• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32330000-5 – Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (Аудіоцентр)

Торги не відбулися

297 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 970.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 12:13 - 07.04.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до умов тендерної документації

Номер: c165d69030b74d859401bd7cc3cb15e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000249-c.c2
Назва: Щодо внесення змін до умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, в Додатку1 п.2 тендерної документації є в наявності умова від Замовника про надання довідки і підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У вашій відповіді ви чітко вказали, що предметом договору повинно бути «32330000-5 – Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу». Однак статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та іншими нормами чинного законодавства України не визначено, що предмет аналогічного договору повинен на 100% назві предмету закупівлі. Практикою Антимонопольного комітету України з розгляду публічних закупівель вже неодноразово встановлено, що стороною в аналогічному договору, а саме «Покупцем», не повинен бути «Замовник» у розумінні пункту 9 часті 1 статті 1 Закону. «Покупцем» може бути і приватне підприємство. Приватні підприємства при укладанні договорів, керуються Цивільним, Господарським кодексами України, але таки приватні підприємства не повинні користуватись державних класифікатором з державних закупівель та вказувати предмет закупівлі такого державного класифікатора!!!! На підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та з пункту 2 Додатку 1 тендерної документації слова «32330000-5 – Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (Аудіоцентр)», як такі що є дискримінаційними та звужують коло учасників Чи достатньо буде долучити інформацію з доказами де предметом закупівлі є Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (музичний центр) або (акустична система)? Так як код закупівлі та поняття апаратура для запису та відтворення є різноманітна. І є випадки, коли один і той же тип акустики за одним кодом закупівлі - Замовник називають по різному (музичний центр, аудіо центр, акустична система, міні система и т.п.). Будемо вдячні за роз'яснення та уточнення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Дійсно, у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутнє тлумачення визначення «аналогічний договір». Розуміється під «аналогічним договором» - договір за визначеним Замовником предметом закупівлі. Погоджуємося, що надаючи копію аналогічного договору, він не обов’язково має бути укладений з бюджетною установою та містити посилання на класифікатор. Управлінням освіти Чернігівської міської ради було оголошено закупівлю, в якій визначено предметом 32330000-5 – Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (Аудіоцентр). Це значить, що аналогічним договором буде договір купівлі-продажу/поставки саме аудіоцентру (його різновидів).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усуненна дискриминаційних умов тендерної документації

Номер: f4a894380f224643abe3a112f6dfd4b0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000249-c.c1
Назва: Усуненна дискриминаційних умов тендерної документації
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю «32330000-5 – Апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (Аудіоцентр)» (далі – тендерна документація) вважаємо, що така складена Управлінням освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) з порушенням Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та має умови щодо дискримінації прав Учасників, а саме: 1.) В Додатку №3 тендерної документації Замовник вказує назву товару «Аудіоцентр PHILIPS або еквівалент», але опис товару складений Замовником чітко з моделі аудіцентру «Panasonic SC-PM250EE-S». Для того, щоб Замовник не заперечував такого факту, надаємо посилання на аналіз інтернет – магазину «hotline.ua»: