (далі – Договір з ФОП Давиденко О.О.), ним не передбачено жодної із підстав передання в користування підприємцем Давиденко О.О. ФОП Кучірі І.Д. фарбувально-сушильної камери. Також, Переможець не подав будь-яких інших підтверджуючих документів (акт приймання-передачі, накладна) якими би підтверджувався факт отримання ним в користування або у власність фарбувально-сушильну камеру. Таким чином, у Переможця нема в наявності (ані за адресою здійснення діяльності/надання послуги, ані за будь-якою іншою адресою) матеріально-технічної бази чітко визначеної одним із пунктів технічної специфікації Замовника. 2. Доданий до тендерної пропозиції Договір з ФОП Давиденко О.О. не є договором субпідряду в рамках оголошеної процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-005511-a.), оскільки предметом вказаного Договору є Малярно-рихтувальні роботи автотранспортних засобів (пункти 1.1. та 2.1. вказаного Договору), а предметом закупівлі Замовника є ДК 021:2015-50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів). Пунктом 1(Перелік видів ремонтних робіт) та усіма підпунктами Технічної специфікації Замовника на закупівлю теж не визначено такого виду послуг/робіт, як малярно-рихтувальні роботи автотранспортних засобів. Крім цього, Договором з ФОП Давиденко О.О. не передбачено виконання робіт/надання послуг за адресою СТО Переможця, яка згідно Додатку 4 до Тендерної пропозиції ФОП Кучіри І.Д., - вул. Молодіжна, 1, с. Смиківці, Тернопільський район, Тернопільська область. Також, Договором з ФОП Давиденко О.О. не передбачено багатьох інших вимог Технічної специфікацію на закупівлю: - не передбачено, що Послуги з ремонту повинні відповідати вимогам інструкцій з експлуатації автомобіля, технічним умовам заводу виробника, діючим ДСТУ, «Правилам надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014р. №615 (вимога в останньому абзаці п.1 Технічної специфікації на закупівлю); - не передбачено взяти на обслуговування або ремонт автомобілі Замовника протягом дня з моменту подачі заявки, надавати можливість замовнику в позачерговому обслуговуванні автомобілів (вимога п. 8 Технічної специфікації на закупівлю); - відсутня умова, що автомобілі повинні обслуговуватись позачергово (п. 13 Технічної специфікації на закупівлю). Вищенаведене свідчить, що предмет та інші умови Договору з ФОП Давиденко О.О. не відповідають предмету закупівлі Замовника, а тому цей Договір не повинен братись до уваги в складі Тендерної пропозиції ФОП Кучіри І.Д. 3. Оскаржуване повідомлення про намір укласти договір оформлене Протоколом №184 від 06 листопада 2023 року містить недостовірні дані, тому підлягає скасуванню. Так, в пункті 7 вказаного протоколу зазначено: «Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 46020, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11» тобто місцезнаходження Замовника. Проте, в пункті 6.6. проєкту договору (додаток 5 до Тендерної документації) вказано «6.6. Місце надання Послуги: СТО Виконавця». Очевидно, що послуги з ремонту автомобілів мають надаватись на спеціалізованому СТО, а не за адресою Замовника. Неправомірно визначивши ФОП Кучіру І.Д. з підстав, наведених у протоколі № 184 від 06 листопада 2023 року, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. На підставі вищенаведеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської обласної ради скасувати рішення про визначення фізичної особи – підприємця Кучіри Івана Дмитровича переможцем процедури закупівлі - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-18-005511-a. Усі зазначені у скарзі документи наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі. Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Терко Авто Град» Володимир НОГА
Дата розгляду скарги: 20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2023 16:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.11.2023 12:47
Автор: ТзОВ "ТерКо Авто Град", Сисак Тетяна Ярославівна +380352475558 sysak.t@peugeot.terko.com.ua http://peugeot.terko.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга №69 від 10.10.2023р на рішення про визначення переможця, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович

Номер: 7a45733f54ac4a2997d6d82648ebc743
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-005511-a.b4
Назва: Скарга №69 від 10.10.2023р на рішення про визначення переможця, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович
Скарга:
Скарга №69 від 10.10.2023р на рішення про визначення переможця, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.10.2023 13:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2023 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення №16782-р/пк-пз від 19.10.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ФОП КУЧІРА ІВАН ДМИТРОВИЧ, Кучіра Іван 380989003015 kuchira_ivan@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на рішення про визначення переможця від 10.10.2023 р. №69, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович

