-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Корекційне обладнання для ресурсних кімнат закладам загальної середньої освіти в комплекті
Торги відмінено
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2023 16:23 - 21.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
9288d5b2111240b7bd823e98da8d172b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-16-010533-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця ФОП Прокопів Олена Михайлівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне визначення переможця.pdf 20.09.2023 17:26
- рішення від 22.09.2023 № 15160.pdf 22.09.2023 16:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2023 № 15753.pdf 04.10.2023 12:56
- рішення від 03.10.2023 № 15753.pdf 05.10.2023 17:34
- СЕС (3).pdf 25.09.2023 16:16
- СЕС коврик.pdf 25.09.2023 16:16
- СЕС іграшки.pdf 25.09.2023 16:16
- Прояснення по суті скарги від 25.09.2023.pdf 25.09.2023 16:16
- СЕС Теслик.pdf 25.09.2023 16:16
- пояснення до АМКУ 25.09.2023.doc 25.09.2023 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2023 17:28
Дата розгляду скарги:
03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2023 16:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.10.2023 17:34
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сферi публiчних закупiвель при прийняті рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать вимогам законодавства і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника
Номер:
321dcf6cf7324ad5acfa26a0e9aee5be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-16-010533-a.c1
Назва:
Скарга
щодо порушення Замовником законодавства у сферi публiчних закупiвель при прийняті рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать вимогам законодавства і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника
Скарга:
Скарга: Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю Корекційне обладнання для ресурсних кімнат закладам загальної середньої освіти в комплекті (37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2023-08-16-010533-a) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) за процедурою відкритих торгів з особливостями.
Для участі у даній закупівлі було подано дві пропозиції, а саме:
№
УЧАСНИК ПОЧАТКОВА ПРОПОЗИЦІЯ
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
1 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" 94 400,00
94 400,00
2 ФО-П "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" 102 000,00
102 000,00
28 серпня 2023 року Замовником Учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" було висунуто вимогу про усунення невідповідностей, а саме: « Гарантійний лист що запропонований товар новий, та є таким, що не був у використанні із зазначенням гарантійного строку експлуатації вказати кількість років предмету закупівлі. Кольорові зображення товару для оцінки відповідності зовнішнього вигляду - не менше трьох з різних ракурсів». В даному випадку Замовником не правомірно було застосовано «повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель», оскільки пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено: « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)». Тобто що «Гарантійний лист що запропонований товар новий, та є таким, що не був у використанні із зазначенням гарантійного строку експлуатації вказати кількість років предмету закупівлі», що «Кольорові зображення товару для оцінки відповідності зовнішнього вигляду - не менше трьох з різних ракурсів» відносяться інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та не підлягають виправленю, а тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" враховуючи дані не відповідності мала бути відхилена Замовником, як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
29 серпня 2023 року Замовником протоколом розгляду тендерних пропозицій пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" переможною та прийнято рішення про укладення договору з даним Учасником. Скаржник не погоджується з даним рішенням враховуючи раніше зазначені факти та у зв’язку з неврахованою Замовником невідповідністю пропозиції даного Учасника, оскільки згідно Додатку №1 пункту 5 тендерної документації на вимогу: «Надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або інший документ щодо посвідчення якості, безпечності, встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію) або висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (окрім Російського та Білоруського виробника), що підтверджує безпеку та якість запропонованого обладнання в закладах освіти» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" не надало жодного документу, який би підтверджував якість наступних позицій:
№1- Ігровий диван Дидактика,
№2 - Великий дидактичний набір Фребеля HEGA 11 коробок + поле для складання + методичка укр.мовою.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині застосування норми передбаченої пунктом 49 Особливостей щодо пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" порушують вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель (частина перша статті 5 Закону), зокрема – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФО-П "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" беручи участь у відповідній процедурі закупівлі та претендуючи на укладення договору з Замовником у майбутньому, подавши тендерну пропозицію має право на об’єктивний та упереджений підхід Замовника до розгляду пропозиції всіх Учасників.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону, з урахуванням Особливостей, та Конституцією України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 30.08.2023 21:07
- Рішення від 01.09.2023 № 13875.pdf 01.09.2023 16:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2023 № 14402.pdf 12.09.2023 13:04
- Рішення від 11.09.2023 №14402.pdf 13.09.2023 17:15
- лист №1096.pdf 05.09.2023 15:06
- Інформація по суті скарги на запит АМКУ 05.09.2023.pdf 05.09.2023 15:06
- Порівняльна таблиця (1).pdf 05.09.2023 15:06
- Довідка,гарантійні листи (1).pdf 05.09.2023 15:06
- Інформацією по суті скарги на запит АМКУ 05.09.2023.docx 05.09.2023 15:06
- СЕС2.pdf.pdf 05.09.2023 15:06
- Рішення про відхилення від 14.09.2023.pdf 15.09.2023 08:15
- Протокол про скасування рішення від 14.09.2023.pdf 15.09.2023 08:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2023 21:15
Дата розгляду скарги:
11.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2023 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2023 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2023 08:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2023 № 14402-р/пк-пз відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради повідомляє про скасування рішення про визначення приватного підприємства "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" переможцем за процедурою закупівлі — "Корекційне обладнання для ресурсних кімнат закладам загальної середньої освіти в комплекті" згідно оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-16-010533-a.
Додатки до листа :
1. Протокол про скасування рішення про про визначення переможця ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» від 14.09.2023.
2. Протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2» від14.09.2023року.