• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2023 13:54 - 24.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо листа з «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків»

Номер: e97090cdeb8d491c819393525fb9c239
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-17-007339-a.c4
Назва: щодо листа з «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків»
Вимога:
Доброго дня! в тендерній документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари. Ця вимога має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів з особливостями, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Більш того, з огляду на те, що відповідно до викладеному у Вашій вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати наведену вимогу тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище вимога документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у в зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення вказаної вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

маржа постачальника

Номер: e9b65f6239c8402a8d0ba95e50a3a5dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-17-007339-a.c3
Назва: маржа постачальника
Вимога:
Доброго дня, Оскільки Ви змінами ввели показник М - маржа в розділ "Оцінка тендерної пропозиції", то логічно ввести цей показник і в Проект Договору, а саме у формули в Додатку 2 до Тендерної документації, щоб прибуток постачальника був незмінним протягом періоду постачання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затвердженні Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення, тому у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Необгрунтовані вимоги до предмета закупівлі

Номер: fd62a41fa76e454098c3e35edac4854b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-17-007339-a.c2
Назва: Необгрунтовані вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити з Тендерної Документації наступні пункти - 16,17,18,19,20,21 та 22- оскільки предметом закупівлі є елетрична енергія, то незрозуміло, чим Ви можете обгрунтувати необхідність знати про дезинфекцію приміщень учасника, про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022, показники важкості та напруженості праці і так далі... "16) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2022 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника. 17) Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року (Якщо об’єкти учасника розташовані на території більше ніж однієї області України, інформація надається від відповідної кількості територіальних органів ДСНС України по кожній області окремо). 18) На виконання вимог статті 18 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Учасники у складі тендерної пропозиції надають чинний договір на проведення профілактичних дезінфекційних заходів разом з підтверджуючими документами про проведення таких дезінфекційних заходів, а саме: акт приймання-передачі наданих послуг з дезінфекції або видаткова накладна. 19) На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці Учасника, зокрема за показниками важкості та напруженості праці, а саме: протокол проведення дослідження важкості та напруженості праці у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з висновком про те що, показники напруженості праці не перевищують допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. При цьому протокол проведення дослідження важкості та напруженості праці, що надається Учасником у складі тендерної пропозиції, повинен бути зроблений не пізніше одного року від дати проведення таких лабораторних досліджень, що зазначена у протоколі. 20) На виконання вимог ст.ст. 41, 42 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 56 від 21.03.2007 року «Про затвердження Типового положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про уповноважену найманими працівниками Учасника особу з питань охорони праці, що здійснює громадський контроль за додержанням законодавством про охорону праці в Учасника та не є відповідальним за дотриманням законодавства про охорону праці на підприємстві Учасника разом із положенням про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці, що затверджене загальними зборами трудового колективу Учасника, а також посвідчення про проходження навчання законів і нормативних актів про охорону праці особою, що вказана у довідці. 21) На виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці», а також пункту 2.2. розділу III. Вимоги щодо облаштування робочих зон, Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 67 від 25.01.2012 «Про затвердження Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці в частині відповідності мікроклімату в робочих приміщеннях Учасника згідно з ДСН 3.3.6.042-99 «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень», а саме: протокол проведення дослідження мікроклімату у кількості не меншою, аніж на одне робоче місце (професію) Учасника з висновком про те, що умови праці за показниками мікроклімату допустимі, які проведені підприємством або установою, атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу разом з підтверджуючими документами про це (лист або інформація) від Державної служби України з питань праці, що видане такому підприємству або установі. При цьому протокол проведення дослідження мікроклімату, що надається Учасником у складі тендерної пропозиції, повинен бути зроблений не пізніше одного року від дати проведення таких лабораторних досліджень, що зазначена у протоколі. 22) На виконання статті 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, пункту 5 Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337, Учасник у складі пропозиції надає наказ про призначення в Учасника, особи відповідальної за придбання та формування медичними засобами аптечки медичної для надання першої домедичної допомоги разом із відповідним додатком до наказу, яким затверджений перелік вкладень в аптечку медичну для надання першої домедичної допомоги, а також підтверджуючий документ про придбання аптечки медичної (видаткова накладна або акт приймання-передачі)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до Тендерної Документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо розподілу

Номер: 95368b09597c4e57981eef1a6cdc808c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-17-007339-a.c1
Назва: Щодо розподілу
Вимога:
Шановний Замовнику! на сторінці 24 вашої "тендерної документації" вказано, цитуємо: Споживач здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії оператору системи самостійно або через Постачальника, що визначається в умовах Договору на стадії укладання такого Договору про закупівлю". Вимагаємо видалити це твердження з документації та чітко прописати, чи включається тариф на розподіл до вартості закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до Тендерної Документації
Статус вимоги: Задоволено