-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»: Послуги з поточного ремонту автотранспорту та гарантійного технічного обслуговування окремого нового службового автотранспорту марки «RENAULT» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів); (50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
2 837 303.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 373.03 UAH
мін. крок: 1% або 28 373.03 UAH
Період оскарження:
17.08.2023 13:03 - 25.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога замовнику
Номер:
91de0797573241468c65a01144138967
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-006321-a.b4
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику щодо усунення порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 21.08.2023 18:46
- Протокол № 159-4 23.08.2023 відповідь на вимогу 3 .docx 23.08.2023 17:26
Дата подачі:
21.08.2023 18:46
Вирішення:
21.08.23, 18:46 в кабінет замовника – ГУНП в Одеській області надійшла вимога (UA-2023-08-17-006321-a.b4) від потенційного учасника відкритих торгів з особливостями UA-2023-08-17-006321-a ТОВ «АДІС-МОТОР» на закупівлю послуг відповідно до коду ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»: Послуги з поточного ремонту автотранспорту та гарантійного технічного обслуговування окремого нового службового автотранспорту марки «RENAULT» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів); (50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) про усунення дискримінаційних вимог та внесення змін в тендерну документацію:
1.Вимога учасника:
«внести зміни в додатку 1 до тендерної документації щодо кількості підіймачів вантажопідйомністю 3,5 тон – не менш п’яти або надати чітке обґрунтування вимоги»
Відповідь замовника:
«п. 1.1. у Додатку 1 щодо наявності технічного обладнання, матеріально-технічної бази зазначаємо, що саме наявність 10 підіймачів конче необхідно Замовнику, з метою швидкого та якісного проведення поточного ремонту службового автотранспорту, який буде використовуватись для збереження національних інтересів та територіальної цілісності України, а також для досягнення оперативного і повного припинення правопорушень, у т.ч. кримінальних. Одним із важливих завдань поліції є своєчасне направлення та прибуття на місце події оперативних служб, груп реагування патрульної поліції тощо. Якісне та швидке проведення першочергових заходів та невідкладних дій сприяє розкриттю кримінальних правопорушень, притягненню до встановленої законодавством відповідальності осіб, які його учинили, а також для забезпечення безперебійної роботи підрозділів Головного управління технічно справними транспортними засобами. За таких умов Замовник має на меті проводити поточний ремонт одразу не менше 10-х од. службового транспорту. Даний фактор дасть змогу, в періоду дії військового стану, протягом досить короткого проміжку часу провести ремонт автотранспорту Замовника. Крім цього, з метою зменшення ризику поставки запасних частин, в період дії військового стану, буде можливість продовжувати проведення поточного ремонту інших транспортних засобів, по яким відсутня потреба в очікувані поставки запасних частин і матеріалів». Вимогу відхилено.
2.Вимога учасника:
«внести зміни в додаток 1 до тендерної документації щодо наявності у Учасника електрогазозварників у кількості не менше 2 (двох) не нижче 4-го розряду або надати пояснення/обґрунтування, навіщо для виконання аж двох зварювальних робіт, Учасник повинен мати аж двох електрозварників не менше 4-го розряду».
Відповідь замовника:
«В п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені зміни, а саме: «електрогазозварник, у кількості не менше 1 (одного) не нижче 4-го розряду. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом». Вимога задоволена.
3.Вимога учасника:
«внести зміни в додаток 1 до тендерної документації щодо наявності у Учасника слюсарів з ремонту автомобілів та/або колісних транспортних засобів у кількості не менше 10 (десяти) не нижче саме 4-го розряду або надати пояснення/обґрунтування, для чого необхідно вимагати від Учасників у наявності 10!!! автослюсарів не менше 4-го розряду, коли сам Замовник в додатку 3 «Технічне завдання» не планує виконувати капітальні ремонти вузлів та агрегатів».
Відповідь замовника:
«Вимоги, викладені замовником в п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаємо, що саме наявність 10 слюсарів не нижче 4-го розряду конче необхідні Замовнику, з метою швидкого та якісного проведення поточного ремонту службового автотранспорту, який буде використовуватись для збереження національних інтересів та територіальної цілісності України, а також для досягнення оперативного і повного припинення правопорушень, у т.ч. кримінальних. Одним із важливих завдань поліції є своєчасне направлення та прибуття на місце події оперативних служб, груп реагування патрульної поліції тощо. Якісне та швидке проведення першочергових заходів та невідкладних дій сприяє розкриттю кримінальних правопорушень, притягненню до встановленої законодавством відповідальності осіб, які його учинили, а також для забезпечення безперебійної роботи підрозділів Головного управління технічно справними транспортними засобами. За таких умов Замовник має на меті проводити поточний ремонт одразу не менше 10-ти од. службового транспорту, що потребує наявність 10 кваліфікованих слюсарів. Даний фактор дасть змогу, в період дії військового стану, протягом досить короткого проміжку часу провести ремонт автотранспорту Замовника. Крім цього, з метою зменшення ризику поставки запасних частин, в період дії військового стану, буде можливість продовжувати проведення поточного ремонту інших транспортних засобів, по яким відсутня потреба в очікуванні поставки запасних частин і матеріалів». Вимогу відхилено.
4.Вимога учасника:
«внести зміни в додаток 1 до тендерної документації щодо наявності у Учасника майстра з діагностики та налагодження високовольтних систем гібридних автомобілів з підтвердженням наявності зазначеного працівника в складі пропозиції Учасник повинен надати документ, що підтверджує проходження таким працівником навчання в сертифікованому учбовому центрі виробника гібридних систем, а саме – виключити цю вимогу, так як в Україні не має сертифікованого учбового центру виробника гібридних систем, або вказати, саме в якому учбовому центрі повинні проходити навчання даного фахівця».
Відповідь замовника:
«п. 1.2. у Додатку 1 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаємо, що в технічному завданні є наявні автомобілі з гібридними системами, в яких велика напруга. Не кожний майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування (автоелектрик) має відповідний рівень доступу з електробезпеки. Пройти навчання і отримати відповідний сертифікат можливо в навчальному центрі BOSCH (ТОВ «Роберт БОШ ЛТД»)». Вимогу відхилено.
