• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цифрові нагрудні відеокамери

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості).

Завершена

417 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 085.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2023 17:43 - 21.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e25a25540e144c9ab180c7c0fa3a8bf1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-011737-a.c3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника 05.09.2023 року прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 122, відповідно до якого учасника - ТОВАРИСТВО ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" – визнано переможцем закупівлі. У прийнятому рішенні зазначено : «Згідно протоколу розкриття тендерну пропозицію з найнижчою ціною надав учасник - ТОВ «АЛТАЮР»- ціна пропозиції 350 000,00 грн. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛТАЮР» відповідає вимогам тендерної документації та Закону. ….. Враховуючи вищевказане, керуючись статтею 11 Закону, Положенням про уповноважену особу по проведенню процедур закупівель / спрощених закупівель ГУНП в Черкаській області, затвердженим наказом від 30.12.2021 № 3535, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю цифрових нагрудних відеокамер (ДК021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»), ID UА-2023-08-16-011737-а, ТОВ «АЛТАЮР» із сумою тендерної пропозиції 350 000,00 гривень з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостями в силу наступних обставин. Відповідно до пункту 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” . 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Розділом 5 (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації п. 2 Інша інформація, пп. 12 чітко визначено : Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. Разом з тим, учасником ТОВ "АЛТАЮР" в порушення вищевказаних вимог, не було надано гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі ….. . При прийнятті рішення 05.09.2023 року, яке оформлене протоколом № 122 Замовник ці обставини не врахував та не відхилив пропозицію учасника, як таку яка - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визначення учасника ТОВ "АЛТАЮР» переможцем Закупівлі - є необґрунтованим. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, Прошу: Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 122 від 05.09.2023, про визначення учасника ТОВ «АЛТАЮР» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Вашу вимогу розглянуто, рішення щодо повернення до кваліфікації та відхилення ТОВ "АЛТАЮР" буде прийнято та оприлюднено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відхилення пропозиції учасника переможця

Номер: aaf1fabc1dac4a3a86e2bf5e9e0b4761
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-011737-a.a2
Назва: Відхилення пропозиції учасника переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! До учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" Вами подано вимогу про усунення невідповідностей, яку учасник мав виправити до 26 серпня 2023 18:07. Учасником ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" не було усунуто дану невідповідніть у визначений законодавством строк. Таким чином вимагаємо скасувати рішення щодо оголошення учасника ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Вашу вимогу розглянуто, рішення щодо повернення до кваліфікації та відхилення ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" буде прийнято та оприлюднено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 16c251d7725a4f20b3a23d22b2221092
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-011737-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику! В додатку 2 до ТД зазначена вимога до акумуляторної батареї: "Знімний, Li-ion" та час запису відео "Не менше ніж 8 годин запису відео". Якщо основним критерієм Замовника є тривалість запису відео, то прошу видалити або виправити вимогу щодо змінної батареї. Наприклад Учасники можуть запропонувати відеореєстратор з вбудованим акумулятором ємністю від 4400 мАг з можливістю запису відео від 15 до 20 годин, що є кращою за технічними характеристиками, ніж заявлено Замовником. Але дискримінаційна вимога щодо конструктивної особливості акумулятора не надає можливість приймати участь у закупівлі та пропонувати кращий товар. Вбудований акумулятор має краще характеристики та зручний у користуванні, оскільки немає необхідності тримати з собою змінний акумулятор і змінювати його. З урахуванням викладеного, задля усунення дискримінаційних вимог, з метою рівного ставлення до учасників та надання можливості учасникам приймати участь і пропонувати кращий товар за технічними характеристиками, прошу визначити критерій щодо тривалості запису відео, або загальної ємності акумулятора, а не до його конструктивної особливості (змінний чи ні). З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які в першу чергу повинні відповідати специфіці службової діяльності працівників Замовника. Вважаємо Вашу вимогу некоректною, оскільки на теперішній час на ринку представлені різноманітні моделі відеореєстраторів, технічні характеристики яких відповідають вимогам тендерної документації за даною закупівлею і жоден суб’єкт господарювання не позбавлений можливості здійснити поставку саме потрібного Замовнику товару. При цьому, незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено