-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні
Торги не відбулися
1 475 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 376.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 376.40 UAH
Період оскарження:
17.08.2023 16:30 - 24.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
a93b0206a36e4a89927dc8fba9ce89dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-011313-a.b4
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-08-17-011313-a
№ ЛОТу (назва): --
Найменування Замовника: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 347 29.09.2023 14:35
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 3 Додатку № 1
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Крупа гречана першого ґатунку фасована по 1 кг відповідає ДСТУ 7697:2015
Крупа гречана першого ґатунку – фасовка - не менше 1 кг. Зовнішній вигляд: цільне ядро, колір кремовий з жовтуватим відтінком, доброякісне ядро не менш 99,5%.»(цитата).
Відповідно до файлу «якісні посвідчення» на сторінці 2 знаходиться декларація виробника про відповідність крупи гречаної яка пропонується ДСТУ 7697:2015.
В той же час хочемо наголосити, що у відповідності до ДСТУ 7697:2015, % доброякісного ядра становить 99,2 % проте замовник торгів вимагав 99,5% (витяг з ДСТУ додається).
Таким чином запропонований товар Учасником не відповідає технічним характеристикам які встановив Замовник торгів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Пункт 14 Додатку № 1
Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Макаронні вироби – пачки масою від 400 г. Колір однотипний з кремовим або жовтим відтінком, відповідний даному сорту борошна. Смак і запах властивий цьому виду виробів, без стороннього присмаку і запаху.
Форма виробу за типом: фігурні (ріжки, спіральки, вермішель).»(цитата).
Так додатком № 1 встановленно вимоги про надання документів які підтверджують технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а саме:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору»(цитата).
Переможець надає файл «якісні посвідчення» на сторінці 11 якого знаходяться документи на підтвердження технічних характеристик макароних виробів. Проте на вироби які закуповує Замовник якісні посвідчення надані не були так як замовник закуповує їх з наступними технічними характеристиками «Форма виробу за типом: фігурні (ріжки, спіральки, вермішель)».
В той час Переможець надає документи на спагеті, що не відповідає вимогам Замовника Форма виробу за типом: фігурні (ріжки, спіральки, вермішель).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Додаток № 1 Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаної на упаковці товару. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання»(цитата).
Згідно оприлюдненого документа якості файл «якісні посвідчення» на сторінці 11 на макаронні вироби, найсвіжіша партія, в кількості 7840 пачок, виготовлена 19.01.23 року.
Термін придатності -24 місяці.
Не складно порахувати, що даже на початок подачі Пропозиції, даний продукт мав кінцевий термін придатності 68%, а не 80%, як вимагалось.
Оскільки Учасник не надав ніяких пояснень, гарантійних листів, тощо, слід вважати, що саме з такими термінами придатності планується поставка макаронних виробів Замовнику ,що не відповідає умовам технічної документації.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Пункт 2 розділу 3 Тендерної документації Банківська гарантія Переможця файл «БГ №5423_15Г_Т_0 (вих529_29) від 23.08.2023р.» не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Згідно того ж наказу встановлена форма обов’язковість дотримання якої встановлено тендерною документацією.
Проте в наданій банківській гарантії відсутнє наступне словосполучення
Таким чином банківська гарантія також не відповідає вимогам Наказу.
Аналогічна позиція була висвітлена по закупівлі UA-2023-02-03-011213-a.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі UA-2023-02-03-011213-a скарга була задоволенна де було прибрано словосполучення (у разі, якщо гарантом є банк).
Враховуючи аналогічні рішення Колегії по даній справі та наявні порушення вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Пункт 2 розділу 3 тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності банківської гарантії відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Так самою постановою підпунктом 15 пункту 26 чітко передбачено що банківська гарантія повинна містити підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта.
При перевірці файлу «БГ №5423_15Г_Т_0 (вих529_29) від 23.08.2023р. ТОВ КРАЇНА ВІЛЬНИХ" на сайті https://czo.gov.ua/verify видає помилку при перевірці сертифікату, що свідчить відсутність підтвердження наявності підпису на документах уповноваженої особи банку.
Так само і на сайті «https://ca.diia.gov.ua/verify»:
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Якісні посвідчення
2. Витяг з ДСТУ 7697:2015.