5.Вимога учасника:
«Внести зміни до тендерної документації, а саме: транспортні засоби Renault, на які розповсюджуються гарантійні зобов’язання виробника, видалити в окремий лот закупівлі».
Відповідь замовника:
«В Україні працюють 37 офіційних представництв марки Renault, найближчими до м. Одеса є представництва в м. Миколаїв, м. Біла Церква, м. Вінниця, м. Кропивницький. Отже, забезпечити проведення ремонту автотранспорту та гарантійного технічного облуговування є можливість не у одного учасника, а принаймні у чотирьох. Стосовно проведення ремонту за однією адресою в м. Одеса, учасники можуть укласти договір субпідряду з СТО, у якого є в наявності вся матеріально-технічна база, яка вимагається замовником, а також укласти договір про співпрацю з офіційним дилером/представником марки Renault. Крім того, проведення ремонту за однією адресою, є вкрай важливим з міркувань безпеки для замовника, так як транспортні засоби, що ремонтуються, призначені для охорони громадського порядку, охорони державного кордону, відбиття агресії російської федерації, тому контроль за виконанням робіт, доступ до транспортних засобів повинен бути у обмеженого кола осіб». Вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та порушення Замовником законодавства України з публічних закупівель
Номер:
e99923529cb044dda145cc5daf6009d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-006321-a.a3
Назва:
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та порушення Замовником законодавства України з публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Головним управлінням Національної поліції в Одеській області (надалі – Замовник) велектронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-08-17-006321-a.
- Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»: Послуги з поточного ремонту автотранспорту та гарантійного технічного обслуговування окремого нового службового автотранспорту марки «RENAULT» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів); (50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Уважно вивчивши та проаналізувавши тендерну документацію (Далі — тендерна документація), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО» вважає, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та наше право – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО», як потенційного учасника процедури закупівлі на участь у закупівлі рівноцінно з іншими учасниками ринку, потенційну перемогу та отримання прибутку від господарської діяльності.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО» вважає, що Замовником в тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, до ОДНОГО учасника, виходячи з наступного:
В п. 22 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником викладено наступну вимогу:
«При обслуговуванні транспортних засобів марки Renault Кузов №№ (VIN): __________, _______, ________ на які розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, Учасник повинен залучати субпідрядні організації, які мають статус офіційного дилера/представника марки Renault для відмітки в сервісній книжці.) На підтвердження чого надається гарантійний лист від офіційного дилера, адресований замовнику про співпрацю та скан-копія чинного дилерського договору (без додатків). Або Учасник сам повинен мати статус офіційного дилера/представника марки Renault. На підтвердження чого надається скан-копія чинного дилерського договору (без додатків).»
Також Замовником в п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагається:
«Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги.»
В п. 16 розділу 5 Додатку 1 Замовником вимагається надання наступного документу:
Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.
Також в Додатку 3 до тендерної документації міститься наступна інформація:
«Зважаючи на те, що вищезазначені автомобілі знаходяться в м. Одесі та експлуатуються в межах міста Одеси та Одеської області, для здійснення безперебійного, термінового та належного технічного обслуговування автомобілів марки «RENAULT» та з метою раціонального використання часових та фінансових ресурсів, технічне обслуговування доцільно здійснювати за місцем його розташування та використання, а саме на території міста Одеси.»
Окремо вважаємо за необхідне довести до відома інформацію, що СУТТЄВО ВАЖЛИВА при розгляді даних вимог:
У місті Одеса наявний лише ОДИН офіційний дилер/представник марки Renault, а саме ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173)
Розглядаючи всі вищенаведені вимоги, можна дійти до висновку, що виконати всі умови даної тендерної документації зможе лише один учасник, а саме той, хто являється офіційним дилером/представником марки Renault (ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173)), оскільки:
1. «Потенційний учасник обов’язково повинен залучати субпідрядні організації, які мають статус офіційного дилера/представника марки Renault абоУчасник сам повинен мати статус офіційного дилера/представника марки Renault.»
Залучення субпідрядних організацій в даному випадку НЕМОЖЛИВО, оскільки відповідно до п. 1.1. Додатку 1 та п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документаціїусі без винятку види послуг з ремонту повинні надаватися за однією адресою, що саме по собі звужує коло учасників до ОДНОГО - ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173), який являється офіційним дилером/представником марки Renault).
2. «Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги.»
Надати послуги за однією адресою, будь який потенційний учасник, окрім офіційного дилера/представника марки Renault (ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173) НЕ ЗМОЖЕ, оскільки обов’язковою умовою є залучення такого дилера/представника, відповідно частина послуг, щодо гарантійних транспортних засобів, повинна надаватися на потужностях такого дилера/представника.
Підкреслюємо, що в технічних вимогах наявні 40 транспортних засобів, З ЯКИХ ЛИШЕ ЧАСТИНА ГАРАНТІЙНИХ , а САМЕ – 11 ОДИНИЦЬ , однак є вимога щодо надання всіх без винятку послуг за однією адресою, тобто такі послуги зможе виконати тільки ОДИН учасник - ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173), який є ЄДИНИМ дилером/представником марки Renault у місті Одеса.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО», 18 серпня 2023 о 12:31 було подано вимогу до Замовника, з приводу усунення дискримінаційних вимог та усунення порушення законодавства України з публічних закупівель.