https://hotline.ua/av-muzykalnye-centry/panasonic-sc-pm250ee-s/prices/?gclid=Cj0KCQjwv73VBRCdARIsAOnG8u0msfl_Po5VjbM2zBheXP-oOOb--i7vNFLxNKhx8j1DW-a8JWSVBAoaAsZ-EALw_wcB#cond_new, в якому є посилання на 5 магазинів та у кожному магазині опис товару моделі аудіцентр «Panasonic SC-PM250EE-S», який з точністю на 100% співпадає з технічним описом технічних характеристик товару викладеним Замовником у Додатку №3 тендерної документації. З вищевикладеного можливо зробити висновок, що у Додатку №3 тендерної документації Замовником вказаний технічний опис товару аудіцентру «Panasonic SC-PM250EE-S» та Замовник вводить в оману Учасників написавши назву товару «Аудіоцентр PHILIPS або еквівалент». Слід зауважити, що на ринку України не існує аналогічної моделі з мінімальними технічними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам викладеним Замовником в Додатку №3 тендерної документації або аудіцентру «Panasonic SC-PM250EE-S». Крім того, тільки в рядку моделей Panasonic є такі специфічні функції, як «Автоматичне відключення живлення/регулятор потужності, Запрограмований таймер: Режими PLAY / SLEEP», Блок динаміка: Не менше 10 см, повнодіапазонний, конічного типу, 1-напрямлений, фазоінвертор». У інших моделей торгових марок, наприклад PHILIPS, є інші специфічні додаткові характеристики, яких не має у Panasonic - такі як: - Пульт дистанційного керування, - Годинник - Менша вага та інше Тому що Замовником вказані технічні характеристики в Додатку №3, які по перше є несуттєвими управління освіти при закупівлі даного товару, а саме: - Назва товару Аудіоцентр PHILIPS або еквівалент Тип Міні-системи Частота не гірше 100 – 20000 Гц Живлення Енергоживлення: У режимі стандартної експлуатації: Не менше 14 Вт У режимі очікування: Не менше 0.2 Вт Додаткові характеристики Автоматичне відключення живлення/регулятор потужності Запрограмований таймер: Режими PLAY / SLEEP Блок динаміка: Не менше 10 см, повнодіапазонний, конічного типу, 1-напрямлений, фазоінвертор Розміри Головний блок: Не менше 184 x 123 x 228 мм Фронтальний динамік: Не менше 139 x 224 x 136 мм Вага Головний блок: Не менше 1.1-1.3 кг Фронтальний динамік: Не менше 1.3-1.5 кг Колір Чорний або металік - - Навіщо Замовнику у закладах освіти «попередньо встановлених станцій» не менше 30? - Навіщо Замовнику, щоб колір товару був саме чорний або металік? Чому не можливо надати до розгляду Замовнику товар іншого кольору? - Навіщо Замовнику потрібна саме така вага? Чому за меншою вагою не можливо запропоновувати товар, а тільки більше за вагою? - Крім того показник «Частота не гірше 100 – 20000 Гц» в загалі не впливає на роботу аудіоцентру та є непотрібний, який на сайтах інтернет – магазинів взагалі не вказується. Взагалі, як вищевказані характеристики впливають на використання Замовником товару у закладах освіти??? Замовником виписані технічні характеристики товару, які відповідають ТІЛЬКИ моделі аудіоцентру «Panasonic SC-PM250EE-S»!!!! Те що Замовник може зробити «відписку» на дану Вимогу, що: «Замовник самостійно встановлює технічні характеристики» не може братись до уваги, тому що у відповідності до частини 4 статті 22 Закону: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Однак Замовник виписав в технічних вимогах конкретну модель товару «Panasonic SC-PM250EE-S» та не має ринку України моделі, яка є з такими або кращими технічними характеристиками ніж викладені Замовником в Додатку №3 тендерної документації. Також слід зауважити, що виписана в Додатку №3 тендерної документації модель товару «Panasonic SC-PM250EE-S» має назву «мікросистема» на одному сайті магазіну – продавцю, та «міні – система» - на іншому сайті магазину продавцю, тому в даному випадку Замовником можливе різне тулмачення запропонованого товару: мікросістема обо міні – сістема, тому що це є однакові поняття. Тому пропонуємо викласти в Додатку №3 тендерної документації: «тип – мікросистема або міні- система) Крім того, незрозуміло, чому Замовнику потрібен товар вихідною потужністю саме – не менше 20 Вт??? Чому Замовнику не зможе використовувати товар з потужністю не менше 15 