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР Сергій КЛИНЧУК
Пов'язані документи:
Учасник
- IMAGE 2023-10-04 15_08_25.jpg 04.10.2023 17:27
- Якісні посвідчення.pdf 04.10.2023 17:27
- IMAGE 2023-10-04 15_08_24.jpg 04.10.2023 17:27
- Скарга АМКУ 10_2023.pdf 04.10.2023 17:27
- Рішення від 06.10.2023 № 15969.pdf 06.10.2023 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2023 № 16685.pdf 19.10.2023 12:57
- Рішення від 18.10.2023 № 16685.pdf 23.10.2023 17:42
- Лист заперечення 09.10.2023 16:51
- Лист заперечення .pdf 09.10.2023 16:51
- Матеріали що додаються.pdf 09.10.2023 16:51
- Декларація виробника (якісне посвідчення) _60 та копія посвідчення про якість і безпеку макаронних виробів_КУ-2405001.pdf 09.10.2023 16:51
- Експлуатаційний дозвіл Кр.В..pdf 09.10.2023 16:51
- серт ISO 22000_1.pdf 09.10.2023 16:51
- серт ISO 22000_2.pdf 09.10.2023 16:51
- серт ISO 9001_1.pdf 09.10.2023 16:51
- серт ISO 9001_2.pdf 09.10.2023 16:51
- серт ISO 14000.pdf 09.10.2023 16:51
- гар лист щодо погодження з техн_ кільк та якісними вимогами.pdf 09.10.2023 16:51
- Договір Профдезінфекція Авто КВ.pdf 09.10.2023 16:51
- Договір Профдезінфекція склад_офіс КВ.pdf 09.10.2023 16:51
- Акт обробки авто КВ серпень 2023.pdf 09.10.2023 16:51
- Акт обробки авто КВ липень 2023.pdf 09.10.2023 16:51
- Акт обробки склад_офіс КВ серпень 2023р (1).pdf 09.10.2023 16:51
- Акт обробки склад_офіс КВ липень 2023р.pdf 09.10.2023 16:51
- Гарантійний лист щодо достовірності інформації.pdf 09.10.2023 16:51
- гар лист щодо відповідності встановленим держ стандартам.pdf 09.10.2023 16:51
- інфо довідкка про товар.pdf 09.10.2023 16:51
- Лист запит _7704 від 02.10.2023р.pdf 09.10.2023 16:51
- Відповідь на лист запит про підтвердження інформації від 03.10 2023.pdf 09.10.2023 16:51
- БГ _5423_15Г_Т_0 (вих529_29) від 23.08.2023р..pdf 09.10.2023 16:51
- Гарантійний лист щодо строку гарантії якості.pdf 09.10.2023 16:51
- БГ _5423_15Г_Т_0 (вих529_29) від 23.08.2023р. ТОВ КРАЇНА ВІЛЬНИХ.pdf.p7s.p7s 09.10.2023 16:51
- Лист запит _7867 від 05.10.2023р.docx 09.10.2023 16:51
- 20231005_093322.docx.p7s 09.10.2023 16:51
- ЛИСТ-ВІДПОВІДЬ _721_29 від 05.10.2023р..docx 09.10.2023 16:51
- ЛИСТ-ВІДПОВІДЬ.docx.p7s.p7s 09.10.2023 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2023 17:35
Дата розгляду скарги:
18.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2023 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2023 17:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємось з рішенням АМКУ.
Вимога
Є відповідь
невідповідність технічним вимогам.
Номер:
2b68801420954841a5e6fe62ac504520
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-011313-a.c3
Назва:
невідповідність технічним вимогам.
