• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Термінальні тягачі та причепи роллтрейлерні

Завершена

27 169 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 271 693.62 UAH
Період оскарження: 18.08.2023 11:15 - 28.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Зміни до технічних вимог

Номер: 1a648a475e9f404fb408284e9906a86c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-18-003572-a.c1
Назва: Зміни до технічних вимог
Вимога:
Шановний замовник! Згідно вимог Додатку №3 до тенедерної документації в редакції від 25.08.2023 року не було внесені наші наступні пропозиції щодо термінального тягача: 1. Висота сідельного пристрою в опущенному положенні = 850 мм (Додатком №3 встановлено не меньше 1 100 мм) - на машинах такого типу управління сідловим пристроем здійснюється гідравлічною системою та встановлюється оператором, а отже зниження значення висоти аж ніяк не веде до погіршення характеристик об'єкта закупівлі, а навпаки робить його більш універсальним який може працювати з різніми видами пречипів та напівпречипів, що безумовно є перевагою для Замовника в його господарській діяльності. 2. Кількість передач: 5 вперед та 1 назад (Додатком №3 встановлено 6 вперед та 1 назад) - враховуючи що такі машини розраховані на внутрішні перевезення всередені терміналів та промислових об'єктів максимальна швидкість їх руху становить до 35 км/год, що також Замовником встановлено в тендерний документації. Окрім того, Замовником встановлено обмеження у 8 750 кг щодо ваги тягачу. Пропонована нами машина набагато легша при відповідності всім іншим вимогам тендера, а отже буде мати не більшу витрату палива ніж машина с коробкою 6 вперед та 1 назад. Окрім того, хочемо зазначити, що на подібні машинах в стандартній комлпектації мають автоматичні коробки з гідродинамичним конвектором на 4 передачі вперед та 1 назад - всі інші коробки с іншими схемами є опцією, а значить ця вимога має дискримінаційний характер для інших учасників так як її наявність можно трактувати як таку що розрахована на конкретну модель від конкретного учасника. 3. Кліренс у 160 мм (Додатком №3 встановлено не меньше 160 мм) - враховуючи що Замовником попередньо були прийняті наші пропозиції які відрізнялись від технічних вимог на 100 мм/10 см що майже не впливає на погіршення технічних характеристик вказаних у технічних вимогах та те що запропонована нами величина відрізняється на 10 мм/1 см.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надаємо наступну відповідь на Вимогу: 1. Експлуатація термінальних тягачів передбачає використання у парі з гузнеком та ролл-трейлером. При цьому перевантажувальні процеси передбачають експлуатацію як з обладнанням, що має бути поставлене, так і з тим, що вже є в наявності у парку техніки, для уніфікації й ефективності використання тягачів. Саме тому Замовником виділені саме ці параметри зчіпного сідельного пристрою, а саме: - висота сідельного пристрою в опущеному положенні від землі, не менше 1100 мм; - висота підіймання сідельного пристрою від землі, не менше 1985 мм; Вказані параметри мають забезпечити найоптимальніші показники в експлуатації та універсальність у використанні обладнання. 2. Кліренс – не менше 170 мм, вказано для термінального тягача без навантаження, та при повній початковій висоті протектора шини. При використанні термінального тягача кліренсом 160 мм з повним/максимальним навантаженням, залишковий показник кліренсу буде значно меншим, що при русі в умовах порту (рух повз залізничні переїзди/залізничні колії/залізобетонні покриття терміналів порту) суттєво погіршує експлуатаційні показники обладнання, й може привести до аварійних випадків. До того ж з боку Замовника в тендерну документацію закупівлі вже внесено зміни до типорозмірів передніх шин (рульового мосту) та типорозмірів задніх шин (ведучого мосту), що в свою чергу надає виробникові або його представнику можливість забезпечити необхідний кліренс транспортного засобу. Отже жодних дискримінаційних вимог щодо кліренсу не зазначено в закупівлі. 3. Використання автоматичної трансмісії з більшою кількістю швидкостей дає змогу покращити такі показники: - зменшити витрати пального (що важливо при русі на довгі дистанції, як з вантажем, так і без навантаження); - забезпечити «рух з місця» більш плавним, що в свою чергу зменшує навантаження на привідний пост та ходову частину тягача; - дозволяє збільшити ресурс двигуна внутрішнього згорання за рахунок експлуатації на менших робочих обертах. Окрім того, встановлено Замовником обмеження ваги 8750 кг – є максимальним значенням. Всі учасники закупівлі мають запропонувати термінальні тягачі, маса яких має дорівнювати або бути меншою за цей показник, отже жодних дискримінаційних вимог в процедурі закупівлі не зазначено. Окрім того, як зазначено у Вашій вимозі, всі виробники мають технічну змогу виготовити термінальний тягач з опцією-комплектацією «автоматична коробка з гідродинамічним конвектором на 6 передач вперед та 1 назад». Отже жодних дискримінаційних вимог не виявлено.
Статус вимоги: Відхилено