Дана вимога задоволена не була, та Замовником21 серпня 2023 о 10:21 була надана наступна відповідь:
«Розглянувши зазначену вимогу, на виконання вимог ч.1 статті 24 Закону з урахуванням пункту 54 Особливостей, я, уповноважена особа, вирішила надати учаснику відповідь наступного змісту:
«Так, в м. Одеса офіційним дилером/представником марки Renault, є ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173). В Україні працюють 37 представництв, найближчими до м. Одеса є представництва в м. Миколаїв, м. Біла Церква, м. Вінниця, м. Кропивницький. Отже, забезпечити проведення ремонту автотранспорту та гарантійного технічного облуговування є можливість не у одного учасника, а принаймні у чотирьох. Стосовно проведення ремонту за однією адресою в м. Одеса, учасники можуть укласти договір субпідряду з СТО, у якого є в наявності вся матеріально-технічна база, яка вимагається замовником, а також укласти договір про співпрацю з офіційним дилером/представником марки Renault. Крім того, проведення ремонту за однією адресою, є вкрай важливим з міркувань безпеки для замовника, так як транспортні засоби, що ремонтуються, призначені для охорони громадського порядку, охорони державного кордону, відбиття агресії російської федерації, тому контроль за виконанням робіт, доступ до транспортних засобів повинен бути у обмеженого кола осіб».»
Замовник підтверджує, що в місті Одеса наявний лише один офіційний дилер/представникмарки Renault, а саме ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173), проте обґрунтування відмови у задоволенні такої скарги, а саме посилання щодо наявності «В Україні 37 представництв, найближчими до м. Одеса є представництва в м. Миколаїв, м. Біла Церква, м. Вінниця, м. Кропивницький.» ТОВ «БЕРЛІНА АВТО»вкрай незрозуміле, оскільки за вимогами тендерної документації, всі без виключення послуги повинні надаватися У МІСТІ ОДЕСА:
Як вже зазначалося вище, відповідно до Додатку 3 тендерної документації:
«Зважаючи на те, що вищезазначені автомобілі знаходяться в м. Одесі та експлуатуються в межах міста Одеси та Одеської області, для здійснення безперебійного, термінового та належного технічного обслуговування автомобілів марки «RENAULT» та з метою раціонального використання часових та фінансових ресурсів, технічне обслуговування доцільно здійснювати за місцем його розташування та використання, а саме на території міста Одеси»
А як підтвердив самЗамовник, у місті Одеса наявний лише один офіційний дилер/представник марки Renault -ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173), тому виходячи з даної відповіді,Замовник протирічить свої же вимогам та з незрозумілих підстав указав на 37 представництв по Україні, вимагаючи при цьому надання послуг виключно в місті Одеса.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо такі вимоги ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників до одного, оскільки в місті Одеса наявний лише один дилер/представник марки Renault, а саме ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173) та всі без виключення послуги повинні надаватися за однією адресою та тільки в місті Одеса.
Вважаємо такі вимоги неприпустимими та такими, що грубо обмежують наше право як учасника на участь в даній процедурі закупівлі, оскільки в технічний вимогах ЛИШЕ ЧАСТИНА транспортних засобів ( 11 автомобілів) вимагає надання послуг з гарантійного ремонту, тоді як технічне обслуговування та ремонт більшої кількості транспортних засобів ( 29 одиниць), які не вимагають саме гарантійного технічного обслуговування, може виконати будь- який потенційний учасник. Окремо хочемо зазначити, що вартість гарантійного обслуговування 11 автомобілів складає приблизно 60000 ( шістдесят тисяч) гивень при очікуваній вартості закупівлі 2 837 303 ( два мільйони вісімсот тридцять сім тисяч триста три гривні), тобто приблизно 2 % , однак незважаючи не цей факт Замовник обмежує участь всіх потенційних учасників закупівлі окрім ТОВ АВТО ГРУП+ ,
Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено зокрема, але не виключно, у Рішеннях:
- Рішення Колегії № 16976-р/пк-пз від 26.07.2021
-Рішення Колегії № 17014-р/пк-пз від 26.07.2021
- Рішення Колегії № 16821-р/пк-пз від 22.07.2021
- Рішення Колегії № 17006-р/пк-пз від 26.07.2021
- Рішення Колегії № 16423-р/пк-пз від 19.07.2021
тощо
Дані рішення та висновки окремо доводять правоту позиції Скаржника, в усіх частинах даної скарги.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» просить зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, що описані вище, одним з наступних шляхів:
1. Видалити всі гарантійні транспортні засоби, які відповідно до дискримінаційних вимог, зможе виконати лише один потенційний учасник, для уникнення порушення закону України «Про публічні закупівлі», В ОКРЕМИЙ ЛОТ, з відокремленням технічних вимог, що стосуються гарантійного обслуговування.
АБО
2. Відмінити процедуру закупівлі та опублікувати дві окремі процедури закупівлі, для гарантійних транспортних засобів та для не гарантійних транспортних засобів.