Вт??? На нашу думку в Додатку № 3 тендерної документації є характеристики, які не є важливими для закупівлі та в подальшому використанні товару, що є предметом закупівлі, у закладах освіти, а саме: Назва товару Аудіоцентр PHILIPS або еквівалент Тип Міні-системи Частота не гірше 100 – 20000 Гц Живлення Енергоживлення: У режимі стандартної експлуатації: Не менше 14 Вт У режимі очікування: Не менше 0.2 Вт Додаткові характеристики Автоматичне відключення живлення/регулятор потужності Запрограмований таймер: Режими PLAY / SLEEP Блок динаміка: Не менше 10 см, повнодіапазонний, конічного типу, 1-напрямлений, фазоінвертор Розміри Головний блок: Не менше 184 x 123 x 228 мм Фронтальний динамік: Не менше 139 x 224 x 136 мм Вага Головний блок: Не менше 1.1-1.3 кг Фронтальний динамік: Не менше 1.3-1.5 кг Колір Чорний або металік На підставі вищевикладеного, для уникнення дискримінації інших учасників, які можуть запропонувати моделі інших торгових марок, керуючись статтями 3,5, 23 Закону прошу внести зміни в Додатку №3 та вказати стандартні технічні характеристики на товар, що є предметом закупівлі, у відповідності до яких Замовник отримає якісний товар з економією державних коштів, а саме: - У першій строчці Таблиці технічних характеристик змінити назву товару та викласти в такій редакції «Panasonic SC-PM250EE-S або еквівалент», виключивши назву «PHILIPS» тому що, як було зазначено вище Замовник чітко прописав технічні характеристики аудіоцентру «Panasonic SC-PM250EE-S». - Таблицю технічних характеристик товару викласти в наступній редакції Назва товару Panasonic SC-PM250EE-S або еквівалент Тип Мікросистеми або міні-системи Інтерфейси USB Bluetooth Роз'єм для антени Підтримка носіїв CD USB FM-тюнер + Кількість каналів не менше 2.0 Загальна вихідна потужність не менше 15 Вт Вбудований еквалайзер + Кількість попередньої конфігурації еквалайзера 4 Підтримка форматів MP3 Кількість попередньо встановлених станцій не менше 30 Підтримка RDS + Екран ЖК Живлення Не менше 220 - 240 В, 50/60 Гц 2.) В пункті 4.4. розділу 1, пункту 4 розділу 6 тендерної документації та в пункті 4.2. Додатку №5 тендерної документації вказаний строк поставки до 30.04.2018 року. Виходячи з того, що аукціон пройде 02.04.2018 року та частиною 4 статті 28 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій може проводитись до 20 робочих днів з дати аукціону. Крім того, у відповідності до частини 2 статті 32 Закону: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Крім того, що у відповідності до статті 18 Закону кожен учасник процедури закупівлі може оскаржити умови документації або рішень Замовника, що може взагалі відкласти укладання договору на початок червня 2018 року. Слід зауважити, що моделі Panasonic SC-PM250EE-S не має в наявності на території Україні на сьогодні всієї кількості товару та буде постачатись офіційними дістрибютерами Panasonic в Україну лише після 01.06.2018 року. Виходить, що строк поставки - до 10.05.2018 року, є неможливим до виконання учасниками, крім тих учасників у яких може є попередня домовленість про продовження строку поставки або постачання товару після 10.05.2018 року, однак Замовник незрозуміло, що буде вказувати в видаткових накладних, тому що повинен вказати дату не пізнішу 10.05.2018 рік. Крім того, незрозуміло навіщо Замовник визначає строк поставки саме 10.05.20218 року. Якщо ці аудіосістеми потрібні для закладів освіти в м. Чернігові при зовнішньому незалежному оцінюванню, так у відповідності до частини 2 Наказу МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 31.07.2017 за № 1103 – «зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 22 травня до 14 липня». На підставі вищевикладеного, ще раз наголошуємо, що у Замовника не має жодної необхідності на встановлення строку на постачання товару – до 10.05.2018 року та просимо внести зміни до пункту 4.4. розділу 1, пункту 4 розділу 6 тендерної документації та пункту 4.2. Додатку №5 тендерної документації та зазначити строк поставки до 18.05.2018 року, який достатній для розповсюдження Замовником між закладами освіти м. Чернігова до початку зовнішнього незалежного оцінювання, 22.05.2018 року. Крім того, такий товар, що є предметом закупівлі - не потрібно, встановлювати або робити монтаж. 