-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна панель 65” в комплекті
Завершена
1 313 154.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 131.54 UAH
мін. крок: 1% або 13 131.54 UAH
Період оскарження:
17.08.2023 18:30 - 23.08.2023 10:00
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
3cc622c94e5c4db681c3686039b4b02a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-012581-a.c1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2023 13:17
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Звертаємо вашу увагу, що дана закупівля оголошена відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11.11.2022 №1275 в редакції Постанови КМУ від 18.07.2023 №734 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»:
Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” , при оголошенні спрощеної закупівлі :
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Документація спрощеної закупівлі не містить посилання на конкретну торгівельну марку.
Вимога щодо наявності торговельної марки має за мету:
- отримання додаткової інформації про походження товару;
- отримання додаткової інформації про якість товарів;
- впевненість щодо гарантійного обслуговування та навчання персоналу замовника після придбання.
Одночасно Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо наявності торгівельної марки не обмежує право учасника щодо її отримання, але гарантує придбання замовником якісного товару для забезпечення потреб оборони.
Також на момент надання відповіді на вимогу , в електронній системі закупівель є, як мінімум, декілька процедур, де різні учасники надали свідоцтва про наявність зареєстрованої ТМ від різних виробників (UA-2023-08-07-002542-a; UA-2021-08-09-008887-a; UA-2021-06-07-002014-a) , що свідчить про можливість отримання цього документу та наявність конкуренції.
Також, згідно з у пунктом 1 рішення Антимонопольного комітету України №19699 - р/пк-пз така вимога не є дискримінаційною (UA-2021-08-04-000736-b).
Статус вимоги:
Відхилено