• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне(канцелярські товари)

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2023 15:19 - 22.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Скасування дискримінаційних вимог

Номер: 6801ff70f08a49e6b6901e8d65337d2c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-008584-a.b3
Назва: Скасування дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на наявність дискримінаційних вимог до Учасників у тендерній документації на закупівлю № UA-2023-08-16-008584-a. Зокрема, у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в другому абзаці п. 5.2. від Учасників вимагається «…документ, який підтверджує що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, що пропонуються Учасником, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (якщо Учасник не є виробником товару)». На цій підставі цією вимогою від участі у конкурентній боротьбі у відкритих торгах усуваються компанії, які мають офіційні договори з виробниками, імпортерами, дистриб’юторами на поставку товарів відомих торговий марок, але не є їх офіційними представниками або дистриб’юторами. В абзаці 4,5 п.5.3 «На папір А3» вимагається надати сертифікати про те, що «…система екологічного менеджменту Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT», а також «…система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).» Виникає питання, яким чином наявність, чи відсутність цих сертифікатів ISO екологічного управління і менеджменту якості, виданих торговій компанії, яка тільки купує готовий продукт і продає кінцевому споживачу, впливає на якість продукції, зокрема паперу формату А3? І чому це стосується тільки паперу А3, а решта 39 товарних позицій (в тому числі і паперових) не попадають під ці вимоги? Ці сертифікати не є обов’язковими документами, які стосуються товару, що буде запропонований Замовнику, не мають відношення до кваліфікації та відповідності Учасника вимогам відкритих торгів. Просимо внести зміни в тендерну документацію для усунення дискримінаційних вимог, що відповідають лише вузькому колу Учасників і порушують принципи здійснення закупівель та права Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що ВИМОГА щодо надання документу, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, що пропонуються Учасником, виданий виробником або офіційним представником виробника (якщо Учасник не є виробником товару) НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ, що підтверджується наступними положеннями: По-перше, це убезпечить Замовника від закупівлі та подальшого використання у своїй діяльності НЕЛЕГАЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ). Наявність документу, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок від виробника товару убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції. По-друге, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати як авторизаційний лист від виробника товару так і документ, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість. Адже потенційними учасниками торгів можуть бути не тільки виробники, а й інші суб'єкти (представники, дилери, дистриб'ютори, інші особи на договірних засадах тощо), що безпосередньо мають відносини із виробником, закуповуючи ЛЕГАЛЬНО їхню продукцію для подальшої реалізації. По-третє, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і публічних закупівлях, що розміщуються в системі Прозорро. Вимагаючи від Учасника документ, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар і такий, що відповідає вимогам замовника. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: дискримінації учасників. Додаток №4 до Тендерної документації складено з урахуванням положень ст. 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: « 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Оскільки закупівля паперу формату А3 здійснюється для виконання судових експертиз, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований потенційними Учасниками товар буде відповідати всім технічним та якісним характеристикам Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 6ed84afb9658481eb273b5ed7598f025
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-008584-a.b2
Назва: Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на наявність дискримінаційних вимог до Учасників тендерній документації на закупівлю № UA-2023-08-16-008584-a. Зокрема, у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в другому абзаці п. 5.2. від Учасників вимагається «…документ, який підтверджує що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, що пропонуються Учасником, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (якщо Учасник не є виробником товару)». На цій підставі цією вимогою від участі у конкурентній боротьбі у відкритих торгах усуваються компанії, які мають офіційні договори з виробниками, імпортерами, дистриб’юторами на поставку товарів відомих торговий марок, але не є їх офіційними представниками або дистриб’юторами. В абзаці 4,5 п.5.3 «На папір А3» вимагається надати сертифікати про те, що «…система екологічного менеджменту Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT», а також «…система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).» Виникає питання, яким чином наявність, чи відсутність цих сертифікатів ISO екологічного управління і менеджменту якості, виданих торговій компанії, яка тільки купує готовий продукт і продає кінцевому споживачу, впливає на якість продукції, зокрема паперу формату А3? І чому це стосується тільки паперу А3, а решта 39 товарних позицій (в тому числі і паперових) не попадають під ці вимоги? Ці сертифікати не є обов’язковими документами, які стосуються товару, що буде запропонований Замовнику, не мають відношення до кваліфікації та відповідності Учасника вимогам відкритих торгів. Просимо внести зміни в тендерну документацію для усунення дискримінаційних вимог, що відповідають лише вузькому колу Учасників і порушують принципи здійснення закупівель та права Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на наявність дискримінаційних вимог до Учасників у тендерній документації на закупівлю № UA-2023-08-16-008584-a. Зокрема, у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в другому абзаці п. 5.2. від Учасників вимагається «…документ, який підтверджує що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, що пропонуються Учасником, виданий виробником або офіційним представництвом виробника (якщо Учасник не є виробником товару)». На цій підставі цією вимогою від участі у конкурентній боротьбі у відкритих торгах усуваються компанії, які мають офіційні договори з виробниками, імпортерами, дистриб’юторами на поставку товарів відомих торговий марок, але не є їх офіційними представниками або дистриб’юторами. В абзаці 4,5 п.5.3 «На папір А3» вимагається надати сертифікати про те, що «…система екологічного менеджменту Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT», а також «…система менеджменту якості Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).» Виникає питання, яким чином наявність, чи відсутність цих сертифікатів ISO екологічного управління і менеджменту якості, виданих торговій компанії, яка тільки купує готовий продукт і продає кінцевому споживачу, впливає на якість продукції, зокрема паперу формату А3? І чому це стосується тільки паперу А3, а решта 39 товарних позицій (в тому числі і паперових) не попадають під ці вимоги? Ці сертифікати не є обов’язковими документами, які стосуються товару, що буде запропонований Замовнику, не мають відношення до кваліфікації та відповідності Учасника вимогам відкритих торгів. Просимо внести зміни в тендерну документацію для усунення дискримінаційних вимог, що відповідають лише вузькому колу Учасників і порушують принципи здійснення закупівель та права Учасників процедури закупівлі. .
Дата скасування: 21.08.2023 16:01
Вимога
Відхилено

Щодо Додатку №4 ТД

Номер: bd4e9b24bcab48298e28803c333212c0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-008584-a.b1
Назва: Щодо Додатку №4 ТД
Вимога:
Щодо Додатку №4 ТД
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що ВИМОГА щодо надання документу, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, що пропонуються Учасником, виданий виробником або офіційним представником виробника (якщо Учасник не є виробником товару) НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ, що підтверджується наступними положеннями: По-перше, це убезпечить Замовника від закупівлі та подальшого використання у своїй діяльності НЕЛЕГАЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ). Наявність документу, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок від виробника товару убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції. По-друге, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати як авторизаційний лист від виробника товару так і документ, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість. Адже потенційними учасниками торгів можуть бути не тільки виробники, а й інші суб'єкти (представники, дилери, дистриб'ютори, інші особи на договірних засадах тощо), що безпосередньо мають відносини із виробником, закуповуючи ЛЕГАЛЬНО їхню продукцію для подальшої реалізації. По-третє, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і публічних закупівлях, що розміщуються в системі Прозорро. Вимагаючи від Учасника документ, який підтверджує, що Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором торгових марок від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар і такий, що відповідає вимогам замовника. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: дискримінації учасників. Додаток №4 до Тендерної документації складено з урахуванням положень ст. 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: « 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Оскільки закупівля паперу формату А3 здійснюється для виконання судових експертиз, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований потенційними Учасниками товар буде відповідати всім технічним та якісним характеристикам Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено