• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Набої

Торги не відбулися

1 243 068.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 215.34 UAH
Період оскарження: 17.08.2023 12:47 - 24.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна та некоректна вимога

Номер: 5d74014425794cb481f60fe9c70ceebc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-17-006024-a.b1
Назва: Дискримінаційна та некоректна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" усі закупівлі повинні здійснюватися за декількома принципами, у тому числі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо поділити закупівлю по лотам відповідно до найменувань набоїв. Це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до більш вигідних умов для замовника закупівлі. Об’єднання даних найменувань в один лот закупівлі робить вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до більшості учасників та призводить до невиправданих переваг окремих постачальників, що суттєво зменшує коло учасників закупівлі та не сприяє здоровій конкуренції. Під час дії військового стану вагомим чинником ефективного виконання замовником є повноцінне та своєчасне матеріально-технічне забезпечення . Безальтернативна закупівля продукції, яка запропонована Замовником, передбачає корупційну складову, призводить до порушення принципу максимальної економії, ефективності при проведенні закупівель та до збиків державного бюджету. У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо віднести «(Набої калібру 9х18 Makarov (з кулею зі свинцевим осердям)» та «(Набої калібру 5,45х39 мм( з кулею зі сталевим/свинцевим осердям)» до окремих лотів закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу I “ Загальні положення” Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з пунктом 5 розділу I “ Загальні положення” Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є його правом, а не обов’язком. Замовник не погоджується з Вашим твердженням щодо встановлення дискримінаційних вимог, оскільки у даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Щодо можливих збитків державного бюджету слід зазначити, що Замовник має статус юридичної особи і здійснює некомерційну господарську діяльність на засадах госпрозрахунку за рахунок коштів, які надходять по укладеним договорам від замовників охоронних послуг і будь-якого бюджетного фінансування для здійснення Замовником закупівель товарів, послуг чи робіт діючим законодавством не передбачено.
Статус вимоги: Відхилено