ВВАЖАЄМО ТАКОЖ ЗА НЕОБХІДНЕ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА НАСТУПНЕ:
Детально проаналізувавши умови тендерної документації нами було виявлено порушення законодавства України з публічних закупівель, що допущено Замовником при оголошенні закупівлі, а саме публікація 2 закупівель з однаковим предметом закупівлі та технічним завдання до нього:
В Додатку 3 до тендерної документації викладено перелік технічних вимог до предмету закупівлі, а саме перелік транспортних засобів, що відповідно до умов закупівлі потребують послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту, зокрема, але не виключно:
1. Модель: SKODAFABIA, Кузов №(VIN): TMBDB16Y333785292, Рік випуску: 2005 р/н 161256
2. Модель: SKODAOCTAVIA Кузов №(VIN): TMBDE01U74B012211, Рік випуску: 2004, р/н 160181
3. Модель: FIATDOBLO Кузов №(VIN): ZFA26300006L63729, Рік випуску: 2018, р/н 162040
4. Модель: TOYOTAPRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U505631660, Рік випуску: 2013, р/н 161623
5. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282907, Рік випуску: 2017, р/н 161636
6. Модель: TOYOTALANDCRUISER Кузов №(VIN): JTEHT05J902045207 Рік випуску: 2003, р/н 160008
7. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC57778106, Рік випуску: 2017, р/н 161648
8. Модель: BMW 730 Кузов №(VIN): WBAGE61050DN51791, Рік випуску: 2001, р/н 161943
9. Модель: TOYOTACAMRY Кузов №(VIN): JTDBF30K500006788, Рік випуску: 2001, р/н 162202
10. Модель: TOYOTARAV 4 Кузов №(VIN): JTMBB31VX06005993, Рік випуску: 2005, р/н 160457
11. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282911, Рік випуску: 2017, р/н 161868
12. Модель: TOYOTAPRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U901681243, Рік випуску: 2013, р/н 161624
13. Модель: RENAULTDUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRCL8549305607, Рік випуску: 2013, р/н 161515
14. Модель: SKODAOCTAVIA Кузов №(VIN): TMBAD2NE6JB006268, Рік випуску: 2017, р/н 161916
15. Модель: VOLKSWAGENTRANSPORTER Кузов №(VIN): WV1ZZZ7HZ8H039367, Рік випуску: 2007, р/н BH3118HT
16. Модель: RENAULTTRAFIC Кузов №(VIN): VF13JL61862005234 Рік випуску: 2018, р/н 161991
17. Модель: TOYOTACAMRY Кузов №(VIN): JTDBF38K400156198 Рік випуску: 2004, р/н BH0301BH
18. Модель: SKODAFABIA Кузов №(VIN): TMBBC45J18B501441 Рік випуску: 2007, р/н 162030
19. Модель: RENAULTDUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRC8547106405 Рік випуску: 2012, р/н 161434
20. Модель: TOYOTAPRADO Кузов №(VIN): JTEBU25J730015895 Рік випуску: 2003, р/н 160003
21. Модель:RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): Рік випуску: , р/н 161643
22. Модель:VOLKSWAGEN - PASSAT Кузов №(VIN): WVWZZZ3BZ4E306334, Рік випуску:2004 , р/н 160014
23. Модель: TOYOTALANDCRUISER Кузов №(VIN): JT000000010000000, Рік випуску: 2001, р/н 161277
24. Модель: TOYOTA - AVALON Кузов №(VIN): 4T1BK36B98U300116, Рік випуску: 2008, р/н 162178
Однак в системі публічних закупівель Prozorro наявна закупівля з ідентифікаційним номером UA-2023-07-24-008652-a, предмет закупівлі ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту.
В Додатку 3 до закупівлі UA-2023-07-24-008652-a також викладено перелік транспортних засобів, що відповідно до умов закупівлі потребують послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту, а саме:
1. Модель: SKODAFABIA, Кузов №(VIN): TMBDB16Y333785292, Рік випуску: 2005 р/н 161256
2. Модель: SKODAOCTAVIA Кузов №(VIN): TMBDE01U74B012211, Рік випуску: 2004, р/н 160181
3. Модель: FIATDOBLO Кузов №(VIN): ZFA26300006L63729, Рік випуску: 2018, р/н 162040
4. Модель: TOYOTAPRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U505631660, Рік випуску: 2013, р/н 161623
5. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282907, Рік випуску: 2017, р/н 161636
6. Модель: TOYOTALANDCRUISER Кузов №(VIN): JTEHT05J902045207 Рік випуску: 2003, р/н 160008
7. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC57778106, Рік випуску: 2017, р/н 161648
8. Модель: BMW 730 Кузов №(VIN): WBAGE61050DN51791, Рік випуску: 2001, р/н 161943
9. Модель: TOYOTACAMRY Кузов №(VIN): JTDBF30K500006788, Рік випуску: 2001, р/н 162202
10. Модель: TOYOTARAV 4 Кузов №(VIN): JTMBB31VX06005993, Рік випуску: 2005, р/н 160457
11. Модель: RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282911, Рік випуску: 2017, р/н 161868
12. Модель: TOYOTAPRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U901681243, Рік випуску: 2013, р/н 161624
13. Модель: RENAULTDUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRCL8549305607, Рік випуску: 2013, р/н 161515
14. Модель: SKODAOCTAVIA Кузов №(VIN): TMBAD2NE6JB006268, Рік випуску: 2017, р/н 161916
15. Модель: VOLKSWAGENTRANSPORTER Кузов №(VIN): WV1ZZZ7HZ8H039367, Рік випуску: 2007, р/н BH3118HT
16. Модель: RENAULTTRAFIC Кузов №(VIN): VF13JL61862005234 Рік випуску: 2018, р/н 161991
17. Модель: TOYOTACAMRY Кузов №(VIN): JTDBF38K400156198 Рік випуску: 2004, р/н BH0301BH
18. Модель: SKODAFABIA Кузов №(VIN): TMBBC45J18B501441 Рік випуску: 2007, р/н 162030
19. Модель: RENAULTDUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRC8547106405 Рік випуску: 2012, р/н 161434
20. Модель: TOYOTAPRADO Кузов №(VIN): JTEBU25J730015895 Рік випуску: 2003, р/н 160003
21. Модель:RENAULTSANDERO Кузов №(VIN): Рік випуску: , р/н 161643
22. Модель:VOLKSWAGEN - PASSAT Кузов №(VIN): WVWZZZ3BZ4E306334, Рік випуску:2004 , р/н 160014
23. Модель: TOYOTALANDCRUISER Кузов №(VIN): JT000000010000000, Рік випуску: 2001, р/н 161277
24. Модель: TOYOTA - AVALON Кузов №(VIN): 4T1BK36B98U300116, Рік випуску: 2008, р/н 162178
Замовником (Головним управлінням Національної поліції в Одеській області) процедуру закупівлі UA-2023-07-24-008652-a було відмінено, однак ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", Код ЄДРПОУ:36454084 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), за результатом якої 16.08.2023 АМКУ було прийнято рішення:
«16.08.2023 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 12906-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЕРЛІНА АВТО" від 04 серпня 2023 № UA-2023-07-24-008652-a.b1 Комісія постановила зобов'язати Головне управління Національної поліції в Одеській області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 – 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-24-008652-a».
Отже Замовник (Головне управління Національної поліції в Одеській області) зобов’язаний скасувати рішення провідміну процедури закупівлі UA-2023-07-24-008652-a та у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, продовжити проведення процедури закупівлі.
Зіставивши ці дві закупівлі, та факт прийняття рішення АМКУ шодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-07-24-008652-a, вбачається наявність у Замовника (Головного управління Національної поліції в Одеській області) двох процедур закупівлі, із однаковим предметом закупівлі, та повне дублювання 24 одиниць транспортних засобів з дублюванням технічних вимог до них, іншими словами – Замовником оголошено 2 закупівлі з АБСОЛЮТНО ІДЕНТИЧНИМИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ ТА ІДЕНТИЧНИМ РЕМОНТОМ ЩОДО ТАКИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.
Додатково звертаємо увагу комісії на той факт, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО» було висунуто до Замовника вимогу, з приводу цього порушення та запропоновано видалити ідентичні транспортні засоби із другої закупівлі, проте ця вимога також задоволена НЕ БУЛА.
Даний факт є дуже грубим порушення законодавства із публічних закупівель, оскільки проведення 2 закупівель за ідентичним предметом закупівлі (ідентичними транспортними засобами та технічними вимогами до них)НЕПРИПУСТИМО.
Замовником не додержано законодавчо встановленої процедури, а саме періоду оскарження закупівлі UA-2023-07-24-008652-a, вслід чого, у замовника наявні 2 опубліковані процедури закупівлі по ремонту одних й тих самих транспортних засобів.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРЛІНА АВТО» просить звернути на даний факт увагу та прийняти відповідні міри.
Більше того, Замовником було підтверджено даний факт у відповіді на вимогу, що була подана ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» 18 серпня 2023 о 18:16 щодо закупівлі UA-2023-08-17-006321-a, а саме:
«Відповідно до доповідної записки заступника начальника центру-начальника АВ ЦЗ ГУНП в Одеській області від 15.08.2023 № 3789 про необхідність проведення ремонтних робіт службового автотранспорту та резолюції керівництва ГУНП, 17.08.2023 в електронній системі Прозорро оголошено відкриті торги з особливостями, UA-2023-08-17-006321-a на закупівлю послуг відповідно до коду ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»: Послуги з поточного ремонту автотранспорту та гарантійного технічного обслуговування окремого нового службового автотранспорту марки «RENAULT» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів); (50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) (далі - Закупівля). Перелік транспортних засобів дійсно частково співпадає з переліком, який був зазначений в скасованій закупівлі UA-2023-07-24-008652-a. Однак, перелік робіт, запчастин та кількість послуг було збільшено, а очікувану вартість закупівлі відповідно до оновлених цінових пропозицій, навпаки – зменшено.
Враховуючи зазначене, Замовником не можуть бути внесені зміни до тендерної документації, викладені в вашій вимозі, оскільки, відповідно до пункту 14 Особливостей запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону, у річному плані серед іншого, повинна міститися інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Вносячи зміни відповідно до вашої вимоги, Замовником мають бути внесені зміни і до річного плану закупівель та зменшено очікувану вартість закупівлі, що неможливо здійснити під час проведення закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі UA-2023-08-17-006321-a, рішення комісії АМКУ щодо закупівлі UA-2023-07-24-008652-a не було прийнято та Замовником, враховуючи нагальну потребу у проведенні ремонту службового автотранспорту, було оголошено нову закупівлю зі змінами, що відповідають сьогоднішній потребі.
Враховуючи, що станом на сьогодні повний текст рішення комісії АМКУ в закупівлі UA-2023-07-24-008652-a відсутній, Замовник не має можливості виконати його належним чином, однак після оприлюднення повного тексту, будуть вжиті заходи щодо виконання рішення АМКУ та усунення порушень».
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» та супутніх нормативно правових актів є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною четвертою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Відповідно до частин першої-четвертої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Вищезазначені дії призвели до позбавлення права Скаржника бути учасником та потенційним переможцем процедури закупівлі (UA-2023-08-17-006321-a), чим грубо порушені положення частини 1, 2, 6 статті 5 Закону, пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, статті 22 Закону, та виглядають як штучно створені перешкоди для участі потенційних учасників в процедурі закупівлі.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Замовником порушені основні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких:
відкритість та прозорвсть на всіх стадіях закупівель;
об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
Також наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовуємо і тим, що Скаржник є потенційним Учасником відповідної процедури, та цілком правомірно претендує на визнання його пропозиції такою, що повністю відповідає умовам тендерної документації та укладення договору із Замовником.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на наведене, вважаємо, що процедурі закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги, що штучно звужують коло потенційних учасників, суперечать законодавчо встановленим нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Дії замовника щодо встановлення дискримінаційних вимогсвідчать про порушення замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника видалити всі гарантійні транспортні засоби, які відповідно до дискримінаційних вимог, зможе виконати лише один потенційний учасник, для уникнення порушення закону України «Про публічні закупівлі», В ОКРЕМИЙ ЛОТ, з відокремленням технічних вимог, що стосуються гарантійного обслуговування або відмінити процедуру закупівлі та опублікувати дві окремі процедури закупівлі, для гарантійних транспортних засобів та для не гарантійних транспортних засобів.
3. Зобов’язати Замовника усунути порушення чинного законодавства України з публічних закупівель в частини наявності одночасно двох процедур закупівлі з абсолютно ідентичним предметом закупівлі та техничними вимогами ( 24 автомобіля) .
Використані Скаржником докази, що додаються до Скарги:
- Тендерна документації з додатками
- Додаток 3 до тендерної документації у закупівлі UA-2023-07-24-008652-a
- Протокол № 21.08.2023 відповідь на вимогу 2
- Протокол № 156-8 18.08.2023 відповідь на вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до ТД ст.16 п.47 .docx 21.08.2023 14:18
- Додаток 2 до ТД Проект договору.docx 21.08.2023 14:18
- Додаток 3 до ТД Технічне завдвння.xls 21.08.2023 14:18
- Додаток 4 до ТД Цінова пропозиція (5).xls 21.08.2023 14:18
- Протокол _ 21.08.2023 відповідь на вимогу 2.docx 21.08.2023 14:18
- Додаток 3 до ТД Технічні вимоги UA-2023-07-24-008652-a.xls 21.08.2023 14:18
- СКАРГА.docx 21.08.2023 14:18
- Тендерна документація.docx 21.08.2023 14:18
- Скарга.pdf 21.08.2023 14:18
- Протокол _ 156-8 18.08.2023 відповідь на вимогу.docx 21.08.2023 14:18
- рішення від 23.08.2023 № 13282.pdf 23.08.2023 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2023 № 13906.pdf 04.09.2023 15:13
- Рішення від 01.09.2023 № 13906.pdf 06.09.2023 18:08
- Пояснення в АМКУ 25.08.2023 UA-2023-08-17-006321-a.docx 25.08.2023 12:17
- Пояснення в АМКУ від 25.08.2023.pdf 25.08.2023 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2023 14:55
Дата розгляду скарги:
01.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.08.2023 15:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.09.2023 18:09
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
39935432d7dc4e728120ed6ecba92c4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-006321-a.c2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник,
Детально проаналізувавши умови тендерної документації нами було виявлено наступні дискримінаційні вимоги:
В п. 22 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації Замовником викладено наступну вимогу а також вимагається надання наступного документу:
«При обслуговуванні транспортних засобів марки Renault Кузов №№ (VIN): __________, _______, ________ на які розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, Учасник повинен залучати субпідрядні організації, які мають статус офіційного дилера/представника марки Renault для відмітки в сервісній книжці.) На підтвердження чого надається гарантійний лист від офіційного дилера, адресований замовнику про співпрацю та скан-копія чинного дилерського договору (без додатків). Або Учасник сам повинен мати статус офіційного дилера/представника марки Renault. На підтвердження чого надається скан-копія чинного дилерського договору (без додатків).»
Із даної вимоги можна дійти висновку, що потенційним учасником за даною процедурою закупівлі може стати лише ОДИН учасник, а саме тільки офіційний дилер/представник марки Renault, з огляду на наступне:
В п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагається, зокрема:
Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги.
Також, п. 16 розділу 5 Додатку 1 вимагається, зокрема, наступне:
Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.
Дані вимоги унеможливлюють залучення субпідрядних організації, оскільки усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника повинні проводитись за однією адресою та Учасник повинен залучати субпідрядні організації, які мають статус офіційного дилера/представника марки Renault для відмітки в сервісній книжці або Учасник сам повинен мати статус офіційного дилера/представника марки Renault, що саме по собі звужує коло учасників до одного, оскільки згідно даних вимог всі роботи повинні проводитись на потужностях офіційного дилера/представника марки Renault.
Тобто виконати всі умови даної тендерної документації зможе лише один учасник, а саме той, хто являється офіційним дилером/представником марки Renault, що являються грубим порушення чинного законодавства України в частині встановлення дискримінаційних вимог та штучного звуження кола потенційних учасників, в даному випадку до одного учасника.
Повідомляємо, що в м. Одеса, наявний лише ОДИН офіційний дилер/представник марки Renault, а саме ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173), що наводить на думку про заздалегідь упереджене ставлення Замовника до інших учасників та заздалегідь визначення переможця закупівлі.
Підсумовуючи все вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення дискримінаційних вимог одним із наступних шляхом:
1. Виділити всі гарантійні транспортні засоби, які зможе виконати лише один потенційний учасник, для уникнення дискримінаційних вимог, в окремий лот, з відокремленням технічних вимог, що стосуються гарантійного обслуговування.
АБО
2. Відмінити процедуру закупівлі та опублікувати дві окремі закупівлі, для гарантійних транспортних засобів та для не гарантійних транспортних засобів.
У разі невиконання вимоги, будемо вимушені звернутися до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ДАСУ) з вимогою проведення моніторингу закупівлі на предмет порушення законодавства з публічних закупівель, та притягнення уповноваженої особи до відповідальності та в Антимонопольний Комітет України зі скаргою, для усунення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 21.08.2023 відповідь на вимогу 2.docx 21.08.2023 10:21
Дата подачі:
18.08.2023 12:31
Вирішення:
Розглянувши зазначену вимогу, на виконання вимог ч.1 статті 24 Закону з урахуванням пункту 54 Особливостей, я, уповноважена особа, вирішила надати учаснику відповідь наступного змісту:
«Так, в м. Одеса офіційним дилером/представником марки Renault, є ТОВ "АВТО ГРУП+" (Код ЄДРПОУ: 35880173). В Україні працюють 37 представництв, найближчими до м. Одеса є представництва в м. Миколаїв, м. Біла Церква, м. Вінниця, м. Кропивницький. Отже, забезпечити проведення ремонту автотранспорту та гарантійного технічного облуговування є можливість не у одного учасника, а принаймні у чотирьох. Стосовно проведення ремонту за однією адресою в м. Одеса, учасники можуть укласти договір субпідряду з СТО, у якого є в наявності вся матеріально-технічна база, яка вимагається замовником, а також укласти договір про співпрацю з офіційним дилером/представником марки Renault. Крім того, проведення ремонту за однією адресою, є вкрай важливим з міркувань безпеки для замовника, так як транспортні засоби, що ремонтуються, призначені для охорони громадського порядку, охорони державного кордону, відбиття агресії російської федерації, тому контроль за виконанням робіт, доступ до транспортних засобів повинен бути у обмеженого кола осіб».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення публічних закупівель
Номер:
9dfacb3a37384072bd3692471dabe2da
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-17-006321-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення публічних закупівель
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник,
Детально проаналізувавши умови тендерної документації нами було виявлено наступне:
В Додатку 3 до тендерної документації викладено перелік технічних вимог до предмету закупівлі, а саме перелік транспортних засобів, що відповідно до умов закупівлі потребують послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту, зокрема, але не виключно:
1. Модель: SKODA FABIA, Кузов №(VIN): TMBDB16Y333785292, Рік випуску: 2005 р/н 161256
2. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBDE01U74B012211, Рік випуску: 2004, р/н 160181
3. Модель: FIAT DOBLO Кузов №(VIN): ZFA26300006L63729, Рік випуску: 2018, р/н 162040
4. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U505631660, Рік випуску: 2013, р/н 161623
5. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282907, Рік випуску: 2017, р/н 161636
6. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JTEHT05J902045207 Рік випуску: 2003, р/н 160008
7. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC57778106, Рік випуску: 2017, р/н 161648
8. Модель: BMW 730 Кузов №(VIN): WBAGE61050DN51791, Рік випуску: 2001, р/н 161943
9. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF30K500006788, Рік випуску: 2001, р/н 162202
10. Модель: TOYOTA RAV 4 Кузов №(VIN): JTMBB31VX06005993, Рік випуску: 2005, р/н 160457
11. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282911, Рік випуску: 2017, р/н 161868
12. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U901681243, Рік випуску: 2013, р/н 161624
13. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRCL8549305607, Рік випуску: 2013, р/н 161515
14. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBAD2NE6JB006268, Рік випуску: 2017, р/н 161916
15. Модель: VOLKSWAGEN TRANSPORTER Кузов №(VIN): WV1ZZZ7HZ8H039367, Рік випуску: 2007, р/н BH3118HT
16. Модель: RENAULT TRAFIC Кузов №(VIN): VF13JL61862005234 Рік випуску: 2018, р/н 161991
17. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF38K400156198 Рік випуску: 2004, р/н BH0301BH
18. Модель: SKODA FABIA Кузов №(VIN): TMBBC45J18B501441 Рік випуску: 2007, р/н 162030
19. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRC8547106405 Рік випуску: 2012, р/н 161434
20. Модель: TOYOTA PRADO Кузов №(VIN): JTEBU25J730015895 Рік випуску: 2003, р/н 160003
21. Модель:RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): Рік випуску: , р/н 161643
22. Модель:VOLKSWAGEN - PASSAT Кузов №(VIN): WVWZZZ3BZ4E306334, Рік випуску:2004 , р/н 160014
23. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JT000000010000000, Рік випуску: 2001, р/н 161277
24. Модель: TOYOTA - AVALON Кузов №(VIN): 4T1BK36B98U300116, Рік випуску: 2008, р/н 162178
Однак в системі публічних закупівель Prozorro наявна закупівля з ідентифікаційним номером UA-2023-07-24-008652-a, предмет закупівлі ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту.
В Додатку 3 до закупівлі UA-2023-07-24-008652-a також викладено перелік транспортних засобів, що відповідно до умов закупівлі потребують послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту, а саме:
1. Модель: SKODA FABIA, Кузов №(VIN): TMBDB16Y333785292, Рік випуску: 2005 р/н 161256
2. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBDE01U74B012211, Рік випуску: 2004, р/н 160181
3. Модель: FIAT DOBLO Кузов №(VIN): ZFA26300006L63729, Рік випуску: 2018, р/н 162040
4. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U505631660, Рік випуску: 2013, р/н 161623
5. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282907, Рік випуску: 2017, р/н 161636
6. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JTEHT05J902045207 Рік випуску: 2003, р/н 160008
7. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC57778106, Рік випуску: 2017, р/н 161648
8. Модель: BMW 730 Кузов №(VIN): WBAGE61050DN51791, Рік випуску: 2001, р/н 161943
9. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF30K500006788, Рік випуску: 2001, р/н 162202
10. Модель: TOYOTA RAV 4 Кузов №(VIN): JTMBB31VX06005993, Рік випуску: 2005, р/н 160457
11. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282911, Рік випуску: 2017, р/н 161868
12. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U901681243, Рік випуску: 2013, р/н 161624
13. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRCL8549305607, Рік випуску: 2013, р/н 161515
14. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBAD2NE6JB006268, Рік випуску: 2017, р/н 161916
15. Модель: VOLKSWAGEN TRANSPORTER Кузов №(VIN): WV1ZZZ7HZ8H039367, Рік випуску: 2007, р/н BH3118HT
16. Модель: RENAULT TRAFIC Кузов №(VIN): VF13JL61862005234 Рік випуску: 2018, р/н 161991
17. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF38K400156198 Рік випуску: 2004, р/н BH0301BH
18. Модель: SKODA FABIA Кузов №(VIN): TMBBC45J18B501441 Рік випуску: 2007, р/н 162030
19. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRC8547106405 Рік випуску: 2012, р/н 161434
20. Модель: TOYOTA PRADO Кузов №(VIN): JTEBU25J730015895 Рік випуску: 2003, р/н 160003
21. Модель:RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): Рік випуску: , р/н 161643
22. Модель:VOLKSWAGEN - PASSAT Кузов №(VIN): WVWZZZ3BZ4E306334, Рік випуску:2004 , р/н 160014
23. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JT000000010000000, Рік випуску: 2001, р/н 161277
24. Модель: TOYOTA - AVALON Кузов №(VIN): 4T1BK36B98U300116, Рік випуску: 2008, р/н 162178
Замовником (Головним управлінням Національної поліції в Одеській області) процедуру закупівлі UA-2023-07-24-008652-a було відмінено, однак ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", Код ЄДРПОУ:36454084 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), за результатом якої 16.08.2023 АМКУ було прийнято рішення:
«16.08.2023 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 12906-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЕРЛІНА АВТО" від 04 серпня 2023 № UA-2023-07-24-008652-a.b1 Комісія постановила зобов'язати Головне управління Національної поліції в Одеській області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 – 50110000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-24-008652-a».
Отже Замовник (Головне управління Національної поліції в Одеській області) зобов’язаний скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-07-24-008652-a та у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, продовжити проведення процедури закупівлі.
Зіставивши ці дві закупівлі, та факт прийняття рішення АМКУ шодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-07-24-008652-a, вбачається наявність у Замовника (Головного управління Національної поліції в Одеській області) двох процедур закупівлі, із однаковим предметом закупівлі, та повне дублювання 24 одиниць транспортних засобів, щодо яких мають відбутися послуги з поточного ремонту, іншими словами – вами оголошено 2 закупівлі за абсолютно ідентичним предметом закупівлі.