Вимога:
Протоколом №347 від 29 09 23 р. Уповноваженою особою Тетяною Журавльовою ,переможцем в даній закупівлі визнано ТОВ"Країна вільних" . ТОВ НВФ "Віконт" категорично не погоджується з даним рішенням,оскільки ,на мою думку,пропозиція Учасника ,не відповідає технічним вимогам . ПО ПЕРШЕ. В Додатку 1 Замовник прописав вимоги якості щодо крупи гречаної першого гатунку ,яка повинна відповідати вимогам ДСТУ 7697:2015 .Також прописано відсоток доброякісного ядра крупі,який повинен складати не меньше 99.5% .Згідно ДСТУ 7697:2015 ( КРУПИ ГРЕЧАНІ ) кількість доброякісного ядра в крупі першого гатунку ,повинно бути не меньше 99.2% ,в другого гатунку ,не меньше 86.4 %. Даний показник визначається лабораторно ,з інтервалом в 0.1 % Прописуючи дану вимогу Замовник виявляв бажання отримати крупу гречану, з більшим відсотком доброякісного ядра,а саме 99.5% ніж той граничний рівень ,який передбачено ДСТУ 99.2% . В складі своєї тендерної документації Учасник ,на підтвердження п.1 ДОД.1 надав декларацію виробника №60 від 18.08.23р. з якої вбачається ,що продукція, крупа гречана відповідає нормативному документу ДСТУ 7697 .В свою чергу Учасник не довів документально,та не надав ніяких поясненнь(як по яловичині і свинині) що крупа гречана,яка буде постачатися Замовнику буде містити доброякісного ядра 99.5% ПО ДРУГЕ. В Дод.1 прописані вимоги до форми МАКАРОННИХ ВИРОБІВ ,які повинні бути за типом :ФІГУРНІ (РІЖКИ ,СПІРАЛЬКИ ,ВЕРМИШЕЛЬ) В складі тендерної документації Учасник оприлюднив Посвідчення про якість від 24.04 23р ,яке посвідчує якість макароних виробів твердих сортів ТМ МакМай" ,АЛЕ ФОРМА макаронних виробів зазначена "ВЕРМИШЕЛЬ ДОВГА "СПАГЕТТІ" ,що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки за ФОРМОЮ ,даний вид ,не є ФІГУРНИМИ МАКАРОННИМИ ВИРОБАМИ. ПО ТРЕТЄ Згідно з Дод.1 ,ЗАЛИШКОВИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ОТРИМАНОГО ПРОДУКТУ НЕ МЕНЬШЕ 85% ВІД ЗАГАЛЬНОГО. Згідно оприлюдненого документа якості на макаронні вироби,найсвіжіша партія ,в кількості 7840 пачок ,виготовлена 19.01.23року. Термін придатності -24 місяці .Не складно порахувати,що даже на початок подачі Пропозиції ,даний продукт мав кінцевий термін придатності 68%,а не 85% ,як вимагалось. Оскільки Учасник не надав ніяких поясненнь ,гарантійних листів ,тощо,слід вважати,що саме з такими термінами придатності планується поставка макаронних виробів Замовнику ,що не відповідає умовам технічної документації. Враховуючи вищенаведене,прошу прийняти Скаргу до розгляду,та відхилити пропозицію ТОВ "Країна Вільних",як таку,що не відповідає умовам технічної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2023 22:57
Вирішення:
Добрий день. Шановний учасник, Замовником уважно проаналізовано вимогу № UA-2023-08-17-011313-a.c3, та встановлено, що вона не підлягає задоволенню.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" надано декларацію виробника (якісне посвідчення) №60 від 18 серпня 2023 року , в якому виробник підтверджує, що крупа гречана ядриця швидкорозварювана 1 гатунку (1кг) відповідає ДСТУ 7697:2015. Також учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист-згода з усіма технічними, кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі. Крім того , в інформаційній довідці про товар Учасник підтвердив інформацію, що відсоток доброякісного ядра не менше 99.5% та надав гарантійний лист згоду з усіма технічними , кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі. Також учасник в тендерній документації надав гарантійний лист щодо достовірності інформації, в якому гарантував що надає достовірну інформацію та несе відповідальність за її достовірність. Щодо лабораторного підтвердження, то такі документи не вимагались умовами тендерної документації.
В інформаційній довідці про товар, що надана в тендерній пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» міститься інформація про технічні та якісні характеристики в якій зазначено, макаронні вироби виготовлені з борошна твердих сортів пшениці вищого ґатунку 400 г поліпропіленовий пакет. Відповідність ДСТУ 7043:2020 ТМ «Мак-Май» ФОП Гавриленко Ю.В.