3.) У відповідності до пункту 1 розділу 1 тендерної документації: «Після проведення електронного аукціону учасником у період кваліфікації надається: Специфікація із зазначенням переліку продукції з найменуванням торгової марки продукції, що планується постачати, кількості та вартості, що відповідає тендерній пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону (Додаток 8 до цієї документації).». Однак у відповідності до частини 4 статті 28 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.» В тендерній документації Замовник не визначає строк у якій Учасник повинен надати Замовнику заповнений Додаток №8. Виходить, що Замовник може через 5 (п’ять) хвилин після аукціону відхилити тендерну пропозицію Учасника, тому що Учасник не розмістив документи на електронному майданчику Специфікацію згідно Додатку №8 тендерної документації, тому що строк розміщення заповненого Додатку №8 тендерної документації не встановлений Замовником!!!! Крім того, Замовником не визначено, в якій спосіб Учасник повинен надавати Замовнику заповнений Додаток №8. Замовник повинен чітко вказати в тендерній документації строк та умови розміщення Учасником, з найменшою ціною (під час кваліфікації) на електронному майданчику Специфікації із зазначенням переліку продукції з найменуванням торгової марки продукції, що планується постачати, кількості та вартості, що відповідає тендерній пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону (Додаток 8 до цієї документації)!!! На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити в тендерній документації: - В якій строк після аукціону Учасник повинен надати Замовнику заповнений Додаток №8 тендерної документації? - В якій спосіб Учасник повинен надавати Замовнику заповнений Додаток №8: через електронний майданчик або особисто?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за Ваші запитання. З приводу зазначеного у Вашій вимозі повідомляємо. 1. Визначені Замовником характеристики товару ґрунтувалися на: - вимогах викладених у наказі Міністерства освіти і науки України від 03.02.2015 року №85 «Про затвердження Порядку використання приміщень закладів освіти для проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти» (зі змінами), - особливостях аудиторій, безпосередньо у яких буде проходити зовнішнє незалежне оцінювання з іноземної мови. Викладені у Тендерній документації параметри Товару вказані як базові, оскільки там вказується «не менше», а це дозволяє Учаснику запропонувати відповідний еквівалент. Думка, що вказані вимоги звужують коло Учасників є необґрунтованою. 2. У тендерній документації вказано строк поставки до 10.05.2018 року. Саме такий термін був визначений Замовником, оскільки першу закупівлю Товару за вказаним кодом було оголошено 14.03.2018 року. Це дозволяло забезпечити постачання переможцем Товару у вказаний строк. Однак з дана закупівля не відбулась (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-03-14-000674-c). Враховуючи також необхідність передньої перевірки роботи аудіоцентру перед проведенням зовнішнього незалежного тестування, Замовником було визначено строк поставки саме до 10.05.2018 року. Розуміючи строки проведення всіх процедур, за умови надання Учасником-переможцем закупівлі гарантій вчасного постачання товару, нормами Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі» не забороняється внесення змін у договір за угодою сторін, у тому числі щодо зміни строків поставки Товару. 3. У період кваліфікації, Учасник додає до документів, розміщених на електронному майданчику, заповнений Додаток 8 Тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). З цього випливає, що Учасник протягом 5 днів повинен долучити вказаний документ до розміщених раніше документів. Відповідно до Закону такі документи Учасником надаються в електронній формі безпосередньо через майданчик.
Статус вимоги: Не задоволено