Номер: 26f3dafa12ba49d7b0e5dbe636b5a2fc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-005511-a.b3
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця від 10.10.2023 р. №69, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович
Скарга:
Скарга на рішення про визначення переможця від 10.10.2023 р. №69, Суб'єкт оскарження ФОП Кучіра Іван Дмитрович
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 10.10.2023 11:58
Автор: ФОП КУЧІРА ІВАН ДМИТРОВИЧ, Кучіра Іван 380989003015 kuchira_ivan@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга від ФОП КУЧІРА ІВАНА ДМИТРОВИЧА

Номер: ce097c9eeccb44008de0248e9e6202dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-005511-a.a2
Назва: Скарга від ФОП КУЧІРА ІВАНА ДМИТРОВИЧА
Скарга:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та на рішення про визначення переможця від ФОП КУЧІРА ІВАНА ДМИТРОВИЧА
Дата розгляду скарги: 19.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2023 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2023 15:08
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2023 11:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення №14934-р/пк-пз від 19.09.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ФОП КУЧІРА ІВАН ДМИТРОВИЧ, Кучіра Іван 380989003015 kuchira_ivan@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника

Номер: 5f20b501820442e0bb36e48811e43ae7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-005511-a.b1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника
Скарга:
Фізична особа-підприємець Мартинчук Сергій Дмитрович 46020, м. Тернопіль, вул. Вербицького буд. 1, кв. 47. ІПН 3194102513 Р/р UA623052990000026004033300992 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 Тел. (097) 883 67 97, e-mail: sergiyte2647@gmail.com Вих. № 08/09-1 Від «08» вересня 2023 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради, 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11 ЄДРПОУ: 14054198 Тел. +380352246163 Е-mail: chabanlarisa@ukr.net Скаржник: Фізична особа-підприємець Мартинчук Сергій Дмитрович ЄДРПОУ: 3194102513 46020, м. Тернопіль, вул. Вербицького буд. 1, кв. 47. Тел: (097) 883 67 97 e-mail: sergiyte2647@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-18-005511-a СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель при прийняті рішення замовника 18 серпня 2023 року Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015-50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання «Послуги з ремонту автомобілів» (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 28 серпня 2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ" (далі – Скаржник); • ФОП КУЧІРА ІВАН ДМИТРОВИЧ; • ТзОВ "ТерКо Авто Град". 04.09.2023 року Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради, було оприлюднено протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ. Згідно оприлюдненого протоколу № 150 від 04.09.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з причин невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ" уважно вивчивши Протокольне рішення УО про відхилення (додається), не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону і Особливостей та не дотримано основних принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. Замовник у протокольному рішення № 150 від 04.09.2023 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказує на те, що «Відповідно до пункту 12. Технічної специфікації СТО повинна мати: - кваліфікований у відповідності з видами робіт персонал, в т.ч. з метою належної оцінки вартості ремонту сертифікованого оцінювача (надати Замовнику відповідну довідку згідно форми наведеної у додатку 1)» Скаржником на виконання даної вимоги Замовника надано документ за встановленою додатком № 1 «перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» формою під назвою «Працівники досвід роботи, сертифікати.pdf» у якому зазначено інформацію про наявність кваліфікованих працівників. Наданням вищевказаного документу вважаємо, що Скаржником виконано вимогу Замовника встановлену у пункті 12 Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Замовником у Протокольному рішення УО про відхилення № 150 від 04.09.2023 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказано, що «Підпунктом 2.2. пункту 2 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатку 1 до тендерної документації, в свою чергу передбачено, що «На підтвердження інформації згідно довідки надати копії або скановані з оригіналів наказів про прийняття на роботу по трудовому договору та трудових книжок працівників.» У складі Пропозиції Переможця відсутні скановані трудові книжки працівників, а також відсутній договір з експертом оцінювачем, предметом якого була б оцінка вартості виконаних ремонтних