Даний факт є дуже грубим порушення законодавства із публічних закупівель, оскільки проведення 2 закупівель за ідентичним предметом закупівлі НЕПРИПУСТИМО.
Вимагаємо внести зміни в закупівлю UA-2023-08-17-006321-a для усунення порушення публічних закупівель та видалити транспортні засоби, які вже наявні в закупівлі UA-2023-07-24-008652-a, а саме:
1. Модель: SKODA FABIA, Кузов №(VIN): TMBDB16Y333785292, Рік випуску: 2005 р/н 161256
2. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBDE01U74B012211, Рік випуску: 2004, р/н 160181
3. Модель: FIAT DOBLO Кузов №(VIN): ZFA26300006L63729, Рік випуску: 2018, р/н 162040
4. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U505631660, Рік випуску: 2013, р/н 161623
5. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282907, Рік випуску: 2017, р/н 161636
6. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JTEHT05J902045207 Рік випуску: 2003, р/н 160008
7. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC57778106, Рік випуску: 2017, р/н 161648
8. Модель: BMW 730 Кузов №(VIN): WBAGE61050DN51791, Рік випуску: 2001, р/н 161943
9. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF30K500006788, Рік випуску: 2001, р/н 162202
10. Модель: TOYOTA RAV 4 Кузов №(VIN): JTMBB31VX06005993, Рік випуску: 2005, р/н 160457
11. Модель: RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): VF15SRCLC58282911, Рік випуску: 2017, р/н 161868
12. Модель: TOYOTA PRIUS Кузов №(VIN): JTDKN36U901681243, Рік випуску: 2013, р/н 161624
13. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRCL8549305607, Рік випуску: 2013, р/н 161515
14. Модель: SKODA OCTAVIA Кузов №(VIN): TMBAD2NE6JB006268, Рік випуску: 2017, р/н 161916
15. Модель: VOLKSWAGEN TRANSPORTER Кузов №(VIN): WV1ZZZ7HZ8H039367, Рік випуску: 2007, р/н BH3118HT
16. Модель: RENAULT TRAFIC Кузов №(VIN): VF13JL61862005234 Рік випуску: 2018, р/н 161991
17. Модель: TOYOTA CAMRY Кузов №(VIN): JTDBF38K400156198 Рік випуску: 2004, р/н BH0301BH
18. Модель: SKODA FABIA Кузов №(VIN): TMBBC45J18B501441 Рік випуску: 2007, р/н 162030
19. Модель: RENAULT DUSTER Кузов №(VIN): VF1HSRC8547106405 Рік випуску: 2012, р/н 161434
20. Модель: TOYOTA PRADO Кузов №(VIN): JTEBU25J730015895 Рік випуску: 2003, р/н 160003
21. Модель:RENAULT SANDERO Кузов №(VIN): Рік випуску: , р/н 161643
22. Модель:VOLKSWAGEN - PASSAT Кузов №(VIN): WVWZZZ3BZ4E306334, Рік випуску:2004 , р/н 160014
23. Модель: TOYOTA LAND CRUISER Кузов №(VIN): JT000000010000000, Рік випуску: 2001, р/н 161277
24. Модель: TOYOTA - AVALON Кузов №(VIN): 4T1BK36B98U300116, Рік випуску: 2008, р/н 162178
У разі невиконання вимоги щодо видалення вищевикладених транспортних засобів з предмету закупівлі, будемо вимушені звернутися до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ДАСУ) з вимогою проведення моніторингу закупівлі на предмет порушення законодавства з публічних закупівель, та притягнення уповноваженої особи до відповідальності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до ТД Технічні вимоги.xls 17.08.2023 16:21
- Додаток 3 до ТД Технічне завдвння.xls 17.08.2023 16:21
- Протокол № 156-8 18.08.2023 відповідь на вимогу.docx 18.08.2023 18:16
Дата подачі:
17.08.2023 16:21
Вирішення:
«Відповідно до доповідної записки заступника начальника центру-начальника АВ ЦЗ ГУНП в Одеській області від 15.08.2023 № 3789 про необхідність проведення ремонтних робіт службового автотранспорту та резолюції керівництва ГУНП, 17.08.2023 в електронній системі Прозорро оголошено відкриті торги з особливостями, UA-2023-08-17-006321-a на закупівлю послуг відповідно до коду ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»: Послуги з поточного ремонту автотранспорту та гарантійного технічного обслуговування окремого нового службового автотранспорту марки «RENAULT» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів); (50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) (далі - Закупівля). Перелік транспортних засобів дійсно частково співпадає з переліком, який був зазначений в скасованій закупівлі UA-2023-07-24-008652-a. Однак, перелік робіт, запчастин та кількість послуг було збільшено, а очікувану вартість закупівлі відповідно до оновлених цінових пропозицій, навпаки – зменшено.
Враховуючи зазначене, Замовником не можуть бути внесені зміни до тендерної документації, викладені в вашій вимозі, оскільки, відповідно до пункту 14 Особливостей запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону, у річному плані серед іншого, повинна міститися інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Вносячи зміни відповідно до вашої вимоги, Замовником мають бути внесені зміни і до річного плану закупівель та зменшено очікувану вартість закупівлі, що неможливо здійснити під час проведення закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що на момент оголошення закупівлі UA-2023-08-17-006321-a, рішення комісії АМКУ щодо закупівлі UA-2023-07-24-008652-a не було прийнято та Замовником, враховуючи нагальну потребу у проведенні ремонту службового автотранспорту, було оголошено нову закупівлю зі змінами, що відповідають сьогоднішній потребі.
Враховуючи, що станом на сьогодні повний текст рішення комісії АМКУ в закупівлі UA-2023-07-24-008652-a відсутній, Замовник не має можливості виконати його належним чином, однак після оприлюднення повного тексту, будуть вжиті заходи щодо виконання рішення АМКУ та усунення порушень».
Статус вимоги:
Відхилено