Також учасник надає копію посвідчення про якість і безпеку макаронних виробів №КУ-2405001 групи А , клас «екстра» від 24 квітня 2023 року ДСТУ 7043:2020 вказаного виробника , яке серед іншого містить інформацію про те, що це макарони групи А, з твердих сортів пшениці відповідність ДСТУ 7043:2020 з описом характеристик товару, які відповідають вимогам ТД Замовника. Щодо твердження у Вимозі про те , що Учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» у складі тендерної пропозиції подає макаронні вироби з твердих сортів пшениці не фігурні , а вермішель довга"Спагетті», то Замовником в Додатку №1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема Склад ,асортимент продуктів харчування, що входять до продуктового набору ПРОДУКТОВИЙ НАБІР№2 зокрема Пункт 14 містить характеристики складової продуктового набору макаронні вироби : Форма виробу за типом: фігурні (ріжки, спіральки, вермішель). Вермішель макаронний виріб у вигляді тонких довгих паличок або тонких коротких паличок . Також на сайті виробника ТМ «Мак-Май» міститься інформація про види макаронних виробів з твердих сортів пшениці, зокрема ріжки, спіраль, вермішель по 400 г вагою , які є фігурними. Згідно Додатку №1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ визначено , що «До всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовується вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації. Якщо учасником пропонується еквівалентний товар, вказується його повне найменування тип та марка». За технічними параметрами та характеристиками товар відповідає вимогам , зазначеним у тендерній документації.. Щодо терміну придатності, то Замовником в Додатку№1 ТД визначено що: «Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання». ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» у складі своєї пропозиції надав гарантійний лист щодо строку гарантії якості , у якому гарантує що строк придатності товару в момент поставки становитиме не менше 80% від загального придатності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
6d88b2231eb245fabe32dd30e1b0cd04
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-011313-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
Тел..(044)594-64-12
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«КРАЇНА ВІЛЬНИХ»
Код ЄДРПОУ 45122822
Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А
Електронна пошта: freeland2023@ukr.net
Тел.. 0977834529
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ 03198563
Адреса: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Електронна адреса: vidnosyny@meta.ua
тел..+380671735975
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-08-17-011313-a
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
17.08.2023 року КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі Замовник), було оголошено процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями, ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-17-011313-a (далі Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 28 серпня 2023 року.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій в Закупівлі взяли участь два учасника:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" 1 252 591,40
UAH з ПДВ 1 252 591,40
UAH з ПДВ
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" 1 366 009,20
UAH з ПДВ 1 366 009,20
UAH з ПДВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації 12 вересня 2023 року Протоколом №282 щодо прийняття Рішення уповноваженою особою Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської Ради Переможцем даної закупівлі визначено ТОВ "НВФ "ВІКОНТ". В даному протоколі зазначається, зокрема: «Встановлено, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, умовам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі».
Учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» не погоджується з Рішенням Замовника з наступних підстав:
По перше: Розділ ІІІ. ТД Замовника Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) містить вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно ДОДАТКУ 1 Тендерної документації).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати (тощо), що підтверджують відповідність предмета закупівлі - викладено у ДОДАТКУ 1 до цієї Тендерної документації».
Додаток №1 ТД Замовника містить Технічні вимоги (технічну специфікацію) згідно якої потрібно надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Продуктові набори для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення в кількості --- 2 482 штук код ДК 021:2015 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні.
Згідно ст..23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)»
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Додаток 1. Технічка» в якому вказує, зокрема Найменування, одиницю виміру, загальну кількість товару, кількість зазначених товарів у продуктовому наборі, проте деякі складові набору не містять інформації, про товар, який пропонується учасником, а лише декларують вимоги замовника. Зокрема це стосується таких складових як Олія соняшникова рафінована ємкістю не менше 920 г відповідає ДСТУ 4492:2017 – Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" у своїй технічній специфікації вказує :
В даному випадку відсутня інформація про вагу запропонованого продукту, декларуються лише вимоги Замовника до ваги- не менше 920г, а також зазначено, ті характеристики які мають бути, замість тих які є в тому конкретному товарі, що пропонується Учасником.
Те ж саме стосується продукції Свинина тушкована не менше 500 г Ж/Б відповідає ДСТУ 4450:2005 Свинина тушкована - фасовка не менше 500 г. Технічна специфікація Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ» (за формою Замовника, зазначеною у ДОДАТКУ 1) не містить інформації, про конкретну вагу товару, який пропонується учасником. Зазначено тільки, що продукт відповідає ДСТУ 4450:2005 та виробником є ТОВ «ОННИС». Згідно декларації виробника ТОВ фірма «ОНИСС» №ПБ13-16396, поданої Учасником у складі тендерної пропозиції, свинина тушкована має вагу 525 г. Подана за формою замовника технічна специфікація лише декларує вимоги замовника зокрема щодо ваги не менше 500, та складу продукту.