робіт.» Замовником у Додатку № 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника) у пункті 2 (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) зазначено: 2.1. Довідка за встановленою замовником формою 2 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для постачання товару/надання послуг та виконання умов договору (відповідно до оірєнтовного переліку робіт наведеного в технічній специфікації): Форма 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) ПІБ Рівень освіти Загальний стаж роботи (років) та досвід роботи на посаді 1 2 3 4 5 1 З метою підтвердження реальної можливості Учасником виконати весь спектр робіт з ремонту автомобілів, які зазначені в Технічній специфікації (додаток 2) серед працівників учасника повинні бути працівники таких професій/посад, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт передбачених в Технічній специфікації (додаток 2). 2.2. На підтвердження інформації згідно довідки надати копії або скановані з оригіналів наказів про прийняття на роботу по трудовому договору та трудових книжок працівників. 2.3. Кваліфікація експерта-оцінювача підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів та документами про підвищення кваліфікації. Копії або скановані з оригіналів вказаних документів подаються учасником у складі своєї пропозиції. ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ" на виконання вимог встановлених у пункті 2.1 та 2.2 у складі пропозиції надав наступні документи: «Працівники досвід роботи, сертифікати.pdf» та «Трудові договори працівники.pdf» (документи додаються) які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зважаючи на твердження Замовника про відсутність трудових книжок працівників, Замовник був зобов'язаний на виконання вимог Закону надати право на усунення невідповідностей (у будь-якому випадку) відповідно до пункту 43 Особливостей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти Пропозицію Скаржника з незаконних підстав. Відповідно до пункту 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Зважаючи на вищезазначене, Замовник, порушив законодавчо визначене право учасника на можливість виправлення невідповідностей, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Окрім того, якщо на думку Замовника тендерна пропозиція невідповідала встановленому кваліфікаційному критерію тендерною документації, Замовник не врахував законодавчо встановлене право на виправлення невідповідностей в інформації та /або документах, що подані Скаржником в своїй тендерній пропозиції, зокрема відповідно до встановленої процедури за пунктом 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на це Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Скаржник не погоджується із твердженням Замовника яке зазначено у протоколі № 150 від 04.09.2023 р. про те, що у складі Скаржника відсутній договір з експертом оцінювачем. Звертаємо увагу, що пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «Кваліфікація експерта-оцінювача підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів та документами про підвищення кваліфікації. Копії або скановані з оригіналів вказаних документів подаються учасником у складі своєї пропозиції.». На виконання встановленої Замовником вимоги Скаржником надано документ «Експерт – оцінювач.pdf» (документ додається) у складі якого міститься Свідоцтво про реєстрацію в державному реєстрі оцінювачів, Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача, інші кваліфікаційні свідоцтва оцінювача, документи про підвищення кваліфікації та договір, що у свою чергу є належним підтвердженням вимог встановлених Замовником у тендерній документації. Додатково звертаємо увагу на те, що Твердження Замовника проте, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації є хибною адже Скаржником надано усю інформації та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в тендерній пропозиції. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати рішення Замовника «Протокольне рішення УО про відхилення» № 150 від 04 вересня 2023 р. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника прийняте протоколом № 150 від 04 вересня 2023 р та визнати Скаржника переможцем за процедурою закупівлі. Додатки: - Тендерна документацiя - Технічна специфікація - Протокольне рішення УО про відхилення - Працівники досвід роботи, сертифікати - Трудові договори працівники - Експерт - оцінювач Фізична особа-підприємець Мартинчук Сергій Дмитрович Сергій МАРТИНЧУК
Дата розгляду скарги: 21.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2023 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.09.2023 16:25
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2023 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення №15132-р/пк-пз від 21.09.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ", Сергій Мартинчук +380978836797 sergiyte2647@gmail.com