Аналогічна ситуація стосується складової продуктового набору Печиво не менше 160 г відповідає ДСТУ 3781:2014.
Учасник у своїй технічній специфікації зазначає, що печиво не менше 160г відповідає ДСТУ 3781:2014 (ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика»). Також Учасник надає копію декларації виробника/посвідчення про якість №34 від 11.01.23року (вимагалась Додатком №1 ТД Замовника «для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору)».
Зі змісту вищезгаданого документа можна зробити припущення, що Учасник мав на увазі цукрове печиво До кави пряжене молоко 185г (припущення базується на тому факті, що даний товар відмічений у Декларації виробника/посвідчення про якість №34 від 11.01.23року іншим кольором). Хоча це лише припущення, тому що існує ще один документ, завантажений Учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ» – «Сертиф.печиво цукрове та здобне до 28.04.24», який засвідчує відповідність продукції печиво цукрове та печиво здобне відповідає ТУ У 15.8-00382059.001-2003.
Обоє подані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (Декларація виробника №34 та Сертифікат відповідності) за змістом підходять під вимогу п.1 Додатку №1 ТД Замовника про надання документів підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, з різницею в нормативному документі, згідно якого продукт виготовлено виробником.
Складова запропонованого Учасником набору Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії – фасовка 230-240 г., Ж/Б також не містить конкретної ваги продукту та посилання на нормативний документ, згідно якого даний продукт виготовлено.
П.5 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
По друге: В Додатку №1 ТД Замовника «Склад продуктовий набір №2» вимагалось Макаронні вироби – пачки масою від 400 г. Колір однотипний з кремовим або жовтим відтінком, відповідний даному сорту борошна. Смак і запах властивий цьому виду виробів, без стороннього присмаку і запаху.
Форма виробу за типом: фігурні (ріжки, спіральки, вермішель). Макаронні вироби виготовлені з борошна твердих сортів пшениці вищого гатунку. Залишковий термін зберігання отриманого продукту не менше 85% від загального.
Сухі, по якості і безпечності відповідають встановленим державним стандартам, запаковані в споживчу тару, кожна одиниця якої має пакувальний ярлик
Кожна одиниця упаковки забезпечується маркувальним ярликом: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, склад, дата виготовлення, придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, калорійність, позначення нормативних документів на відповідність товару ДСТУ/ТУ.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ» не надає підтвердження, що макаронні вироби, запропоновані у складі тендерної пропозиції виготовлені з твердих сортів пшениці вищого ґатунку. Дана інформація відсутня у Декларації виробника (Якісне посвідчення) №21/08-23 від 21 серпня 2023 року, наданого Учасником у складі тендерної пропозиції чи інших документах, що вимагались ТД Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, поданих Учасником.
Отже Учасник не довів, що запропонований у складі тендерної пропозиції продукт – макаронні вироби відповідають вимогам технічної специфікації Замовника.
По третє : в п. 7. Додатку №1ТД Замовника вимагалось:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
- Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію усіх приміщень та дезінфекцію автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт дійсні на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року) та акти виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, виданий на ім’я Учасника.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ» не надав Акти виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, виданих на ім’я Учасника.
По четверте: В Додатку №4 ТД Замовника «Кваліфікаційні критерії» вимагалось:
1.1. Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника.
Надана Учасником ТОВ НВФ Віконт Довідка не підписана керівником та немає печатки підприємства, що виключає можливість підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО:
- Прийняти Скаргу до розгляду;
- Скасувати Рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі UA-2023-08-17-011313-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, учасника ТОВ НВФ Віконт;
- Розглянути пропозиції наступних Учасників, відповідно до діючого законодавства України.
ДОДАТКИ:
- Копія Протоколу №282 щодо прийняття Рішення уповноваженою особою Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської Ради;
- Додаток №1 Тендерної документації Замовника;
- «Додаток 1 Технічка»;
- Копія Декларації №ПБ13-16396;
- Копія Декларації виробника/посвідчення про якість №34 від 11.01.23року;
- Копія Сертифіката відповідності на печиво цукрове та печиво здобне («Сертиф.печиво цукрове та здобне до 28.04.24»);
- Копія Декларації виробника (Якісне посвідчення) №21/08-23 від 21 серпня 2023 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Нова редакція Додаток 1 .docx 14.09.2023 08:41
- Проколол УО № 282 від 12.09.2023.pdf 14.09.2023 08:41
- Скарга.pdf 14.09.2023 08:41
- Сертиф. Печиво цукрове та здобне до 28.04.24 (1).jpg 14.09.2023 08:41
- ДеклВироб Рошен 11.01.2023.pdf 14.09.2023 08:41
- Деклар. вироб. крупи.pdf 14.09.2023 08:41
- копія декларації виробника.pdf 14.09.2023 08:41
- Скарга (1).docx 14.09.2023 08:41
- Додаток 1 Технічка (1).pdf 14.09.2023 08:41
- рішення від 18.09.2023 № 14790.pdf 18.09.2023 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2023 № 15240.pdf 26.09.2023 12:56
- рішення від 25.09.2023 № 15240.pdf 28.09.2023 10:52
- ДОДАТКИ: 1. Додаток №1 Тендерної документації Замовника 20.09.2023 11:45
- Лист заперечення pdf 20.09.2023 11:45
- Лист -заперечення 20.09.2023 11:45
- 2. «Додаток 1 Технічка 20.09.2023 11:45
- 3.СанОбробка Авто 13-07-23-07 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 5.СанОбробка Авто 03-08-13-08 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 4. СанОбробка Авто 03-07-13-07 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 7.СанОбробка Авто 24-07-03-08 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 6.СанОбробка Авто 14-08-24-08 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 9.Мед.книжка Гладун В.О. 20.09.2023 11:45
- 8.СанОбробка Авто 28-08-04-09 2023 pdf 20.09.2023 11:45
- 10.Мед.книжка Клинчук А.В. 20.09.2023 11:45
- 11.Довідка про наявність працівників. 20.09.2023 11:45
- 12. Нова редакція ТД замовника 20.09.2023 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2023 14:30
Дата розгляду скарги:
25.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.09.2023 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2023 10:53
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2023 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Погоджуємось з рішенням АМКУ.
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
581a77e4aab34a23a051e7e744f3e823
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-011313-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Пунктами 8 таблиць Продуктовий набір №1 та Продуктовий набір №2 Додатку №1 до Тендерної документації замовником встановлено технічні вимоги до товару «Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії – фасовка 230-240 г., Ж/Б». Зокрема встановлено вимогу, надати документи що підтверджують якість та безпечність продукції згідно ГОСТ, ДСТУ, що діють на території України. Таким чином, замовник встановив вимогу, що товар повинен відповідати виключно ГОСТ та ДСТУ.
Відповідно до ст. 268 Господарського кодексу України, якість товарів може визначатися стандартами, технічним умовам (у разі наявності), іншою технічною документацією, яка встановлює вимоги до їх якості. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію», технічними умовами - є нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема: розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Таким чином, підтвердження якості продукції здійснюється не лише встановленими стандартами ГОСТ, ДСТУ, а й технічними умовами (ТУ У), які розроблені та дотримуються підприємствами, що є виробниками товару.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, якою встановлені вимоги щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Встановивши вимогу підтвердження відповідності товару лише ГОСТ, ДСТУ, замовник встановив дискримінаційну умову до тих учасників (втому числі до учасників - виробників товару), які поставляють товар, що відповідає технічним вимогам (ТУ У), чим порушив вимоги ст. 5, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, виробники Товару «консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії» виробляють товар згідно технічних умов (ТУ У), а тому вимога дотримання виключно ГОСТ, ДСТУ, призведе до неможливості подання тендерної пропозиції жодним учасником.
Враховуючи вищенаведене просимо внести наступні зміни до п. 8 таблиць Продуктовий набір №1 та Продуктовий набір №2 Додатку №1 до Тендерної документації, виклавши останній абзац пункту в редакції: «Документи що підтверджують якість та безпечність продукції згідно ГОСТ/ або ДСТУ/ або ТУ У виробника, що діють на території України.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2023 11:05
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі.
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені.до документації.
Статус вимоги:
Задоволено